menu

Overig / Televisie / Crime Scene Investigation en C.S.I: Miami

zoeken in:
Nou ik vind CSI: Miami echt niks aan....Crime Scene Investigation vind ik veel beter....ik heb ook alle dvd's en boeken en het bordspel ervan.....en ik denk dat ik CSI: New York ook niet echt veel aan zal vinden

Wie is het er met mij eens??

Ikke! Hele serie is op z’n retour!

Sommige verhalen worden wel wat voorspelbaar of zijn niet echt nieuw. CSI blijft idd de beste, maar CSI Miami is ook wel goed. CSI New York valt wel weer mee.

donnie B.
Is allemaal vd zelfde kwaliteit, dat voorop gesteld.... maar het enige is dat het nieuwe er vanaf is na Las Vegas. Verwar die zaken dus niet....

idd alle CSI series zijn van zeer hoge kwaliteit en ik kan er nooit genoeg van krijgen, alleen het nieuwe is ervan af , so what idd ze blijven steengoed en vervelen dus nooit

bij CSI vindt ik die man in het lab altijd zo leuk ... Die bij die explosie gewond raakte.. ben ff zijn naam kwijt.

Greg Sanders
In seizoen 5 zal hij niet meer het lab werken

WHeheheheha de aflevering van zaterdag vond ik wel erg spannend....en vanavond het vervolg van vorige week......zo ook gister weer het bordspel gespeeld, zo dat is nog best moeilijk dat spel!! je hebt acht verhalen....en je doet er twee uur over

Zo, hier is lang niets meer gezegd. Verbazingwekkend hoe de twee grootste buitenlandse series in Nederland zo weinig gespreksstof hebben....

Laatste aflevering van seizoen 5 is een aanrader! Geschreven door Tarantino en duurt ongeveer 90 minuten.

Nu ook CSI New York he,,,,,,,,

Kijk nooit naar deze series, alleen heb een paar keer geken naar de gewone CSI.
Niet echt bijzonder, vind niet zo mooi dat er 3 zaken per aflevering worden gespeeld en dat door andere personages, laten ze het bij een vaste cast houden met de nadruk en prioriteit op 1 zaak.

aryan schreef:
Laatste aflevering van seizoen 5 is een aanrader! Geschreven door Tarantino en duurt ongeveer 90 minuten.

Wanneer is/was die?

AHWA
Tarantino heeft zelfs een Emmy-nominatie voor z'n regie gekregen.

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

Wanneer is/was die?

In Amerika was hij ongeveer 2 maanden geleden en ik denk dat hij in december of misschien later in Nederland te zien zal zijn.

ja ik heb de final van seasen 5 ook gezien die 2 afleveringen achter elkaar heten 'Grave Danger' ik vertel niet waar het over gaat tenzij jullie het willen weten natuurlijk

CSI = THE BOMB
CSI Miami = wel naar te kijken
CSI New York = allemachtig kut sorry hoor maar ik vind daar niks aan

CSI New York is idd de minste van het stel, ik vind dat New York er totaal niet groot in voor komt, enerzijds komt dat omdat de serie gewoon ion L.A is opgenomen, maar dat geld ook voor Miami en daar heb ej dus wel het idee dat ie ook echt daar is opgenomen door de vele buitenopnames, die bij NY duidelijk ontbreken, ook zijn de personages vele malen minder intresant dan bij Miami en Vegas, ondanks de talenten van o.a Sinise, er kan veel meer uit die serie gehaald worden.
ik geef het nog niet op in ieder geval hoperlijk verhelpen ze dit probleem in S2

stan schreef:
ja ik heb de final van seasen 5 ook gezien die 2 afleveringen achter elkaar heten 'Grave Danger' ik vertel niet waar het over gaat tenzij jullie het willen weten natuurlijk

CSI = THE BOMB
CSI Miami = wel naar te kijken
CSI New York = allemachtig kut sorry hoor maar ik vind daar niks aan

Nick gaat dood toch? Heb hem nog niet gezien, maar ergens zoiets gelezen.

Daarnaast ben ik het met je eens. CSI kijk ik erg graag naar. Miami valt goed te pruimen, mede dankzij "H". New York 1x gezien, maar dat vond ik echt niks.

In Overigen > Televisie > csi: miami/new york:

wie kijkt er regelmatig naar csi? Ik zou er alles voor afzeggen want het is mijn favo programma hoor een topaanrader!!

