• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.984 gebruikers
  • 9.370.827 stemmen

Dexter (Showtime)

zoeken in:

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik vind Miguel Prado ook een geweldige toevoeging.

Enorm emotioneel, aanhankelijk en warmbloedig: precies het tegenovergestelde van Dexter. . zo grappig.

Mooi gespeeld door Jimmy Smits die ik al jaren niet meer had gezien.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

kos schreef:

Ik vind Miguel Prado ook een geweldige toevoeging.

Enorm emotioneel, aanhankelijk en warmbloedig: precies het tegenovergestelde van Dexter. . zo grappig.

Mooi gespeeld door Jimmy Smits die ik al jaren niet meer had gezien.

Dan had je seizoen 6 en 7 van The West Wing moeten kijken, Kos. Daar schittert Smits ook in.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wat een aflevering weer! Wat voert Prado in zijn schild? Is het allemaal één groot spel geweest? Die man is een stuk gewiekster dan de naieveling zoals hij zich voordoet volgens mij.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Einde belooft wel weer een hoop ja.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Volgens mij heeft Prado nu een mooie manier gevonden om van zijn politieke vijanden af te komen. Eventjes wat files veranderen en Dexter erop af sturen. Hij kon volgens mij niet voor niets met zijn laatste slachtoffer praten, die man is onschuldig.

Koerok

• 1196 berichten
  • 1422 stemmen

Prado is inderdaad een uitstekende toevoeging. Ben benieuwd wat er gaat volgen.
Zelf zat ik te denken in deze lijn:
Prado weet nu dat Dexter een seriemoordenaar is, maar nog niet in welke mate. Prado is bevriend met Laguerta. Laguerta had een relatie met Sgt. Doakes. Zal Prado niet gaan vermoeden dat Dexter de Bay Harbor Butcher is i.p.v. Doakes?
Ik denk dat Prado er achter gaat komen, vervolgens te veel van Dexter gaat eisen (to do his dirty work) en dat Prado uiteindelijk zelf het loodje gaat leggen.

Trouwens, goed nieuws voor alle Dexter fans. Er komen hierna nog 2 seizoenen: http://www.tv.com/story/11756.html

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

uuh.... even voor de zekerheid, maar zijn bovenstaande spoilers van aflevering 4?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Dexters screensaver. .

Leuke aflevering weer.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Haha, ja viel me ook al op. Ik wil die screensaver. En een mooie high-res background als het even kan.

Miguel Prado toch een good guy? Of toch niet en had hij Dexter gewoon ingerekend als hij hem wél op heterdaad had betrapt?

Verder zet ik mijn geld op Quinn als de "Skinner" .

Hectometersnor

• 299 berichten
  • 168 stemmen

Net seizoen 1 bekeken, wat een fantastische TV-Show. Kan niet wachten om telkens een nieuwe episode te zien. Hopelijk is seizoen ook zo ontzettend strak!

Brianna

• 218 berichten
  • 161 stemmen

bezig met het 3e seizoen, en nog steeds erg goed

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Verder zet ik mijn geld op Quinn als de "Skinner" .
Mwa, ligt wel heel erg voor de hand en zou daarom een vette anticlimax zijn.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Juist doordat het voor de hand ligt is het verrassend .

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

That's racism buddy..... oh shit.., he does look like me..

.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Geweldige aflevering weer! Loeispannend en weer een verontrustende cliffhanger die nog maar eens aantoont hoe erg we met Dexter meeleven (en hoe knap dat is).

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Yup, lieve scene ook met Batista. .

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Dexter is pissed. .

beter niet in Miguels schoenen staan nu.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hehe, ik wist dat er iets niet pluis was! Grappig dat de Skinner achteraf gewoon een logische kandidaat blijkt te zijn, en dat de twist ergens anders zit.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Altijd geweldig als Dexter zijn emoties toont, geniale scène ook hier weer.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Peter R de V deed in RTL Boulevard een oproep aan Dexter de Joran zaak eens te onderzoeken. .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Mijn sympathie voor de man groeit.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Oh boy, dit wordt weer een fijne finale.

Overigens, Vince & Tammy .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Damn, dat gezicht van Dexter wanneer Rita hem vertelt wat ze tegen Sylvia heeft gezegd .

Eens zien hoever Dexter vooruit heeft gekeken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Erg knap dat ze ook elke keer weer iets origineels in de serie weten te stoppen. Waar sommige series zich al snel herhalen is dat hier totaal niet het geval. Elk seizoen heeft ook echt een eigen 'feel'.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ook zo grappig dat Brenda over die Saw films begint waar Julie Benz ook in gespeeld heeft. .

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Een verkoper bij Van Leest vertelde me trouwens dat die dvd-box van seizoen 1 ongelooflijk veel verkocht wordt. Echt 1 van de feestdagen-toppers.

Toch raar dat het nooit in NL is uitgezonden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Ik zag ook een positieve recensie in de Spits. Of was het de Metro? Of de Pers? Nou ja, in ieder geval zag ik ergens een positieve recensie.

De NL tv zit wel vaker te slapen dus zo raar vind ik het niet. Veronica Mars was ook heel populair in de VS en dat werd pas uitgezonden toen het alweer gecancelled was.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Het valt mij sowieso op dat series die in de VS bij kabelmaatschappijen worden uitgezonden, hier in NL bijna niet aan bod komen.

Heel Comedy Central is een uitzondering (is in de VS zelf ook een kabelmaatschappij).

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

FilmValley was ook lovend.

Aflevering was weer goed. Denk dat Miguel nog wel wat postume roadblocks heeft opgeworpen voor Dexter. Daarbij verwacht ik dat Debra in het volgende seizoen (of zelfs binnenkort al) gevaarlijk diep in het verleden van haar familie gaat duiken. Scripttechnisch een perfect moment nu de relatie met Dexter wat beter wordt.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5739 stemmen

Ik heb nu de eerste 2 afleveringen gezien. Ik vond Michael C. Hall (tot nu toe) wat sterker acteren in Six feet under, maar het blijft hetzelfde (hoge) niveau. Het doet me wel aan Saw denken soms, om een of andere reden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.