- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie helpt mij aan nieuwe TV series?
Wie helpt mij aan nieuwe TV series?
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Schrijversstakingen, einden van seizoenen.. ik weet t niet maar mn favoriete series (Lost, Prison Break, Heroes, Entourage) laten een beetje op zich wachten. Het enige wat ik nog over heb is Dexter. Maar er zijn toch wel meer van dit soort series in Amerika?
Weet iemand voorbeelden?
aryan
-
- 986 berichten
- 1735 stemmen
Jericho, Pushing Daisies, 30 Rock, Cane,
salvatore
-
- 1936 berichten
- 3087 stemmen
Als ik naar je rijtje kijk van series, die ik naast heroes allemaal volg (heroes 1 seizoen volgehouden), wil ik je Californication, Scrubs en The Office US aanraden. Zit hier een beetje met een soortgelijk probleem aangezien ik net klaar ben met Dexter.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
How I Met Your Mother, leuke sitcom
House
Grey's Anatomy
American Dad
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
ok dan, zitten een paar namen tussen waar ik nog niet eerder van gehoord heb. kga er snel een paar van bekijken. bedankt iig.
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Joooo mensen nogmaals bedankt. Californication is echt vrij geniaal. Jericho grijpt me ook behoorlijk. Pushing daisies is ook wel een toppertje, heel absurd. Cane vond ik niet zo, ik zoek in series bijkbaar naar onnatuurlijke zaken ofzo...
tukkerstein
-
- 2140 berichten
- 3033 stemmen
Ik vind zowel Lost als Prison Break (met name die eerste) prima series, ik kan je 24 aanraden als je houdt van James Bond-achtige films met actie en spanning. Niet aan te raden als je je kapot ergert aan overdreven semi-professioneel-technisch geleuter, maar dat is dan ook het enige.
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
24 is niet helemaal mijn ding denkik. vooral ook omdat ik series graag helemaal uitkijk en de 8 (?) seizoenen van 24 zijn me iets te veel. weet iemand trouwens of Cavemen wat is?
tukkerstein
-
- 2140 berichten
- 3033 stemmen
24 is niet helemaal mijn ding denkik. vooral ook omdat ik series graag helemaal uitkijk en de 8 (?) seizoenen van 24 zijn me iets te veel. weet iemand trouwens of Cavemen wat is?
Het zijn er zes, en elk seizoen heeft een apart verhaal (hoewel bepaalde elementen terugkomen) dus je kunt na een seizoen al stoppen.
is Cavemen niet meer een komedieserie van een paar afleveringen per jaar? Hier staan wat recensies.
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
ja geen idee hoeveel seizoenen 24 er zijn. wist alleen dat het er veel waren. thnx voor de recensies van cavemen, had gehoopt op iets nieuws in comedieland. denk dat t niet geweldig is...
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
24 heeft 6 seizoenen, seizoen 7 is momenteel in productie.
Ik kan het je enorm aanraden (zie mijn avatar, das de hoofdrolspeler Jack Bauer) als je van een actieserie met een sterk verhaal houdt. Er zit ook genoeg drama en emotie in, maar het draait vaak om het stoppen van terroristen.
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
john from cincinnati lijkt me een btje gay. surfers die verveeld zijn geraakt en dan komt er een dude die hun wereld weer interessant maakt ofzo?
vertel ff iets meer over die seriie please.
thnx
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
Weet niet of je het al ooit gezien hebt maar Carnivale is een van de beste zo niet de bester serie ooit gemaakt.
MuchTheSame
-
- 219 berichten
- 388 stemmen
Joooo mensen nogmaals bedankt. Californication is echt vrij geniaal. Jericho grijpt me ook behoorlijk. Pushing daisies is ook wel een toppertje, heel absurd. Cane vond ik niet zo, ik zoek in series bijkbaar naar onnatuurlijke zaken ofzo...
Jericho is helaas gecanceled en krijgt een 8 afleveringen tellende seizoen 2
Waarschijnlijk ligt die serie toch weer iets te gevoelig jn Amerika
aryan
-
- 986 berichten
- 1735 stemmen
Jericho is helaas gecanceled en krijgt een 8 afleveringen tellende seizoen 2
Waarschijnlijk ligt die serie toch weer iets te gevoelig jn Amerika
Jericho had te weinig kijkcijfers, Jericho is nog niet gecanceled, als de volgende 8 afleveringen wel goede kijkcijfers halen, dan komen er meer afleveringen. Ze hebben voor het einde 2 afleveringen gemaakt, één met een afsluitend verhaal en één met een cliffhanger voor seizoen 3
Super-Marco-Man
-
- 10 berichten
- 6 stemmen
In Overigen > Televisie > ECHTE (recente) aanraders op gebied van series?!:
Ben op zoek naar echte tips en aanraders op gebied van series!!
Op komediegebied heb ik al gezien en vond ik erg leuk oa:
- Friends
- Will & Grace
De wat 'serieuzere' series die ik ontzettend goed vond/vind zijn:
- lost
- prison break
- heroes
- 4400 (in iets mindere mate)
- sopranos
- 24
- twin peaks
Verder zijn er natuurlijk ook wel wat der naast geweest die gewoon grappig zijn en leuk voor der bij zoals:
- rome
- south park
etc. etc.
Omdat de meeste series nu geheel afgelopen zijn en ik ze helemaal gezien heb en er nog maar 4 lopen (prisonbreak, heroes, 24 en lost) ben ik op zoek naar 1 of 2 echte topseries van de laatste jaren er bij komedie of serieus maakt niet uit.
