- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard! Bij deze... 
Hannibal
-
- 9386 berichten
- 3316 stemmen
Is Hannibal de moviemeter crew komen versterken? Veel succes met je nieuwe baan Hannibal. 
Ik dacht al dat dit niet ongemerkt kon blijven. 
Bedankt trouwens!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ik heb geen idee waar ik hiervoor moet wezen, denk niet hier maar toch doe ik het maar. Geef meteen btw even door waar ik deze mogelijke fouten in vervolg moet gaan melden.
Alternatieve titel: Tales of Terror
Japan
Horror
165 minuten
Zat zo te zoeken waar ik deze film kon kopen enzovoort, helaas nog niet gevonden maar zag wel dat eigenlijk alle sites die ik tegen kwam (inclusief IMDB) een speelduur van 92 minuten opgaf in plaats van 165. Ik hoop echt dat het de lange speelduur is, maar dacht wil het toch nog even melden.
Hannibal
-
- 9386 berichten
- 3316 stemmen
Geef meteen btw even door waar ik deze mogelijke fouten in vervolg moet gaan melden..
Op de corrigeer-knop klikken en de gegevens veranderen. Daar ben ik juist voor aangenomen. 
Edit: Ik heb de speelduur aangepast.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Moet je nou de correcties behandelen of juist fouten uit de toevoegingen halen?
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik had dat ook al een keer, toen was me film niet geaccepteerd en toen kreeg ik bericht van jou Hannibal en ik vond het maar raar
maar nu snap ik het 
Gefeliciteerd..!
kappeuter (crew films)
-
- 74679 berichten
- 5987 stemmen
Moet je nou de correcties behandelen of juist fouten uit de toevoegingen halen?
Hannibal is nog aan het inwerken en behandelt eerst correcties, maar wordt de komende tijd klaargestoomd als toevoegmod.
kappeuter (crew films)
-
- 74679 berichten
- 5987 stemmen
De site loopt bij mij op het moment erg traag, ik krijg zelfs 'time outs'.
Nog iemand die er last van heeft?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Tja, de makkelijke weg kiezen denk ik
Ben lui van aard 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
De site loopt bij mij op het moment erg traag, ik krijg zelfs 'time outs'.
Nog iemand die er last van heeft?
Heb zelf eigenlijk nergens last van. Loopt prima hier.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Bij de film Club Dead (2000) staat de verkeerde poster, maar ja vind maar eens een ander,
kappeuter (crew films)
-
- 74679 berichten
- 5987 stemmen
Heb zelf eigenlijk nergens last van. Loopt prima hier.
Het is nu gelukkig over.
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Holy fuck jpglaarh! 157 keer een 5.0? 
Graag geen betichtingen van mensen met Requiem for a dream in hun Top 10 
Tsja...ik heb gewoon op MovieMeter meer op meesterwerken dan op mindere films gestemd. Op 'm o v i e l e n s' heb ik 300 meer films gewaardeerd. Dan komt 't gemiddelde wel wat lager te liggen.
Trouwens: ik kan geen Top 10 meer invoeren. Weet iemand waar dat aan ligt?
Spyn
-
- 12 berichten
- 293 stemmen
Het is vast al wel eens eerder voorgesteld.. maar moet er niet een mogelijkheid komen om mede-"moviemeters" aan te kunnen geven.. Dit klikt erg hard maar ik bedoel door op een knop te klikken( op zijn/haar stempagina) kijkt iemand in de organisatie( misschien wel te veel werk ,maar oke) of zijn/haar stemmen wel eerlijk/rechtvaardig zijn.. Oke over meningen valt niet te twisten maar sommige stemmen hier.. AAAHHH te slecht.. door deze functie wordt de kwaliteit van de site weer beter hoop ik en daar is iedereen bij gebaat neem ik aan. En het wordt makkelijker om die lelijke 5/0,5 stemmers eruit te filteren. Graag een reactie.. bij voorbaat dank. Keep up the good work
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Er is al een functie. De blauwe ! knop.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nee soom en Spyn: http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Fraude
Voornamelijk laatste regel: Als je vermoedt dat een andere gebruiker fraudeert, dan kun je een moderator hier per privébericht op attenderen; berichten met verwijten en beschuldigingen op het forum en de filmpagina's worden niet geaccepteerd, en gezien als misbruik van jouw kant.
De ! knop: http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Meld_misbruik
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Bij de film Gemini uit (1999) staat in de filmbeschrijving "Langzamerhand wordt ook de ware identiteit van zijn vrouw onthult."; onthult moet hier onhuld met -d zijn.
Is maar een detail, ik weet het...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Dit kun je zelf corrigeren via de knop "corrigeren" rechtsboven de poster.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Het is vast iedereen al opgevallen, maar als je bij een user op stemmen klikt, is het grafiekje er niet meer. Het was trouwens ook al niet meer 'ge-refreshed' sinds 9 januari... Ik geef het maar even door. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Ik heb nooit geweten dat er überhaupt een grafiekje bij gebruikers was.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Visiting, The (2006) staat twee keer op de site:
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12967 stemmen
En dan nog twee keer door dezelfde toegevoegd 
stinissen (crew films & series)
-
- 23679 berichten
- 77293 stemmen
Ik wordt echt oud.... 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Het is vast iedereen al opgevallen, maar als je bij een user op stemmen klikt, is het grafiekje er niet meer. Het was trouwens ook al niet meer 'ge-refreshed' sinds 9 januari... Ik geef het maar even door. 
Idd, klopt.
Maar of het al sinds 9 januari is 'ge-refreshed' weet ik niet, was mij nog niet opgevallen. Echter het grafiekje is momenteel bij niemand zichtbaar, dat klopt wel! Of eigenlijk niet, hehe.
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Ik weet niet of dit de juiste plaats is daarvoor. Maar ik heb mijn emailadres veranderd, kan ik dit in mijn profiel veranderen? Mogen of kunnen users dit zelf doen of niet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.