menu

Overig / Televisie / Masters of Horror

zoeken in:
Bof, als echte horrorfan zal het ook niet slecht zijn, maar blijf je toch een beetje met lege handen achter lijkt me.

Echt veel wordt er niet met het genre gedaan, toch wel iets wat je wel zou verwachten van dit project.

Ik vind niet dat ik met lege handen achter ben gebleven hoor, ik vind het zeer vermakelijk.
Dit is 100 keer beter dan 99% van alle horrorfilms die de laatste jaren zijn uitgebracht.

Deel 1:
- Cigarette Burns
- Incident on and off a Mountain Road

Deel 2:
- Dreams in the Witch-House
- Deer Woman

Deel 4:
- Imprint
- Pick Me Up

Gister deel 2 gekeken en ik moet bekennen dat die toch een stuk minder goed is dan deel 1, een aanmerkelijk niveau-verschil.
Nu maar hopen dat deel 4, die ik ook heb, meer in het straatje van deel 1 ligt.

Van deel 4 heb ik nu 'Imprint' gezien en dat vind ik tot nu toe het leukste werkje, lekkere onzin met echte horror
Vanavond maar even 'Pick Me Up' kijken

Je weet dat al die films ook op de site staan, en je er gewoon op kan stemmen. Toch ?

Daarvan was ik mij niet bewust, ik dacht dat korte films niet op deze site stonden.
Ik ga meteen ff stemmen

'Pick Me Up' was trouwens de zwakste van de 6 die ik heb gezien.
Fantasieloos verhaal slecht acteerwerk en suffe gebeurtenissen.

Voor mensen met digitale tv; Zone Horror zendt iedere maandagavond 2 afleveringen van Masters of Horror uit.

Moet er maar weer eens een paar gaan kijken, want mn DVR begint vol te lopen

ik vond hem wel cool imprint vond ik de beste uit de serie en daarna dance of the dead omdat robert englund (nightmare on elm street) erin speelt

er staan wel enkele mooie filmpjes tussen, spijtig van die Tobe Hooper shit, weer maar eens bewezen dat deze geen kaas heeft gegeten van films etc.

Is het eigenlijk de moeite waard om die hele box te kopen (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=809237), of zijn er maar enkelen écht aan te raden?

volgens mij dat laatste. Meeste hebben die ik heb gezien hebben nogal een sterke tv feel over zich heen. Daar zou ik sowieso niet extreem snel geld voor op tafel leggen.

Jenifer was wel een leuke aflevering... en die met die insecten.. ben ff de naam kwijt ;p

Bart Simpson
JoeHallenbeck schreef:
Voor mensen met digitale tv; Zone Horror zendt iedere maandagavond 2 afleveringen van Masters of Horror uit.

Moet er maar weer eens een paar gaan kijken, want mn DVR begint vol te lopen

Wij hebben digitale tv, alleen ik heb nooit van ''Zone Horror'' gehoord en ik kan hem ook niet vinden. Waar kan ik de zender Zone Horror vinden?

Die zender is recent off air gegaan.

Bart Simpson
Ajax&Litmanen1 schreef:
Die zender is recent off air gegaan.

Jammer

Weet niet goed hoe het zit met de dvd's, maar de afleveringen staan daar niet op chronologische volgorde toch? Heb nu VI en XI maar die episodes kloppen niet als ik dit lijstje bekijk.

Seizoen 1
Incident on and Off a Mountain Road (2005) 2,5*
H.P. Lovecraft's Dreams in the Witch-House (2005)
Dance of the Dead (2005)
Jenifer (2005) 2,5*
Chocolate (2005)
Homecoming (2005)
Deer Woman (2005) 2,5*
John Carpenter's Cigarette Burns (2005) 3*
Fair Haired Child, The (2006) 2,5*
Sick Girl (2006)
Pick Me Up (2006) 3,5*
Haeckel's Tale (2006) 2,5*
Imprint (2006)

Seizoen 2
Damned Thing, The (2006)
Family (2006) (II) 3,5*
V Word, The (2006) 3*
Sounds Like (2006)
Pro-Life (2006)
Pelts (2006) 3,5*
Screwfly Solution, The (2006)
Valerie on the Stairs (2006)
Right to Die (2007)
We All Scream for Ice Cream (2007) 2,5*
Black Cat, The (2007)
Washingtonians, The (2007)
Dream Cruise (2007)

Zojuist toch 'Dance of the Dead' van een 3.0 naar een 3.5 verhoogd! Zometeen nog even The Black Cat en Dream Cruise kijken.

Met een beetje geluk heb ik Master of Horror volume 1 t/m 6 nu ook goedkoop op de kop getikt.

intezar
Geen overtuigende cijfers.

Seizoen 1
3.5* - Incident on and Off a Mountain Road (2005)
3.0* - H.P. Lovecraft's Dreams in the Witch-House (2005)
1.5* - Dance of the Dead (2005)
2.5* - Jenifer (2005)
1.0* - Chocolate (2005)
3.0* - Homecoming (2005)
2.0* - Deer Woman (2005)
3.5* - John Carpenter's Cigarette Burns (2005)
3.0* - Fair Haired Child, The (2006)
0.5* - Sick Girl (2006)
3.0* - Pick Me Up (2006)
2.5* - Haeckel's Tale (2006)
0.5* - Imprint (2006)

Seizoen 2
1.0* - Damned Thing, The (2006)
3.5* - Family (2006) (II)
3.0* - V Word, The (2006)
2.0* - Sounds Like (2006)
0.5* - Pro-Life (2006)
2.5* - Pelts (2006)
2.5* - Screwfly Solution, The (2006)
3.5* - Valerie on the Stairs (2006)
3.0* - Right to Die (2007)
4.0* - We All Scream for Ice Cream (2007)
3.0* - Washingtonians, The (2007)

The Black Cat en Dream Cruise nog niet gezien.

Die 4.0* van je maakt me wel nieuwsgierig, verder sowieso wel een net lijstje, de meeste toch wel (net) voldoende zie ik.

Hoge cijfers scoren ze niet, maar het is wel vermakelijk.

Nee het zijn geen hoogstaande afleveringen (films) maar zoals je zegt wel heel vermakelijk en leuk om ze allemaal gezien te hebben. We All Scream for Ice Cream is zeker de beste

intezar
Laat ik maar nog 1 keer naar de woorden van mijn medeforummers luisteren en een kansje geven. En achterkomen of ze wel vermakelijk zijn.

ps;
maar ik merk dat jullie gtst ook vermakelijk vinden..oeps.

Nee, juist niet vermakelijk. We reageerden op iemand die het wél erg vermakelijk vond.

ace leader
Elineloves schreef:
Nee, juist niet vermakelijk. We reageerden op iemand die het wél erg vermakelijk vond.

Ik gaf alleen maar antwoord op je vraag, hoor. Tenzij je met die 'iemand' Soom bedoelt.

Haha, doelde ook niet op jou nee. Doelde op diegene die het over een spectaculaire cliffhanger had.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.