- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Twin Peaks
Twin Peaks
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Dat verhaal vind ik juist wel interessant en leuk. Leland vind ik samen met Cooper het beste personage trouwens, beide briljant geacteerd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cooper is geweldig maar niemand evenaart Albert Rosenfield in Twin Peaks. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb alleen nog maar seizoen 1 gezien, maar komt Albert Rosenfield in seizoen 2 weer terug?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik het al eens eerder gezegd, naast Dale Cooper blijft ook Hawk een favoriet van mij! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rosenfields introductie is hilarisch. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Audrey, Pete, Cooper zelf, Albert, dr. Jacoby, het dode vogeltje, ik vind ze eigenlijk allemaal schitterend
. En dan vergeet ik Benjamin Horne en zijn broer nog, met hun hilarische broodjes-scene (mooi filmpje over trouwens bij de extra's van seizoen 1
) Maar Gordon Cole steekt er nog nét ietsje bovenuit, al ligt dat misschien eerder aan de acteur dan aan het personage zelf.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Cole, Cooper, de Horne broertjes(en dan vooral Ben Horne(met zijn burgeroorlog scenes
), Rosenfield en Harry zijn geweldig. Iedereen is eigenlijk geweldig, Leland is briljant geacteerd, zijn dood was een van de mooiste scenes die ik ken . Ik ga hem vanavond eindelijk afkijken en ook Fire Walk With Me kijken...
Witch-king
-
- 230 berichten
- 411 stemmen
Ze hebben deze serie (weet niet of het serie 1 is of serie 2) in de bibliotheek in Vught. Ik hoop serie 1.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik deze serie zal lenen, kunnen jullie aangeven, zonder teveel spiolers waarom ik hem wel / niet zou lenen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nou, het is de beste tv reeks ooit gemaakt of zoiets? Als je het over de dvd hebt is het trouwens zeker de eerste reeks, en dan zou ik als ik jou was eerst op zoek gaan naar een plek waar ze de video's van reeks twee verhuren of zo want anders ga je net zo gefrustreerd raken als al die andere sukkels hier
.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Huur hem en je zult niet teleurgesteld raken, kwa dvd is alleen seizoen 1 uit maar seizoen 2 verhuren ze vast ook ergens in de buurt...
Witch-king
-
- 230 berichten
- 411 stemmen
Nou, het is de beste tv reeks ooit gemaakt of zoiets? Als je het over de dvd hebt is het trouwens zeker de eerste reeks, en dan zou ik als ik jou was eerst op zoek gaan naar een plek waar ze de video's van reeks twee verhuren of zo want anders ga je net zo gefrustreerd raken als al die andere sukkels hier
.
Hoezo
, is het een vervolg net zoals de film lotr, dat je in seizoen 2 pas te weten komt wie de moordenaar is.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Het is een vervolg ja, en deel 1 heeft het meest open einde dat je je kan voorstellen, daarna wil je deel 2 echt níet missen 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Weet iemand misschien waar ik deze serie op DVD kan kopen?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7938 stemmen
Seizoen 1 is op redelijk veel plekken te koop. Seizoen 2 wordt maar niet uitgebracht, het ene uitstel volgt de andere op. Ik kan je aanraden te wachten met het kopen van seizoen 1 tot ooit echt vaststaat wanneer seizoen 2 komt. Dit is echt een serie die je eigenlijk in 1 ruk moet uitkijken.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
oke :0 dan wacht ik nog even... Jammer eigenlijk want ik hoor van zoveel mensen dat de serie zo goed is dat ze eigenlijk wel de dvd serie uit moeten brengen want dat zal dan ook wel goed verkopen 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
hij zou al vorig jaar uit moeten hebben gekomen 
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=4091
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7938 stemmen
Yep, en dat jaar daarvoor, en daar weer voor, enz. enz.
Beetje overdreven misschien, maar het speelt echt al heel lang.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
ik heb juist de dvd box besteld, dus ergens volgende week zal hij aankomen. Ben zeer benieuwd.
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Is hier nog maar 1 seizoen van?
En wanneer komt/is dit op tv?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Er zijn twee seizoenen van Twin Peaks. En dit was ooit op de tv maar toen was jij nog veels te klein 
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
tsja wie zegt mij dat jij dat niet was aangezien ik niet kan zien hoe oud je bent:P
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Ik heb de dvd-box vandaag in mijn brievenbus gekregen, dus ga weldra beginnen kijken. Maar eerst maar de examens tot een goed einde brengen.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Sommige dingen gaan voor examens 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5884 stemmen
Nu al examen's? Die zijn toch pas eind april/begin mei?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Nee,ik heb er ook nog voor het paasverlof. Ik heb nog driemaal per jaar examen. Dit is het laatste jaar dat ik dat heb.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Ik heb nu de pilot gekeken, en ik ben zeer benieuwd naar de rest van de serie. Vind het tot nu toe zeer sfeervol en mooi.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Is dit geschikt voor gevoelige kijkers? (Wordt hier een creepy sfeertje gecreëerd zoals in pakweg Alien?)