• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.904 acteurs
  • 199.797 gebruikers
  • 9.424.661 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ja het staat niet meer dat er een fout is opgetreden

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Bij de oude updates verspringt de tijd echter nog steeds niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmn okee, ga ik vandaag of morgen even uitzoeken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zou je eens willen proberen of het wel werkt als je uitlogt en daarna inlogt?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Lijkt vooralsnog beter te gaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het lijkt in ieder geval ook te werken als je minimaal een minuutje wacht voor het refreshen van de oude updates

Ik heb het vermoeden dat er op er server nog het een en ander niet goed gaat. De site draait nu over meerdere servers, en het lijkt er op dat ze de (technisch verhaal alert) gebruiker-sessie-informatie onderling niet erg snel doorgeven. Vandaar af en toe de oude zoekresultaten, en de niet updates-tijden die niet onthouden worden

Zal het in ieder geval doorgeven, maar dit weekend moeten we het er iig nog even mee doen.

(als het uitloggen/inloggen nou 100% het probleem oplost bij je ga ik iedereen even "dwingen" opnieuw in te loggen)

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Jordy schreef:

Het lijkt in ieder geval ook te werken als je minimaal een minuutje wacht voor het refreshen van de oude updates

Da's wel erg veel gevraagd .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Maar is het probleem er nog steeds? na opnieuw inloggen?

SHAKO KEN

• 10 berichten
  • 38 stemmen

Jordy schreef:

Als je account verwijderd wordt is deze wel gelijk van Google weg?

als de pagina waarnaar google verwijst weg is, is dat voorlopig genoeg. er blijft dan alleen nog een tijdje een kopie in de cache staan wat me niet zoveel kan schelen.

en het gaat me niet alleen om m'n email maar ook om m'n username. dus nogmaals, is het mogelijk om je account te wissen? of als m'n username veranderd kan worden is dat ook prima. dank u

soom

• 24924 berichten
  • 2756 stemmen

SHAKO KEN schreef:

als m'n username veranderd kan worden is dat ook prima. dank u

Dat kan helaas niet. Als je geregistreerd bent onder een bepaalde username, kun je niet je naam gaan veranderen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Jordy schreef:

Maar is het probleem er nog steeds? na opnieuw inloggen?

Yup. Misschien tenzij je telkens opnieuw inlogt of zo.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2606 stemmen

Ik zie net dat The Lady Vanishes niet in de toplijst staat.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Jordy schreef:

De diverse problemen zouden overigens opgelost moeten zijn?

Het zoeken wil hiersoms nog steeds niet lukken. Tijdje later weer wel, dan weer niet, etc.

Nog een raar ding: als ik zoek die het zoekveld hierboven en ik zoek eerst bijv. op 'Pixote' en meteen daarna op bijv. 'Rembrandt', dan krijg ik toch de zoekresultaten van Pixote te zien. In het uitgebreide zoekveld (onder de zoekresultaten) staat dan ook Pixote ingevuld achter "Titel", terwijl ik toch echt Rembrandt ingetikt had in het zoekveldje hierboven.

(Is dit te volgen ? )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het lukte mij net ook eindelijk voor het eerst, om de zoekproblemen te reproduceren. Lijkt een serverprobleempje, ik zal het doorgeven.

soom

• 24924 berichten
  • 2756 stemmen

Ik weet niet of het aan mijn computer ligt of aan de server en of het te verhelpen is, maar soms blijft er bij berichten, als je een nieuw bericht hebt gekregen, het cijfer staan bij mij. Ook als ik het bericht allang heb doorgelezen.

SHAKO KEN

• 10 berichten
  • 38 stemmen

ik heb trouwens nog een vraag: is het mogelijke om je account te (laten) wissen? bij voorbaat hartelijk dank.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

SHAKO KEN schreef:

ik heb trouwens nog een vraag: is het mogelijke om je account te (laten) wissen? bij voorbaat hartelijk dank.

Nee, nog steeds niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

SHAKO KEN schreef:

Ik vraag mij af wat jij eigenlijk voor ergs gedaan hebt. Altijd dat zeuren over je account.

SHAKO KEN

• 10 berichten
  • 38 stemmen

haha, ja sorry voor het aandringen maar ik wilde gewoon een antwoord op een simpele vraag. dat was nog niet gegeven, maar nu dus wel. bedankt

mikey

• 29004 berichten
  • 5151 stemmen

Als ik near dark invul bij de zoekoptie dan vind hij de desb. film niet.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2348 stemmen

mikey schreef:

Als ik near dark invul bij de zoekoptie dan vind hij de desb. film niet.

De laatste tijd heb ik ook regelmatig problemen met de zoekoptie.

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

me 2, Sin city bijvoorbeeld vind hij niet, als ik dan zoek op acteur brucve willis doet hij 't ook niet..

Hannibal

• 9386 berichten
  • 3316 stemmen

Dan moet je Bruce Willis intypen.

(Sin City vindt hij trouwens gewoon)

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

haha typefoutje ja, maar ik probeer net sin city weer te zoeken maar hij weigert echt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Of je leest eerst even een paar berichten omhoog voor je een fout meldt...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De problemen zouden opgelost moeten zijn?

Het probleem was dat de site nu op 5 servers staat, en het gebeurde wel eens dat je op de ene server een zoekresultaat genereerde, maar dat je je volgende pagina vervolgens van een andere server kreeg... die zich van geen zoekresultaat bewust was.

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

okee bedankt

JJ_D

• 3820 berichten
  • 1350 stemmen

@ Jordy:

ivm de persoonlijke Top 10:

Ik kwam bij Moviemeter.nl om vanaf 25 december 2005 een aparte votelist bij te houden van de films die ik sedert die datum gezien heb. Ik had toen een votelist van 250 films op IMDb.com, intussen 262. Zie hier. Graag zou ik nu een persoonlijke top10 invoeren, maar blijkbaar moet ik dan op die films stemmen, en wordt mijn planning nogal in de war gebracht. Extra probleem is dat mijn vote-gedrag hier grondig anders is dan op IMDb. Kan ik alsnog mijn 10 favoriete films invoeren??

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dan ligt de oplossing toch voor de hand? Gewoon stemmen op je top 10, die heb je toch gezien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.