menu

Overig / Televisie / Reality programma's

zoeken in:
DAMN.. nog dommer dan ik had verwacht.

Elineloves schreef:
HE HALLO, FF DIMMEN HE!

*plaatsvervangende schaamte*

Eline je moet verhuizen! Gelderland zou ik wel even overslaan met de aardbevingen

Haha Gino staat voor G is gangster en low
Je schaamt je helemaal dood als ouders mag ik hopen. Adoptie zal op de leeftijd wel niet meer haalbaar zijn.

'De eerste keer dat ik in n cabrio heb gezit'. Jeetje. Limburg lijkt nu helemaal een onderontwikkelde provincie. Ik overweeg om te emigreren. Ook gewoon drie limburgers, niet eentje, meteen drie.

Elineloves schreef:
'De eerste keer dat ik in n cabrio heb gezit'. Jeetje. Limburg lijkt nu helemaal een onderontwikkelde provincie. Ik overweeg om te emigreren. Ook gewoon drie limburgers, niet eentje, meteen drie.

Haha vorig jaar ook al een aflevering Voetbalfans over fans in Limburg gezien. Was ook geen beste reclame voor je provincie, aangezien dat ook een retard was

Manmanman ik lig hier op het grondje te rollen van het lachen. Uit welke uithoeken halen ze dit soort losers... die cola leeggieten op de straat, tja veeg mij maar weer op

Gelukkig otherfool, dacht al dat ik de enige was. Ik zit hier echt heel vettig te lachen, met een big smile.

''als iemand pist in mijn straat, dan scheld ik m gewoon uit man! Dan zegt ik iets van, heb jij geen huis ofzo?''

Hebben jullie geen moeite zoiets te kijken? Ik vind het bijna te gênant voor woorden om op te laten, wat een droevig volk haha. Die gasten kunnen een goede baan wel vergeten als hun toekomstige werkgever deze beelden heeft gezien

Alsof die gasten serieus kans zouden maken op een goede baan, die komen nooit verder dan dit en dat willen ze ook niet. Stel je voor dat ze echt iets moesten doen als baan... dat is toch veel te saai jonguh!

Ik vind het echt schitterend, hoe zwakzinniger hoe beter.

Op Twitter:
'' Na het zien van #Hollandindahood lijkt dit me de beste oplossing:''

(afbeelding)

En hollandindahood is ook worldwide trending

Oeh het begint weer...

Dit is eh voor de eh eenzame nachtjes, eh denk ik

Elineloves schreef:
Op Twitter:
'' Na het zien van #Hollandindahood lijkt dit me de beste oplossing:''
(afbeelding)

Friesland nog afsnijden en richting Noordpool duwen en je hebt wel de perfecte landkaart te pakken jah

Heerlen is hardcore. Jwt.

Vrienden die kip maken.

Otie uit Alkmaar. Nee maar, het niveau kan toch nog lager.

Nou, toch zo maar even Pownews kijken. Heb wel weer genoeg gezien.

Dit is Jersey Shore light voor wannabe rappers. De bro's vliegen je om de oren.

'' Alsof ik gewoon egggg hier belong..'' God, interessant gedoe zeg, die Engelse woorden er steeds tussen. '' Toen ging ik effe naar de grocery store.. ''

kos
Dat ze een minuut stilte voor Biggie houden.. en dan die dikke met zn liter cola slurpen . echt, ik ga stuk hier.

En dan vooral zeggen dat het heeeulemaal stil was.

Pagga slaan? JEZUS, praten jullie kerels zo? Hopelijk niet toch?

Nooit van gehoord.

Nooit van gehoord nee... stijl van de idioten.

Elineloves schreef:
Pagga slaan? JEZUS, praten jullie kerels zo? Hopelijk niet toch?

Nooit van gehoord.

Het zijn Limburgers. De rest van Nederland haalt een hoger niveau!

HE! De niet-limburgers hadden het er ook over!

Nou nou nou, mijn kaken doen pijn van het lachen. An-G-Low, met de zachte G voor Gangsta, is een held, haha of die dikke in z'n blote bast... echt fantastisch. Die huilebalk met z'n bekakte rrr ook trouwens, hoe groot moet de plaat voor je kop zijn?

Nou, ik ben echt stuk gegaan, dit kan toch niet?!
Die dikke is vooral koning, met zijn cola, klem zitten in de auto en de mega slechte rap.
En die kinkelkid die de wc niet goed vindt en dan even helemaal stuk zit haha.
Die Jimsky is ook echt een josti met vreselijke uitspraak.

Mooiste is nog dat ze zich er allemaal thuis voelen, maar o wee als ze dadelijk echte gangsters tegenkomen. Maar tof programma

Ze doen wat aan Ali G denken.

(afbeelding)

Alleen stukken minder sexgericht, dat is wel fijn.

Elineloves schreef:

Weet jij het of ze met een jacht op ''de chicken'' eten of vrouwen bedoelen hehe.

Elineloves schreef:
Kan nog komen als ze volgende week chicks moeten regelen. Iets zegt me dat er niemand komt opdagen

Ik snap niet dat ze zoveel Limburgers verzamelen en mij dan niet even meevragen. Ik had dat niveau ontzettend op kunnen krikken.

Zucht. We blijven maar met John de Mol troep overspoeld worden dus

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.