1-Csi Las Vegas. -
2-Csi Miami. -
3-Csi New York -

Las Vegas & Miami zijn echt gewaagd aan elkaar, New york ligt er ver achter.
Prachtige serie, en kijk zowel Vegas als Miami nog steeds elke maandag en dinsdag.
New York pak ik als er niks anders die dag op tv is.

De eerste de BESTE!!! spreek de waarheid als het op csi aankomst...

CSI:LA is verweg de beste!

Heb de eerste 3 afleveringen van Miami gezien maar van het begin af aan miste ik al het goede gevoel... van La...

een slechte ripoff, zelfde had ik met NY...

CSI:LA heeft de beste cast, verhaal en sfeer....

Gister weer een top aflevering van CSI, CSI: Miami is goed, maar kán gewoon niet op tegen diens voorganger.

Hmmm, gister viel me wel mee.
Er zit ook maar één heel klein verschil tussen Lv & Miami vind ik.

CSI LV
CSI NY
CSI MIAMI

Alledrie vind ik ze de beste serie's ooit uitgezonden op de televisie. Zo cool zeker als GSR komt. Ben een fan van CSI.

In Film > Overige films > Quentin Tarantino's grave danger:

ik heb op zoek topic hier niks in kunnen vinden maar mijn vraag is is dit nu een film of in jullie ogen een stuk serie
ik vergelijk deze met x files the movie dus daarom mijn vraag hierop ik weet dat het een serie is die van csi heb er ook veel van gezien maar ik vond deze ook gewoon lijken op een film

Het is een dubbelaflevering van de serie. Het zijn gewoon twee afleveringen, aan elkaar geplakt als het einde van seizoen 5. Het lijkt op een film omdat het één verhaallijn is, maargoed, tv-series hebben continu dubbele afleveringen met een grote verhaallijn, het enige verschil met deze is dat een beroemde regisseur het heeft geregisseerd.

Ik heb voor een prikje CSI-Vegas en NY op de kop getikt. Vegas heb ik gekeken en vond het best goed. NY heb ik 1 aflevering gegeken en die serie lijkt me vooral veel harder dan Vegas.

Wat ik overigens niet begrijp, en wat me ook ergg stoort is het volgende:
De mensen die gevolgd worden zijn technische rechercheurs. De normaliter bij een zaak gehaalt worden om bewijsmateriaal te verzamelen en dit vervolgens over te dragen aan de rechercheurs, de detectives als je wilt. Maar in deze zie ik de TR's mensen ondervragen, schaduwen, arresteren en meer van dat soort dingen wat m.i. hun beroep helemaal niet is!

Ik kwam een leuke CSI miami filmpje tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=_sarYH0z948

CSI Miami - Endless Caruso One Liners

briljant en alle lof naar die gene die dit in elkaar heeft gezet

Gister voor het eerst gekeken. WAT EEN KUL SERIE.

Naast het waardeloze acteren van zowat iedereen, gebeuren de meest stompzinnige dingen. Onderzoekers die pseudo voorzichtig met de crime scene omgaan en vervolgens er dwars doorheen lopen, boeven die de buit in het oog laten staan en het toppunt van gister, een auto die frontaal gecrashed is, is nog helemaal heel, enkel de chauffeur vliegt door de ruit, en de auto is onbeschadig verder ipv total loss en zodoende kunnen ze 3 jaar later nog bewijs vinden in de gewoon nog rijdende auto.

KRANKZINNIG SLECHT GEWOON.

aryan schreef:
Ik kwam een leuke CSI miami filmpje tegen:
YouTube - CSI Miami - Endless Caruso One Liners

CSI Miami - Endless Caruso One Liners

briljant en alle lof naar die gene die dit in elkaar heeft gezet

Oh, geweldig. Wat een belachelijk slechte acteur is die David Caruso eigenlijk. Als je dat al acteren kunt noemen. Gewoon dat gezicht opzetten en de regels oplezen.

CSI : Las Vegas is veruit de beste en heeft ook een aantal afleveringen die me echt zijn bijgebleven. Knappe serie !
CSI : Miami... Horatio is al jaren lang een voorwerp van spot, dus dat zou genoeg moeten zeggen. En van NY heb ik nog niet al te veel gezien, maar dat viel nog wel te doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:29 uur

geplaatst: vandaag om 22:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.