Ik ben dan ook ontzettend benieuwd of iemand een echte aanrader weet die goed aansluit bij het rijtje wat ik hier boven noem! Dus niet eentje die gewoon wel aardig is (daar zijn er genoeg van)..maar een echte aanrader van de laatste jaren!!
(ps CSI trekt me op de een of andere manier niet zo deze is natuurlijk ook erg populaire maar hou meer van ander soort series, zoals boven te zien is)
Ben benieuwd naar jullie reacties,
Thnx, Marco
rob-1983
-
- 72 berichten
- 36 stemmen
In Overigen > Televisie > ECHTE (recente) aanraders op gebied van series?!:
Ben op zoek naar echte tips en aanraders op gebied van series!!
Op komediegebied heb ik al gezien en vond ik erg leuk oa:
- Friends
- Will & Grace
De wat 'serieuzere' series die ik ontzettend goed vond/vind zijn:
- lost
- prison break
- heroes
- 4400 (in iets mindere mate)
- sopranos
- 24
- twin peaks
Verder zijn er natuurlijk ook wel wat der naast geweest die gewoon grappig zijn en leuk voor der bij zoals:
- rome
- south park
etc. etc.
Omdat de meeste series nu geheel afgelopen zijn en ik ze helemaal gezien heb en er nog maar 4 lopen (prisonbreak, heroes, 24 en lost) ben ik op zoek naar 1 of 2 echte topseries van de laatste jaren er bij komedie of serieus maakt niet uit.
Ik ben dan ook ontzettend benieuwd of iemand een echte aanrader weet die goed aansluit bij het rijtje wat ik hier boven noem! Dus niet eentje die gewoon wel aardig is (daar zijn er genoeg van)..maar een echte aanrader van de laatste jaren!!
(ps CSI trekt me op de een of andere manier niet zo deze is natuurlijk ook erg populaire maar hou meer van ander soort series, zoals boven te zien is)
Ben benieuwd naar jullie reacties,
Thnx, Marco
Op gebeid van Comedy denk ik aan Seinfeld, lijkt ook wel een beetje op friends vind ik.
En Qua serieuzere series zou ik gaan voor:
The wire, goede serie van HBO die naar mijn mening wel aan The Sopranos kan tippen.
The Shield, Streke actieserie met een goed verhaal.
aryan
-
- 986 berichten
- 1735 stemmen
In Overigen > Televisie > ECHTE (recente) aanraders op gebied van series?!:
Ben op zoek naar echte tips en aanraders op gebied van series!!
Op komediegebied heb ik al gezien en vond ik erg leuk oa:
- Friends
- Will & Grace
De wat 'serieuzere' series die ik ontzettend goed vond/vind zijn:
- lost
- prison break
- heroes
- 4400 (in iets mindere mate)
- sopranos
- 24
- twin peaks
Ik ben zelf ook een groot fan van Lost, Heroes, Prison Break en 24. En een serie die veel indruk op mij heeft gemaakt is Alias. Het komt van de makers van Lost en je hoeft alleen aflevering 1 te zien en je weet gelijk of je het geweldig gaat vinden of niet.
Verder heb je nog Sleeper Cell (wiki)
Dexter (wiki) en The Unit (wiki)
Op comedy gebied heb je nog 30 Rock en The Office US.
Super-Marco-Man
-
- 10 berichten
- 6 stemmen
Ik ben benieuwd ga morgen als ik wat meer vrije tijd heb even googelen. The wire heb ik al veel over gehoord even als alias. Bovendien hoor ik veel goede reacties over de serie Jericho, is dit een aanrader?
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Weet niet of je het al ooit gezien hebt maar Carnivale is een van de beste zo niet de bester serie ooit gemaakt.
Ken t, vind t goed. heel speciale serie. binnenkort met seizoen 2 beginnen. Is dat ook t laatste seizoen trouwens? Of loopt de serie nog?
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Ik ben benieuwd ga morgen als ik wat meer vrije tijd heb even googelen. The wire heb ik al veel over gehoord even als alias. Bovendien hoor ik veel goede reacties over de serie Jericho, is dit een aanrader?
Ik ben echt heel enthousiast geweest over Jericho maar door t begin van seizoen 2 is dat wel wat minder geworden. Door alle antwoorden mist seizoen 2 de mysterie die het eerste seizoen zo dope maakte. Misschien toch niet zo heel erg als de serie gecancelled wordt...
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Weet trouwens iemand wat de toekomst is van de series:
- Dexter
- Pushing Daisies
- Californication
- Entourage
Wanneer komen er nieuwe seizoenen/afleveringen of zitten hier al shows bij die gecancelled zijn?
alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
Entourage
In juli seizoen 6 ik kijk er naar uit
ari gold (A)
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Dexter gaat door meen ik, Pushing Daisies is gecancelled, Californication gaat door, Entourage ook.
Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3591 stemmen
Na Lost, Prison Break, Greys Anatomy, Desperate Housewives en 24 ga ik weer op zoek naar een nieuwe serie...
Mijn oog is op Missing gevallen, veel over gehoord/gelezen, iemand die hier meer over kan vertellen?
Of natuurlijk tips hebben voor een andere serie
doodah
-
- 1538 berichten
- 1190 stemmen
Over Missing kan ik je jammergenoeg niets vertellen, maar wat zeker ook wel een aanrader is, is de miniserie Band of Brothers.
De kans is natuurlijk wel groot dat je ze al gezien hebt, maar zo niet, zeker doen!