- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Na opnieuw opstarten van de pc staat ie weer goed. (bij mij althans)
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ja ik heb het kunnen verhelpen, ik heb doorgekregen van Jordy hoe dit te verhelpen is.
Stuur voortaan een lege correctie in (dus zonder gegevens te wijzigen), en klik op versturen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik wil nog eens een lans breken voor een uitbreiding van je persoonlijke top 10 naar bijv. een top 15 of een top 20 (ik weet het.. beetje lijstjes"geil").
Ik zit steeds te worstelen wat ik nu kwijt wil in mijn top 10. De eerste 5 zijn wel duidelijk, maar daarna heb ik zeker een stuk of 10 films die ik ook wel een plekje wil geven in mijn persoonlijke toplijst.
Tevens vind ik het leuk om bij anderen de top 10 te bekijken en het zou voor de beeldvorming van iemands smaak leuk zijn om er 5 of 10 extra te zien.
Idee?!
Leuk idee. Ik zou dan eerder voor een top-25 gaan. Misschien wat overdreven, maar verdorie wel handig als je al je favoriete films bekend wil maken.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Ik zou dan eerder voor een top-25 gaan.
Dan kun je wel aan de gang blijven, niet? Je kan ook gewoon de stemmenlijst afgaan.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Dan kun je wel aan de gang blijven, niet? Je kan ook gewoon de stemmenlijst afgaan.
Ja eigenlijk wel
. Je hebt gelijk.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Toch vind ik het idee van een iets groter (hoeft dan niet persé top 25) toplijstje wel aanlokkelijk. Ik heb dat probleem (wat wel en wat niet erin) ook wel...
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
Toch vind ik het idee van een iets groter (hoeft dan niet persé top 25) toplijstje wel aanlokkelijk. Ik heb dat probleem (wat wel en wat niet erin) ook wel...
Nadeel is dan wel dat users die slechts weinig films gezien hebben op die manier nog langer moeten wachten om een top 15 in dat geval in te voeren. Ik vind het systeem zoals het momenteel is goed... (Want tegen dat ik goed ben voor 15 5*-films, daar kan ik nog lang op wachten...)
Misschien is een extra tekstvak wel handig, waar je inderdaad wat extra tips kwijtkunt (of wat wilt zeggen over jezelf...).
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Misschien is een extra tekstvak wel handig, waar je inderdaad wat extra tips kwijtkunt (of wat wilt zeggen over jezelf...).
Dat is niet eens zo slecht gezien. Dan kan je, als je dat wil, zelf nog andere titels opnemen.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Nadeel is dan wel dat users die slechts weinig films gezien hebben op die manier nog langer moeten wachten om een top 15 in dat geval in te voeren. Ik vind het systeem zoals het momenteel is goed... (Want tegen dat ik goed ben voor 15 5*-films, daar kan ik nog lang op wachten...)
ten eerste: 15 films heb je vrij snel gezien hoor, zo lang duurt dat niet. En ten tweede: wie zegt dat alle films in je top10/15 tenminste 5* moeten hebben. Toen ik hier net op moviemeter zat had ik ook een aantal films in m'n top 10 met 4,5*...
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
ten eerste: 15 films heb je vrij snel gezien hoor, zo lang duurt dat niet. En ten tweede: wie zegt dat alle films in je top10/15 tenminste 5* moeten hebben. Toen ik hier net op moviemeter zat had ik ook een aantal films in m'n top 10 met 4,5*...
Ok, natuurlijk heb je ook gelijk, maar ik zie liever een extra tekstvakje verschijnen...
Zo kan je ook eens beginnen toelichten waarom juist dat je nummer 1 is en waarom juist die andere de nummer 11, die net jouw top10 niet kan binnensluipen, begrijp je?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Maak gewoon een mapje bij mijn films, waarin je typt ipv dat je films toevoegt. Dat heb ik ook gedaan. Ik trouwens wel voor het idee om je top10 te vergroten.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2119 stemmen
Bij de spoilertopics staat een direkte URL van de betreffende film. Idee om het ook omgekeerd te doen? Dat de URL van het topic staat gelinkt bij de film zelf?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Dat gebeurt al. Kijk maar bij Mulholland Dr.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2119 stemmen
Hmmm, is me eigenlijk nooit opgevallen.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Blijkt niet overal goed te werken. Wordt naar gekeken.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Ik heb mijn e-mailadres veranderd.Kan ik deze nu ook nog in mijn profiel veranderen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Kan, via bericht naar een van de mods.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Diverse bugjes gefixed. Er zouden o.a. geen top10-invoer-problemen meer moeten zijn, en er kunnen weer Mijn Films-lijsten geexporteerd worden.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ik heb bij een aantal van mijn filmlijsten het hokje "openbaar" uitgevinkt (dus niet meer openbaar). Echter, via de statistieken van een film die ik heb opgenomen in mijn lijsten, kun je alsnog bij mijn niet-openbare filmlijsten komen ( voorbeeld ).
Geen ramp, maar meldenswaardig dacht ik.
manic
-
- 475 berichten
- 1436 stemmen
Chili staat niet in de filmlijstenrubriek onder "overige". Er staan wel films op de site uit dit land.
Zag trouwens ook dat onder IE 7 beta 2 het contentdeel op mm over de adwords loopt bij grotere lettergrootte. Maar ze zijn nog bezig met de css ondersteuning... In FF doet 'ie het prima.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarschijnlijk heeft Chili geen films die aan de voorwaarden voor de toplijsten voldoen?
Ik vroeg me inderdaad al af hoe de site het onder IE7 deed. Binnenkort m'n Windows PC maar weer een aanslingeren om de boel te testen.
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Diverse bugjes gefixed. Er zouden o.a. geen top10-invoer-problemen meer moeten zijn...
http://www.moviemeter.nl/user/14951
Hij doet 't weer! 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
En toch weer wat probleempjes..
Nouja, het is érg irritant dat hij nieuwe links (dus als ik bij Update's op een film klik..) het niet opent in een nieuw venster!
Ja, ik heb dit ingesteld (dat ie het wél doen moet) en dit doet die ook even.. Zodra ik een film opzoek, of kijk bij 'televisie, bioscoop' whatever is het afgelopen en opent alles in één venster 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Waarom staat er bij hooggewaardeerde recente films eigenlijk niet vermeld op welke plaats ze in de Top Recent staan?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Nee dat wordt me wat te druk. Top/flop/tip blijven de enige noteringen die bij de film te zien kunnen zijn.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
En toch weer wat probleempjes..
Nouja, het is érg irritant dat hij nieuwe links (dus als ik bij Update's op een film klik..) het niet opent in een nieuw venster!
Ja, ik heb dit ingesteld (dat ie het wél doen moet) en dit doet die ook even.. Zodra ik een film opzoek, of kijk bij 'televisie, bioscoop' whatever is het afgelopen en opent alles in één venster 
Neem firefox, Tabbladen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Of Oprah, of IE 7, maargoed
Moet dit niet veranderd worden naar Help of Wiki linkje? Wel zo handig voor eventuele nieuwe gebruikers..
Ookal zullen de meeste wel begrijpen hoe of wat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.