menu

Overig / Televisie / Dexter (Showtime)

zoeken in:
In september komt serie 3... Ik kan niet wachten...

Dit is zeker een spannende goeie serie ik heb zelf dan seizoen 1 op dvd en seizoen 2 als avi files en ook ik zit al lang te wachten op seizoen 3 en ik kan alvast vertellen dat die 28 september pas weer van start gaat dus DEXTER freaks hahaha even geduld hebben

Geweldige serie! Heb het 1ste en 2de seizoen afgekeken.

Totaal anders dan elke andere serie die ik ook heb gevolgd. Zoals al gezegd hier heel rauw, heel origineel ook.

Hall speelt enorm aangenaam, ik kan het niet anders omschrijven.
De voice-over is bij tijden hilarisch en de serie is gewoonweg zeer verslavend.

Zeker een persoonlijke favoriet op dit moment.

The Last
Had een tijdje terug de trailer gezien, ziet er erg leuk (en origineel) uit. Ga binnenkort beginnen met seizoen 1. En gezien de meeste reacties hier, zal het me vast wel bevallen. wish me luck!

The Last
Seizoen 1 net afgerond in no-time. Zeer verslavende (en originele) serie en ik heb ERRUG genoten. Zonder twijfel één van de betere series van de laatste jaren. Michael C. Hall vult zijn rol fenomenaal in, is ervoor perfect geknipt. Ook de bij-acteurs doen het stuk voor stuk meer dan prima. En er zit een redelijk sterke rode draad in. De voice-over draagt goed bij aan de rest. Uiterst vermakelijk allemaal, aanrader!

Kan alvast niet wachten om te beginnen met seizoen 2. Heb er absoluut een favoriete serie bij.

4,5 uit 5,0

kos
Ook seizoen 2 bevalt tot nu toe érg goed. Blijft een heerlijk relaxte serie.

De setting in Miami werkt zo goed en naast Dexter zijn de bijrollen geweldig.
Agenten Batista en Maria waren al leuk, maar Lila (heerlijk. ) en de rol van Keith Carradine zijn ook echt groots.

Ik ben nu met seizoen 1 bezig. Erg leuke serie, zeker nu de Ice Truck Killer met Dexter een spelletje speelt komt het echt los. Fascinerend en origineel personage ook die Dexter, erg goed gespeeld voor Michael C. Hall, die ook al erg sterk was in 6 Feet Under. Van de bijrollen is vooral Masuka erg grappig. Allemaal van die rare gasten ook, die forensische kerels.

Wel erg slecht voor mij trouwens zo'n serie pindakazen en kijken want ik wil altijd alles achter elkaar kijken en ik besteed dan ook veel te weinig tijd aan andere dingen.

The Last
Seizoen 2 laatst afgerond (ook weer in no time). Blijft heerlijk, vooral de voice-over komt veel komischer uit de hoek en Lila is echt van toegevoegde waarde als vuile bitch. Verhaallijn is iets minder mysterieus dan in seizoen 1, maar het blijft constant boeiend, meer geloofwaardige ontwikkelingen ook.

Seizoen 3 gaat 30 september van start in de VS, de trailer beloofd alweer veel goeds.

En ben ik nou de enige die het intro muziekje zo vet vind? Meteen weer een frisse start.

Zo, dat was seizoen 2. Fijn, een paar vrije dagen . Wel erg jammer dat Doakes het loodje legt, dat vond ik toch wel een leuk personage waar nog meer uitgehaald had kunnen worden. Tweede seizoen is gelukkig net zo sterk als het eerste. Geen Heroes of Prison Break taferelen waarbij het tweede seizoen echt veel minder is dan het eerste, door gehaast scriptschrijven.

Nog even wachten op seizoen 3 dus, dat ga ik in ieder geval wel volgen.

Haha, tot nu dacht ik dat je constant Dexter's Lab (Cartoon Network) zat te kijken.

kos
! . In 1 of andere domme opwelling heb ik de spoiler hierboven gelezen. .. shit!

