• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.267 films
  • 12.407 series
  • 34.361 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.779 gebruikers
  • 9.424.026 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Ik stel voor dat deze mensen geroyeerd worden. Ieder die voor is, dient de petitie te tekenen die je in het forum kunt vinden.

Petitie.. hmm nee, daar ben ik niet aan.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

We kunnen ook gewoon iedereen verwijderen die andere gebruikers willen verwijderen.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Aan de ene kant heeft speedy gelijk. Maar je weet toch zelf wel, mensen die in 2003 zijn ingeschreven en nu nog steeds 0 berichten en zeg wat; vijf stemmen hebben...die hoeven toch niet meegeteld te worden. Het geeft een vals beeld om het grof te zeggen.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

1) aantal stemmen voor top 250. Iedere keer weer wordt dit punt aangestipt door met name mensen die vooral oog hebben voor de grote blockbusters en nieuwe films (sorry voor de generalisering). Men staat er niet bij stil dat deze site gebruikt wordt door een variëteit van 'gebruikers'. De top 250 dient dus ook een gevariëerde lijst te zijn. Waar naast die blockbusters ook oude films als arthouse titels als anime (etc) te vinden zijn. Naar mijn mening is de top250 ook een visite-kaartje van de site. Zodat mensen met uiteenlopende smaken ook zien dat er meer mensen zijn die van zijn/haar genre of favoriete film houden.

Als er besloten wordt het stemmen-aantal op te krikken, dan niet zo extreem (300 stemmen, hallo). 125 stemmen bijv. (maar de 100 stemmen van nu vind ik prima voor nu)

2) Gemiddeld aantal stemmen per gebruiker. Men staat er niet bij stil dat er ook mensen zich hebben geregistreerd zonder dat ze stemmen of berichten posten, maar die hier wel regelmatig een bezoekje brengen. Daarnaast: aantal gebruikers. Ook niet helemaal duidelijk voor de buitenwereld. Gebande/Geblokkeerde accounts tellen nog gewoon mee. Tenslotte, wat speedy nog zei, je kunt/mag er niet vanuit gaan dat iedere user iedere dag hier komt wegens omstandigheden. Pas geleden zag ik iemand on-line die hier al 2 jaar niet meer geweest was. Wellicht zitten er rotte appels tussen, maar er wordt pas actie ondernomen als we het echt zeker weten.

3) Gebruikers realiseren zich ook vaak niet dat ze hier te gast zijn in (als ik het me goed weet te herinneren, correct me if I'm wrong) "Jordy's huiskamer". [zelf realiseerde ik me dat ook niet in mijn begin-periode] Je kunt in dit topic feedback geven, opmerkingen plaatsen over de gehele site, en Jordy kijkt dan of hij er iets mee kan doen. Een petitie organiseren (wellicht kan het een grapje zijn van pascal83, maar dat is niet helemaal duidelijk) over iets waarvan je de achtergrond-informatie niet van weet is onbezonnen.

(edit geplaatst in tweede zin van het betoog bij punt 1, nogmaals mijn excuses [die er al stonden] richting hen die zich aangesproken voelden (ik noem niet voor niets geen namen))

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Goedzo Mug!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

(afbeelding) Oké Mug.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Duidelijk Mug, geen discussie meer voor nodig

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Wat houdt de link 'maak CSV export' eigenlijk in? Als ik er op klik gebeurt er niks, omdat de naam dan niet herkend wordt, of zoiets.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Mug schreef:

Een petitie organiseren (wellicht kan het een grapje zijn van pascal83, maar dat is niet helemaal duidelijk) over iets waarvan je de achtergrond-informatie niet van weet is onbezonnen.

Die overduidelijke knipoog was voor de meeste lezers toch wel duidelijk 'aanwezig' ?

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Wat houdt de link 'maak CSV export' eigenlijk in? Als ik er op klik gebeurt er niks, omdat de naam dan niet herkend wordt, of zoiets.

klik

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Waar zie jij een knipoog in dat bericht?

Mug wat mij betreft is het duidelijk. Zonde alleen dat over enkele weken deze pagina er weer gewoon een is van de drie honderd...over een half jaar krijgen we vast en zeker dezelfde discussies...

U-96

• 11875 berichten
  • 2120 stemmen

Ik zag ook geen knipoog van pascal83.

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

Misschien over een week, angrod?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Wij zien het niet

Gebruik jullie fantasie

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Oh, ik snap m

soom

• 24924 berichten
  • 2756 stemmen

In het Games Topic staat in de laatste pagina een topic waar geen bericht bij is geplaatst, en het is nog wel open.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Welk topic....geef een link alsjeblieft.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Waarom staat Munich niet in de toplijst van 2006..?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Munich hoort nog net bij jaar 2005

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

toevoegen en corrigeren is niet mogelijk :O

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

damon schreef:

toevoegen en corrigeren is niet mogelijk :O

Ah, ik ben niet de enige

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

nee had ik ook

En als ik The Wild (2006, animatie film van disney) wil zoeken krijg ik de film niet, ook niet bij geavanceert zoeken... vet raar

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Even uit nieuwsgierigheid: is het eigenlijk ook een concreet plan dat je in je profiel naast een top-10, ook een top 5 ofzo van regisseurs kan invoeren, of komt dit niet / gaan andere zaken voorlopig voor?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geen concreet plan. Ik heb helaas uberhaupt voorlopig even geen tijd om de site verder te ontwikkelen. Alleen bugfixes, dat zal ik wel eerdaags weer even doen

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Ik wil nog eens een lans breken voor een uitbreiding van je persoonlijke top 10 naar bijv. een top 15 of een top 20 (ik weet het.. beetje lijstjes"geil").

Ik zit steeds te worstelen wat ik nu kwijt wil in mijn top 10. De eerste 5 zijn wel duidelijk, maar daarna heb ik zeker een stuk of 10 films die ik ook wel een plekje wil geven in mijn persoonlijke toplijst.

Tevens vind ik het leuk om bij anderen de top 10 te bekijken en het zou voor de beeldvorming van iemands smaak leuk zijn om er 5 of 10 extra te zien.

Idee?!

Hannibal

• 9386 berichten
  • 3316 stemmen

Agony schreef:

voor de beeldvorming van iemands smaak leuk zijn om er 5 of 10 extra te zien.

Daarvoor kun je ook in iemand zijn / haar 5* en 4,5* overzicht kijken.

Hannibal

• 9386 berichten
  • 3316 stemmen

Net de poster van Perfume: The Story of a Murderer toegevoegd, maar het stemdropdownmenu valt aan de onderkant in het forumkader. Zijn er meer mensen die het zo zien?

Screenshot

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Bij mij staat ie goed, maar ik heb dat ook wel eens.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

@Hannibal

jup ik heb het ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.