- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
EDIT: Ik lees je edit net pas.

Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Ik zal er nog eens naar kijken, vreemd inderdaad
Nou, die 'stemtabel' is er in ieder geval weer... Hij is alleen nog wel van 9 januari 
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Sta mij toe het nogmaals op te merken: ik krijg geen Top 10 ingevoerd. Hebben andere mensen hetzelfde probleem en weet iemand waar 't aan ligt?
mikey
-
- 29004 berichten
- 5151 stemmen
Als je op top 10 klikt rijtje links op de pagina, dan zie je bij acties de optie bewerken staan. Doet die het? Dan kom je in het bewerk menu. Tik in balkje 1 je meest favo film en klik op return. dan pakt ie automatisch de film of misschien een paar extra met titels die erop lijken. kies dan de juiste film. etc... succes
Hannibal
-
- 9386 berichten
- 3316 stemmen
Bij mij werkt alles zoals het hoort.
Misschien doe je toch iets fout?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4432 stemmen
De film until the night staat wel op de site http://www.moviemeter.nl/?film=26961 maar ik kan hem niet vinden via zoeken. Ik kwam er via imdb, bij miscellaneous!
(hij zal wellicht bij de u staan, maar de lijst is de lang, namelijk meer dan 100 hits)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De film until the night staat wel op de site http://www.moviemeter.nl/?film=26961 maar ik kan hem niet vinden via zoeken. Ik kwam er via imdb, bij miscellaneous!
(hij zal wellicht bij de u staan, maar de lijst is de lang, namelijk meer dan 100 hits)
Ik heb het vorige week ook gehad met Into the Blue (2005). De zoekoptie reageerde er niet op. Ik heb hem gevonden via de regisseur. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bedankt voor het melden, Ik zal binnenkort het zoekscript weer eens onder handen nemen.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8568 stemmen
Een vraag: is het niet mogelijk om topics in het "Koop en ruil" gedeelte altijd "bewerkbaar" te maken. Dan wordt het niet zo snel onoverzichtelijk zoals nu vaak het geval is.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik irriteer me aan die IMDb link bij films
waarom wordt IMDb dan niet in een nieuwe venster geopend?
1. jullie raken zo een bezoeker "kwijt"
2. ik (misschien ook jullie?( willen ook moviemeter open houden om door te surfen op jullie prachtige (kuch
) website
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat moet dan toch bij één of andere instelling van je computer liggen, want bij mij opent er telkens een nieuw 'venster'... 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
@damon en anderen: dit kun je zelf instellen in je profiel.
Klik aan de linkerkant op profiel (onder Mijn Moviemeter). Scrollen naar beneden. "Externe Links"
Dan heb je de keuze:
In hetzelfde venster openen
In een nieuw venster openen
Ta da!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En maar 'Muggen' doodslaan. Zie je nu wel hoe slim ze zijn... 
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Ik voer 'm in zoals ik 'm altijd heb ingevoerd, maar nu krijg ik elke keer dit:
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik irriteer me aan die IMDb link bij films
1. jullie raken zo een bezoeker "kwijt"
Ik vind het niet netjes als een site voor mij (als bezoeker) bepaalt in welk venster een bepaalde link wordt geopend. Daarom worden er standaard geen instructies gegeven om nieuwe vensters te openen: dat kan de gebruiker desgewenst zelf doen dmv shift of ctrl+clicks.
En daarnaast is er inderdaad de profieloptie
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Een kleine tip eigenlijk.
Persoonlijk denk ik dat MovieMeter de afgelopen tijd wel flink is gegroeid. Hier wordt natuurlijk al veel rekening mee gehouden bij MovieMeter, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat de crewleden er eigenlijk van vinden om de 100 stemmen die je toegang kunnen verschaffen tot de toplijst 250 op te laten krikken.
Mijn mening is namelijk dat deze eis van minstens 100 stemmen te klein is, denk dat minstens 250 stemmen meer zal volstaan.
Ben benieuwd hoe de rest hierover denkt.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
juist niet. Eerder naar beneden. Het gemiddelde aantal stemmen per gebruiker is 35 en het gemiddelde aantal stemmen per film is 27. Ik zou er dan eerder voor kiezen om een van deze gemiddeldes te kiezen.
maar deze discussie is geloof ik wel eens eerder gevoerd en het is volgens mij nog niet eens zo lang geleden dat de grens verhoogd is naar honderd stemmen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Aahh ok dat wist ik niet. Dan is er ook geen discussie meer nodig. Als dit destijds als beste naar voren is gekomen, dan zou het ongetwijfeld ook het beste zijn.

Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Mijn mening is namelijk dat deze eis van minstens 100 stemmen te klein is, denk dat minstens 250 stemmen meer zal volstaan.
350 stemmen?
. Ik denk dat er dan wel films met 2,75 sterren in de lijst komen te staan.
100 is eigenlijk al te hoog.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
350 stemmen?
. Ik denk dat er dan wel films met 2,75 sterren in de lijst komen te staan.
100 is eigenlijk al te hoog.
Inderdaad.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
27357 gebruikers
100 stemmen
-------------------
= Kans op toplijst 250.
Vind het een beetje weinig als ik het zo bekijk. Maar nogmaals, jullie hebben het er al ruimschoots over gehad dus het zou ongetwijfeld zoals het nu is het beste wezen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Jullie letten alleen op het aantal geregistreerde gebruikers, maar hoeveel daarvan stemmen nou?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Kunnen deze topics misschien samengevoegd worden?
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Ik voer 'm in zoals ik 'm altijd heb ingevoerd, maar nu krijg ik elke keer dit:
"Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak."
Kick
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal er eerdaags eens naar kijken, bedankt voor het melden
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
juist niet. Eerder naar beneden. Het gemiddelde aantal stemmen per gebruiker is 35 en het gemiddelde aantal stemmen per film is 27. Ik zou er dan eerder voor kiezen om een van deze gemiddeldes te kiezen.
maar deze discussie is geloof ik wel eens eerder gevoerd en het is volgens mij nog niet eens zo lang geleden dat de grens verhoogd is naar honderd stemmen.
Het gemiddelde aantal stemmen per gebruiker wordt ongeloofelijk naar omlaag getrokken door eendagsvliegen die op één film stemmen en dan de site nooit meer bezoeken. Jammer dat bezoekers die zich een hele maand niet aangemeld hebben niet verwijderd worden. De grens van honderd stemmen lijkt mij anders héél geschikt...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jammer dat bezoekers die zich een hele maand niet aangemeld hebben niet verwijderd worden.
Dan mag je niet eens deftig op verlof gaan, of eens serieus ziek zijn of je bent verwijderd. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Jammer dat bezoekers die zich een hele maand niet aangemeld hebben niet verwijderd worden.
Ik stel voor dat deze mensen geroyeerd worden. Ieder die voor is, dient de petitie te tekenen die je in het forum kunt vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.