menu

Overig / Televisie / Crime Scene Investigation en C.S.I: Miami

zoeken in:
ik vond het een goede serie..maar ik heb altijd het gevoel dat het een herhaling is..ondanks dat ze dan nieuw zijn..ook vind ik dat CSI uitgemolken word...waarom moet ik ook in miami en nyc zien wat r gebeurd...geef mij maar gewoon een serie zoals Law and Order...

donnie B.
Vind het interessante series om te zien, als ik er niet ben neem ik ze op. Ook al wordt CSI N.Y. natuurlijk meer van hetzelfde kjik ik er zeker naar uit!!

Ik hoop op een goede cast. Ik vind dat CSI las vegas een veel betere en leukere cast heeft dan CSI Miami

donnie B.
komt omdat Las Vegas de eerste was. ik volg ze beiden en na meerdere afleveringen gekeken te hebben (ff wennen) is csi-miami vh zelfde niveau als Vegas.

donnie B. schreef:

komt omdat Las Vegas de eerste was. ik volg ze beiden en na meerdere afleveringen gekeken te hebben (ff wennen) is csi-miami vh zelfde niveau als Vegas.

idd CSI: Miami heeft effe de tijd nodig om te wennen, ik vond hem in het begin ook niet geweldig, nu vind ik hem geweldig (alhoewel het niveau van Vegas wordt nooit en te nimmer gehaald)
Miami komt overigens in het najaar uit op dvd, en het derde seizoen van Vegas komt deze maand uit.

Heb sinds kort ook wat afleveringen meegepikt van csi , en is idd erg leuke serie. De verhaallijnen , de technieken , de cast ... en de erg aparte atmosfeer van moordonderzoek zorgen voor een uitzonderlijke serie.

ik vind het juist een enorm irritante serie. Vooral door de vervelende montage, met veel snelle beelden.

http://international.eonline.c...

Jorja Fox (Sara Sidle) en George Eads (Nick Stokes) zijn ontslagen bij CSI.

saske
Dat is wel jammer.

saske
De rust lijkt stilaan terug te keren achter de schermen van Amerika's bestbekeken serie Crime Scene Investigation. De twee hoofdrolspelers Jorja Fox en George Eads waren afgelopen maandag bij de eerste draaidag van het nieuwe seizoen niet komen opdagen. Naar verluidt stuurden ze hun kat omdat ze een te karig loon kregen. Omdat ze niet wilden werken voor het salaris dat ze kregen besloot de Amerikaanse zender CBS hen te ontslaan. Maar vrijdag raakte bekend dat Jorja Fox haar meningsverschillen met de productie heeft bijgelegd. Ze is vanaf volgende week gewoon weer op de set. Het is nog onduidelijk of George Eads terug kan komen. Hij heeft alvast z'n verontschuldigingen voor z'n gedrag aangeboden. Wie denkt dat de cast weinig loon krijgt; elke acteur krijgt per aflevering 80.000 euro.
bron: www.showbizzsite.be

80 000 per aflevering is idd niet zoveel als je het vergelijkt met andere series. En CSI doet het volgens mij goed in Amerika.

saske
Ik zou het toch wel willen . 80.000 euro

Ja ik ook, het is veel geld. Maar als je het gaat vergelijken met Friends en Frasier die voor een half uur comedy 1 miljoen euro (of dollar) kregen....
ik vind 80 000 meevallen

valt misschien idd mee, als je bekijkt dat CSI de best bekeken serie in Amerika is en zelfs ver daarbuiten.
maar goed ze moeten niet zo zeuren, George Eads maar vooral Jorja Fox zijn toch middelmatige acteurs die blij mogen zijn dat ze in zo'n serie mee mogen spelen en danken hun bekend aan die serie ook nog eens.

aryan schreef:

Ja ik ook, het is veel geld. Maar als je het gaat vergelijken met Friends en Frasier die voor een half uur comedy 1 miljoen euro (of dollar) kregen....
ik vind 80 000 meevallen

Inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik de genoemde series ook erg goed vind. Ik heb nog nooit C.S.I gekeken, maar vergeleken met die andere series vind ik 80.000 erg weinig.

starbright boy (moderator)
Het grootste verschil is dat acteurs uit CSI vervangbaar zijn. Bij acteurs uit comedy's ligt dat veel moeilijker. Dat is de belangrijkste reden waarom acteurs uit succesvolle Amerikaanse drama's of misdaadseries minder verdienen. CSI gaat ook wel verder zonder die twee, maar Friends had veel moeilijker zonder twee van de hoofdrollen verder gekund. En Fraiser zonder Kelsey Grammar al helemaal niet.

