- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
he je kan niet meer dan 194 fims toevoegen in je mapje "mijn films"
Hoe zit dat?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Heb er zelf meer in staan dus dat lijkt me sterk.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Extra probleem is dat mijn vote-gedrag hier grondig anders is dan op IMDb.
Stem je dan nog wel op wat je werkelijk van de film vindt, of eigenlijk alleen maar om een lijstje bij te houden?
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Stem je dan nog wel op wat je werkelijk van de film vindt, of eigenlijk alleen maar om een lijstje bij te houden?
Aangezien ik nu 14 ben, ben ik twee jaar terug begonnen met voten. Toen was mijn filmkennis nihil, zodat ik nu The Hulk geen 5 kan geven ivm wat ik toen 5 gaf. Op IMDb stem ik hoe ik het toen zag, nu zie ik alles al realistischer in. Ik denk dat ik nu mijn stemgedrag bereikt had dat niet meer veranderen zal, waardoor ik dus de films wil onderscheiden (via Moviemeter): TOEN gezien en NU gezien...
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
od_Pallanén"]Dan ligt de oplossing toch voor de hand? Gewoon stemmen op je top 10, die heb je toch gezien?[/quote]
Ja, maar ik wil enkel op films stemmen die ik na 25 december gezien heb. Zo vind ik voorlopig Reservoir Dogs, Der Untergang en Un Long Dimanche de Fiancailles uitzonderlijk, films die ik bij herzage, wat sowieso zal gebeuren, wat minder kan vinden (wat me overgens zéér sterk zou verbazen). Daarom wil ik enkel een voorlopige balans invoeren, van mijn periode voor Moviemeter...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Tja, maar dan gebruik je MovieMeter dus als database voor jouw eigen gebruik, en ik weet niet of dat oprecht is. Ik bedoel, als je een database nodig hebt kan je net zo goed Excel gebruiken of iets dergelijks.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2120 stemmen
Hoezo niet dan? Ik doe dat ook. Iedereen doet dat.
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Tja, maar dan gebruik je MovieMeter dus als database voor jouw eigen gebruik, en ik weet niet of dat oprecht is. Ik bedoel, als je een database nodig hebt kan je net zo goed Excel gebruiken of iets dergelijks.
Ik denk wel dat ik m'n steentje bijdraag en dat mijn mening van een film hier evenveel waard is als de jouwe bv. Wat heeft dat maken met het feit dat ik voorlopig niet op m'n beste films stem, by the way??
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nee, oké, zo bedoelde ik het niet, ik dacht dat je MovieMeter alléén zou gebruiken om een map te hebben met alle films die je hebt gezien vanaf weet ik veel wat en niet om te stemmen en te discussiëren e.d. Dus eigenlijk alleen van de optie 'Mijn Films' gebruik maken, maar excuses voor het misverstand.
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Mag deze geleerde drie keer stemmen op The Godfather?? 
Bizar, zoiets heb ik nog maar zelden gezien. Ik heb 2 stemmen weggehaald.
Bedankt voor de tip!
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Nee, oké, zo bedoelde ik het niet, ik dacht dat je MovieMeter alléén zou gebruiken om een map te hebben met alle films die je hebt gezien vanaf weet ik veel wat en niet om te stemmen en te discussiëren e.d. Dus eigenlijk alleen van de optie 'Mijn Films' gebruik maken, maar excuses voor het misverstand.
Geen probleem hoor
, daar zijn we hier tenslotte voor: om te discussiëren en misverstanden de wereld uit te helpen...
Maar daarmee is mijn vraag of die regel kan omzeilt worden nog niet opgelost...
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Volgens mij is er toch ergens een bugje actief.
Weer iemand die 3x kon stemmen op een film:
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
Ik denk wel dat ik m'n steentje bijdraag en dat mijn mening van een film hier evenveel waard is als de jouwe bv. Wat heeft dat maken met het feit dat ik voorlopig niet op m'n beste films stem, by the way??
Dan onthoud je toch lekker dat je die Top 10 niet na 25 december hebt gezien...
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Dan onthoud je toch lekker dat je die Top 10 niet na 25 december hebt gezien...
Ik veronderstel dat die doorheen de jaren wel zal veranderen, en zo wordt mijn planning dan weeral in de war gestuurd...
Geen probleem, voorlopig geen top10 dan...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
Holy fuck jpglaarh! 157 keer een 5.0? 
@ JJ_D
Vooral lekker gaan doen hoe jij het wil! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Is Hannibal de moviemeter crew komen versterken? Veel succes met je nieuwe baan Hannibal. 
kappeuter (crew films)
-
- 74680 berichten
- 5987 stemmen
Scherp opgemerkt.
Hannibal is nog aan het inwerken en behandelt eerst correcties, maar wordt de komende tijd klaargestoomd als toevoegmod.
Succes Jeroen!
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Veel geluk met je functie Jeroen. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23680 berichten
- 77293 stemmen
Succes Jeroen!
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Idem 
Komt Hannibal wel bij de Moderators te staan in de Wiki?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2606 stemmen
Gefeliciteerd met je promotie Jeroen! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.