• 12.308 nieuwsartikelen
  • 166.119 films
  • 10.733 series
  • 30.939 seizoenen
  • 623.904 acteurs
  • 195.092 gebruikers
  • 9.109.497 stemmen

Dexter (Showtime)

zoeken in:

Shinobi

• 4299 berichten
  • 2518 stemmen

Alsjeblieft niet zeg.

Beertje45

• 815 berichten
  • 513 stemmen

Ik bekijk een serie slechts zelden, af en toe een eerste seizoen van een serie uit mijn jeugd en tienerjaren, en ben gisterenavond deze serie beginnen kijken zonder hoge verwachtingen. De volledige reeks is te bekijken op Netflix en ik moet zeggen dat de eerste zes afleveringen me uitermate weet te boeien. Ik ga alvast voor meer!

Timothyvdmeer

• 1514 berichten
  • 2330 stemmen

eindelijk afgekeken, het einde viel me toch een beetje tegen.

Blijft wel een goede serie maar ze hadden het wel in kunnen korten. Bijv. max 5 seizoenen.

De laatste seizoenen werden telkens minder en langdradiger.

kraikkonen

• 10 berichten
  • 28 stemmen

Voor de tweede keer alle seizoenen afgekeken. Ook ik ben van mening dat BB nog beter is, maar daar waar ik bij BB aan de serie verslaafd ben, ben ik het bij dexter aan het hoofdpersonage. Zó goed gespeeld met een heerlijke Miami sfeer. Ik moet nu weer afkicken en mis de dagelijkse portie dexter nu al.

Weet iemand hoe het nu staat met een eventuele terugkeer?

Jellesteeg

• 517 berichten
  • 208 stemmen

kraikkonen schreef:

Weet iemand hoe het nu staat met een eventuele terugkeer?

Geen idee, al zijn er genoeg geruchten geweest. Gok uiteindelijk wel dat er iets nieuws van zal komen als in de trant van Prison Break en 24.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Wie zit er na dat afschuwelijke achtste seizoen nog op te wachten? Personage zelf is compleet verkracht.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

En doet er na een herzieningsbeurt eigenlijk niet meer zo toe.

Heb in korte tijd de hele serie weer eens opnieuw bekeken en kan alleen maar complimenten geven aan Carpenter en medelijden hebben met het karakter dat ze speelt. Wat een tragedie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.