Ik heb gisteren de eerste aflevering van CSI NEw York gezien. Het was wel een goed verhaal, maar verder vond ik het niet heel bijzonder (ik moet misschien eerst nog 3 of 4 afleveringen zien). Ik vind dat het ook een beetje humor mist dat je wel in de normale CSI ziet.

csi miami is veeeeel leuker dan alle andere csi's. en dat komt door....HORATIO!!! hijs echt geweldig!

Ik heb nu een aantal afleveringen van CSI New York gezien en het zijn goeie afleveringen. Ik vind de normale CSI het beste en csi NY+Miami gelijkwaardig

De aflevering Crime Wave van CSI Miami duurt 90 minuten aan 1 stuk door dus geen 2 aparte aflevering.

Ik ben benieuwd, het is in ieder geval wel leuk om af en toe 1 lange aflevering uit te zenden

ik heb deel 1 van de dvd van CSI: Miami af, ik moet zeggen, tis ook echt een topserie gewoon, er mag dan wat personage diepgang ontbreken die Las Vegas wel heeft, maar de verhalen en Caruso zijn gewoon briljant weer, echt een topper !

its my life
goede sirie SCI hoef ik die oude sieris van mijn moeder zien

its my life schreef:

goede sirie SCI hoef ik die oude sieris van mijn moeder zien

Voor de liefhebbers:
Vanaf Maart is er elke donderdag op Yorin om 20.30 CSI New York en vanaf maart ook nieuwe afleveringen CSI Miami op Yorin.

aryan schreef:

Voor de liefhebbers:
Vanaf Maart is er elke donderdag op Yorin om 20.30 CSI New York en vanaf maart ook nieuwe afleveringen CSI Miami op Yorin.

das zeker goed nieuws

Herstel:
Vanaf 6 maart elke zondag op yorin. Klopt wel want dat is 24 ook afgelopen (er van uitgaande dat ze de komende 3 weken dubbele afleveringen laten zien)

Zaterdag, Zondag, Maandag en Dinsdag CSI Las Vegas, Miami en New York

Quentin Tarantino wil CSI regisseren
De regisseur van Kill Bill en Pulp fiction is namelijk een grote fan van deze serie.

Toen de makers van de hitserie dit hoorden hebben ze Tarantino gevraagd om eenmalig een aflevering te regisseren. De populaire filmregisseur heeft al eerder een serie geregisseerd. In 1994 mocht hij een aflevering van ER voor zijn rekening nemen.

Deze serie is afschuwelijk. Veels te amerikaans. Laatst zag ik een aflevering en elke boef was een Hispanic.. echt triest gewoon.
Deze serie heeft 1 pluspunt en dat is die mooie man met die mooie groene ogen. Voor de rest kijk ik er niet naar maar mijn vriend is fan van de serie dus af en toe kijk ik verplicht mee. Nee, geef mij maar Inspector Frost

Vamperia schreef:

Deze serie is afschuwelijk. Veels te amerikaans. Laatst zag ik een aflevering en elke boef was een Hispanic.. echt triest gewoon.
Deze serie heeft 1 pluspunt en dat is die mooie man met die mooie groene ogen. Voor de rest kijk ik er niet naar maar mijn vriend is fan van de serie dus af en toe kijk ik verplicht mee. Nee, geef mij maar Inspector Frost

Je hebt 1 aflevering gezien waar toevallig een Hispanic de dader was (en al was het zo, dan zie ik nog steeds het probleem niet, elke keer een blanke dader komt ook niet geloofwaardig over.

CSI is soms voorspelbaar (vooral als je veel afleveringen hebt gezien). Maar het is goede serie en geen neppe serie.

Het is nu officieel, Tarantino zal de laatste aflevering van seizoen 5 regisseren en ook het scenario schrijven. Er zal in deze aflevering iets gebeuren met 1 van de hoofdrolspelers, eentje komt er in de problemen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.