• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.084 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.516 stemmen

Crime Scene Investigation en C.S.I: Miami

zoeken in:

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Caruso vind ik een geweldige acteur. Miami blijft voor mij altijd de beste. Maar Vegas en New York blijven ook geniaal.

maarten1991

• 80 berichten
  • 165 stemmen

CSI is zeker mooi gemaakt met goeie acteurs. Het is alleen verre van realistisch en het gaat zo ontzettend snel.

Caruso is een prima acteur maar waarom hij met zo'n lage stem praat is vreemd. Dat doet ie in films niet.

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Misschien hoort het bij zijn character.

bigdaddy2603

• 25 berichten
  • 248 stemmen

weet iemand wanneer de volgende seizoenen op dvd uitkomen dus las vegas seizoen 10

en miami seizoen 8

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Ik blijf CSI: las vegas de beste vinden aangezien het de eerste is. Daarna CSI: Miami met een geniale Caruso en daarna onze Big Apple

Geniale serie gewoon!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Binnenkort ook maar eens gaan oppakken als ik door veel heen ben. Miami wordt mijn eerste slachtoffer. Caruso is zo sterk, geweldig karakteristiek acteur en zijn sunglass move is gewoon hilarisch .

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Mijn vriend heeft alle seizoenen van CSI Miami op dvd, dus ik ga het ook maar eens een kans geven.Eerst even Prison Break seizoen 4 afkijken en dan verder. Ben benieuwd, weet niet goed wat te verwachten maar hoop dat het iets voor me is.

stinissen (crew films & series)

• 22469 berichten
  • 71674 stemmen

Ik vind al zulk series niet echt tof , ik volg series die telkens verder gaan waar ze bij de afl er voor zijn gestopt er moet een hele dikke rode draad door lopen.

TomPSV

• 499 berichten
  • 424 stemmen

Echt een saaie serie idd, elke aflevering is ongeveer hetzelfde. Begrijp dan ook niet dat CSI zo goed scoort.

606

• 23806 berichten
  • 11924 stemmen

kijk met veel plezier CSI Miami, nu ongeveer half jaar.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1183 stemmen

TomPSV schreef:

Echt een saaie serie idd, elke aflevering is ongeveer hetzelfde. Begrijp dan ook niet dat CSI zo goed scoort.

Ongeveer? Exact hetzelfde. Ben al een tijdje terug gestopt met deze reeks, eens je andere geloofwaardigere 'politie'-reeksen gezien hebt is hier niets meer aan. Wel een klein plusje voor Dinozzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De opzet is hetzelfde maar alleen aan de oppervlakte is het een herhaling van zetten maar dat euvel heb je bij elke serie die een stand alone constructie hebt.

Qua stad is de originele CSI het meest interessant maar als ik straks eens dit echt wil gaan kijken begin ik bij Miami. Heerlijke zelfspot, stereotypering, gespeel met genrecliches en natuurlijk de sunglass move van Caruso .

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Ben nu bij seizoen 2 van Crime Scene Investigation (2x05 Scuba Doobie-Doo) en het is inderdaad soms veel van hetzelfde, maar wel interessant en het kijkt lekker weg. Niet zo goed als Criminal Minds, maar dan leg ik de lat ook wel heel hoog.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1183 stemmen

Elineloves schreef:

en het is inderdaad soms veel van hetzelfde, maar wel interessant

Hoe kun je het dan nog interessant noemen? Voor iedere aflevering start weet je toch meteen dat de dader gevat gaat worden.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

David Caruso zal eeuwig spijt van hebben dat hij NYPD Blue had verlaten na een seizoen. Hij doet het best goed in C.S.I: Miami maar deze serie komt niet eens in de buurt van de meest bekroonde politie serie ooit gemaakt

606

• 23806 berichten
  • 11924 stemmen

Spannende aflevering afgelopen zondag en vorige week, alleen jammer van Cardoza.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Seizoen 13 afgekeken en ook dit seizoen toch weer de moeite waard. Waar Miami en NY mij nooit konden boeien, doet Las Vegas dat wel. Nog steeds.

Alleen het gemis van Catherine (Helgenberger) doet zich nog steeds voelen. Het vertrek van Grissom is prima opgevangen door eerst Fishburne en nu Danson, maar Elisabeth Shue is geen goede vervanger voor Catherine. Ze past er gewoon niet bij. Kan de vinger niet precies op de wond leggen, maar ze staat me elke keer weer tegen. Nick, Sara en Greg zijn nog steeds erg goed.

Beauty Elisabeth Harnois (Morgan) krijgt steeds meer screentime en dat is wel tot mijn tevredenheid.

Seizoen 14 is inmiddels bevestigd.

Waar Miami (vorig seizoen) en NY (onlangs) gecancelled zijn, gaat Las Vegas stug door.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.