- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Kan, via bericht naar een van de mods.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Bij films kun je de stem van een gebruiker makkelijk opzoeken door zijn naam in te tikken, maar is het ook niet handig als dit ook bij de gebruiker zelf kan, maar dan met filmtitels?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Dat is toch precies hetzelfde? Het lijkt me trouwens wel erg handig als je kan zoeken in je lijst op een bepaald genre of land.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik wordt echt oud.... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Neehoor.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Volgens mij bedoelt U-96 bij de pagina van de gebruiker een zoekbalk waar je dus op de titel van een film kan zoeken en dus kan bekijken of die gebruiker die film heeft gezien.
Hetzelfde resultaat behaal je door naar de film te gaan en dan naar de gebruiker te zoeken. Maar nu is het dus andersom, een beetje overbodig dus.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Dat zei ik dus ook, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Dat bedoel ik inderdaad.
Natuurlijk is het niet overbodig. Stel je voor dat je van een gebruiker de stemmen van een aantal films wil zien. Dan is het toch veel makkelijker en effciënter om dat zo te doen, dan steeds naar de film te gaan en daar de gebruikersnaam invoeren? Ik ben er helemaal van overtuigd dat het geen slechte funktie zal zijn.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ben het met rogier eens, heb ook heel vaak dat ik van een aantal films benieuwd ben of een user ze heeft gezien.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ja, dan ga je naar de film en zoek je op user. Wat is daar zo moeilijk aan?
Overbodig dus.
Iedere user heeft ook een stemlijst. Kun je ook zien op welke films ze hebben gestemd en welk cijfer ze hebben gegeven.
Dus....
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Allemaal wel leuk, maar wat heb je eraan te weten dat persoon X film Y heeft gezien?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Overbodig dus.
Test het maar. Ik weet zeker dat je meer dan dubbel zoveel tijd kwijt bent.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik snap niet wat je wilt...
De functies om erachter te komen zijn er al. Pech dat je wat meer werk moet verrichten dan je zou willen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik begrijp ook wel wat een waarom U-96 dat wil, maar het zal wel iets moeilijks zijn om te doen en dat zou wel niet gebeuren voor iets dat alleen wat tijd bespaard.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Het gaat mij niet zozeer om tijd, maar om efficieny. Als jij nou van gebruiker Pietje_Puk wil zien wat hij gestemd heeft op elke film in jouw Top10, dan is het toch efficiënter om die titels te tikken en dat je dan meteen ziet wat hij gestemd heeft, in plaats van naar je profiel gaan, op de film klikken en dan daar Pietje_Puk intikken?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
http://www.moviemeter.nl/user/6458/votes
maar 1 lettertje verschil 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Het gaat mij niet zozeer om tijd, maar om efficieny. Als jij nou van gebruiker Pietje_Puk wil zien wat hij gestemd heeft op elke film in jouw Top10, dan is het toch efficiënter om die titels te tikken en dat je dan meteen ziet wat hij gestemd heeft, in plaats van naar je profiel gaan, op de film klikken en dan daar Pietje_Puk intikken?
Klopt. Ik zie nu ook het verschil met andersom.
http://www.moviemeter.nl/user/6458/votes
maar 1 lettertje verschil 
Maar kan je dus niet bij zoeken.
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Dat bedoel ik inderdaad.
Natuurlijk is het niet overbodig. Stel je voor dat je van een gebruiker de stemmen van een aantal films wil zien. Dan is het toch veel makkelijker en effciënter om dat zo te doen, dan steeds naar de film te gaan en daar de gebruikersnaam invoeren? Ik ben er helemaal van overtuigd dat het geen slechte funktie zal zijn.
Het zou inderdaad een luxe zijn, al zit ik er niet echt op te wachten...
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Wellicht dat Jordy iets kan bouwen, maar inderdaad 'overbodige luxe'. (mijns inziens, mijn berichten zijn niet altijd de visie van de crew van de site, moge dat duidelijk zijn)
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
mijn berichten zijn niet altijd de visie van de crew van de site, moge dat duidelijk zijn)
Dat is toch wel een opluchting 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Bij de film Babylon 5: The River of Souls krijg ik een heel raar beeld.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
De stemgrafiekjes van users zijn trouwens nog steeds niet te zien. :S
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal er nog eens naar kijken, vreemd inderdaad
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
En ik heb nog niets gezegt of ik zie ze van iedereen al weer. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Met stemgrafiekjes bedoelen jullie toch de grafiek bij de film zelf toch?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Dat kan. Maar hier had ik het over de grafieken die je ziet, wanneer je bij een bepaalde user op 'stemmen' klikt.
EDIT: Nu ik het typ merk ik dat het eigenlijk een foute benaming is. Het moet zijn 'tabel' ipv 'grafiek'.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Bedoel je niet gewoon dat staafdiagram? Een grafiek zie ik nergens.
EDIT: Ik lees je edit net pas.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.