- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik zie nog steeds Thirteen Days bij vandaag, op beginpagina.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ah vreemd. Ik heb even handmatig de pagina aangepast.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
helaas, de grafiekjes bij stemmen (bij users) zijn weer in rook opgegaan...
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Ben ik de enige die bij de film Beyond the Call (1996) een halve poster zie of hebben meerdere mensen dat?
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Ik zal wel een correctie insturen.
Karl Laverge
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Dames, heren...
Ik heb me ingelogd op deze site omdat ik wat verder wilde kijken naar de commentaren op een film die ik persoonlijk briljant vind, nl. "Let It Ride" met Richard Dreyfuss.
Mijn verwondering was groot toen bleek dat die hier een héél magere score krijgt. Rare wereld? Of ligt het aan mij?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hij heeft maar 18 stemmen en hoewel dit eigenlijk niet in dit topic thuishoort zal het wel aan de smaak van jou en van de andere gebruikers liggen (lijkt me logisch). Stem zelf met een redelijk cijfer voor de film (heb hem zelf niet gezien kan ook niet oordelen)en krik het gem. wat omhoog.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij moet het vanaf nu toch ECHT goed gaan met het genereren van de alle lijstjes en plaatjes, 's nachts
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Euhm.... http://www.moviemeter.nl/film/3025
1900 wordt blijkbaar opnieuw uitgebracht, en staat nu in de recente lijst i.p.v. top250-lijst. Dat lijkt me niet de bedoeling?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal inderdaad gaan zorgen dat re-release data niet meetellen voor die lijst
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De melding van Mug kwam voordat ik er een release datum van gemaakt had. Dus hij stond er als zijnde een "nieuwe" bioscoopdatum. Ik heb later de nodige verandering aangebracht door de originele bioscoopdatum op te speuren.
Wel belangrijk in deze.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aha, vond het al zo vreemd (dat we dat bv. bij de M-rerelease niet hadden opgemerkt)
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Deze user ( http://www.moviemeter.nl/user/9777 ) heeft slechts op 1 film gestemd en kan wél een top 10 invoeren. Hoe komt dat?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Deze user ( http://www.moviemeter.nl/user/9777 ) heeft slechts op 1 film gestemd en kan wél een top 10 invoeren. Hoe komt dat?
Dat komt doordat stemmen niet verplicht is, denk ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Klopt, je top 10 is niet gerelateerd aan je stemmen.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
raar....want toen ik la meglio gioventu in mijn top 10 wilde steken kon het nog niet omdat ik nog niet gestemd had...
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Je hebt gelijk. Voorheen was het niet gerelateerd aan je stemmen, maar nu wel zie ik. Fout van mij.
Dan heeft die user dat gedaan met de oude functionaliteit.
Of hij heeft z'n stemmen verwijderd, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Je hebt gelijk. Voorheen was het niet gerelateerd aan je stemmen, maar nu wel zie ik. Fout van mij.
Dan heeft die user dat gedaan met de oude functionaliteit.
Of hij heeft z'n stemmen verwijderd, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Die goede oude tijd dus... 
V
-
- 8369 berichten
- 3377 stemmen
Ik vind het bijzonder knap dat Timmy 757 vandaag om 19.24 uur een bericht heeft gepost bij het topic Olympische Spelen.
Staat (bij mij) zowel in het topic zelfs als in de updates lijst.
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Ik zie inderdaad ook iets raars. Dat de user xenne op Dirty Dozen heeft gestemd om 19:22 uur. Het hele tijdschema van de site is in de war. Goodfellas_90 postte een bericht bij het sub-topic beste regisseurs, om 19:00 uur, terwijl het in werkelijkheid al 5 over 7 was.
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Ik zie inderdaad ook iets raars. Dat de user xenne op Dirty Dozen heeft gestemd om 19:22 uur. Het hele tijdschema van de site is in de war.
Ik zie het ook, maar volgens mij geldt het enkel voor "xenne", want de andere users liggen volgens het normale tijdschema achter(bericht gepost om 19.10; 19.11; 19.12; etc...). Kan het niet zijn dat de instellingen op xenne's computer erg verschillen ofzo??
JJ_D
-
- 3820 berichten
- 1350 stemmen
Ook mijn eigen bericht volgt het normale tijdschema, geen algelmene storing dus...
Dirty Dozen, The (1967)
laatste bericht: vandaag 19:22 uur, door xenne
... zo staat er nu om 19.17 te lezen...
Raar...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan het niet zijn dat de instellingen op xenne's computer erg verschillen ofzo??
Als dat de tijden van de computers van de gebruikers zouden zijn zou het snel een zooitje worden
Het is de tijd op de server, en ik vermoed dat die eventjes fout heeft gestaan, geen invloed op helaas.
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Ik heb zojuist mijn wachtwoord gewijzigd, maar die ben ik nu al vergeten. wat nu?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nooit meer uitloggen.... 
Serieus: je logt eerst uit. Daarna naar inloggen, en dan wijst de weg je vanzelf wat te doen...
Ezra
-
- 7 berichten
- 917 stemmen
Als ik probeer een stemtabel te genereren krijg ik deze error:
TEXT_VOTINGTABLE_NO_FILM_SELECTED
Dit gebeurt alleen bij de stemlijsten niet bij de top 10 van de gebruiker bijvoorbeeld.
En het gebeurt alleen bij de cijfers 1 t/m 4 niet bij 0,5, 4,5 en 5
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8067 stemmen
Dat heb ik altijd bij het genereren van een lijst met bioscoopdata.
Ezra
-
- 7 berichten
- 917 stemmen
Maakt trouwens niet uit welke browser ik gebruik, Firefox, Internet Explorer en Opera doen allemaal hetzelfde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.