Haha, mooi lullig. Deed ik ook eens hier en toen kwam ik er al achter wie de Ice Truck Killer was. Gelukkig werd dat toen in de serie ook al snel duidelijk.

Maar goed, niet echt snugger kos .

S03E01 is geleaked

kos
Huh? hij zal de 28ste pas uitgezonden worden?

-edit- hm.. je hebt gelijk lijkt het.

The Last
kos schreef:
Huh? hij zal de 28ste pas uitgezonden worden?

Klopt, maar volgens mij is het een pre-air.

Pre-air leaks gebeuren wel vaker bij Dexter maar mij hoor je niet klagen

(S02E01 , 3 maanden voor datum geleaked)
(Ontknoping van seizoen2 E11+E12 ook een aantal weken te vroeg)

Wat heb ik trouwens moeten lachen toen Dexter Paul met die koekenpan neermepte. Die kop van hem dan . Het leek wel een aflevering van Bottom.

Michael C. Hall was al 1 van mijn favoriete acteurs na het zien van 6 feet under maar met het sublieme acteerwerk in Dexter is hij zelfs nog 1 plekje omhoog gegaan bij mij

Morgenavond ben ik al weer toe aan seizoen 2 , ken de serie pas net 1 weekje

Leuk trouwens , is de verwijzing naar Patrick Bateman in de voice over van Dexter ( American Psycho)

The Last
Seizoen 3 is goed begonnen. Dexter zelf komt veel groffer over, en dat bevalt me wel. Heel leuk ook dat de problemen zich na 1 aflevering al meteen opstapelen. Al met al, een goed begin en ik hoop uiteraard op een beter vervolg.

Het niveau van de 2 vorige seizoenen kan iig weer met gemak gehaald worden.

Goed begin. Gelijk al een niet zo heel voorspelbare start. Dexter vond ik dan weer best soft, in vergelijking met andere afleveringen. Echter nog steeds op het niveau, waar het vorig seizoen ophield, dus dat is positief.

Het tweede seizoen stel niet teleur, integendeel. Deze serie krijgt bij mij een verdiende tweede plaats. Wire blijft nummer een.
Mooi gefilmd, scherp geacteerd, mooie plotwendingen en heerlijk duister. Dat terwijl als je dit niet kent en zomaar in zou schakelen je zou kunnen denken dat je naar de zoveelste amerikaanse dramady zit te kijken, mooie mensen mooie beelden miami..
Geweldig en nu weer dubbel genieten van Lila, wat een ..animeeauall

Gisteren is seizoen 3 officieel begonnen in Amerika met episode 3-1 Our Father.

ik ga seizoen 3 nog niet kijken, spaar eerst een boel afleveringen op en ga die kort achter elkaar bekijken. heb ik met de eerste 2 seizoenen ook gedaan en dat beviel me best.

eppo349 schreef:
ik ga seizoen 3 nog niet kijken, spaar eerst een boel afleveringen op en ga die kort achter elkaar bekijken. heb ik met de eerste 2 seizoenen ook gedaan en dat beviel me best.

Sterker nog ik moet wel, ik ben net zo verslaafd als dexter aan het moorden is.

kos
Leuke opening weer. .

kos
Zo'n grappige aflevering. Die yoga-les. .

Dus nu is er ook steun van een openbaar aanklagern.

Dexter, The Dark Knight

kos
'My new bestest friend'

Die yoga les was echt geweldig. Sowieso is hier meer humor in te vinden dan in de vorige twee seizoenen. Gelukkig blijft het verhaal ook erg goed en het personage Dexter boeiend.

"Who the fuck are his people?"
"I don't know, little scientists I guess"

Dexter, The Dark Knight

Grappig dat je dat zegt. In de vorige seizoenen zaten ook al een aantal verwijzingen naar superhelden. In feite is Dexter dat ook.

[edit]Nu ik er even over nadenk: Dexter ís een superheld, een dubieuze, dat dan weer wel.[/edit]

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.