- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Erg fijn om al die spoilers te lezen. Kan je beter stinissen laten doen, die heeft toch vrijwel alle film al gezien
.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Hmm een moderator erbij die niet van Gladiator houd. Je zou eigenlijk alleen users met een "goede" filmsmaak moeten uitkiezen als moderator 
Gefeliciteerd 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Krijgen mensen die voorbarig stemmen eigenlijk ook een waarschuwingsberichtje of worden de stemmen gewoon verwijderd en verder niks?
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
In principe krijgen ze altijd een waarschuwingsberichtje, maar dit schiet er wel eens bij in (ik spreek voor mezelf
).
Er wordt door Jordy nog een tool gemaakt waarmee automatisch een standaardpm wordt gestuurd bij het verwijderen van die stemmen.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Succes & veel plezier met het lezen van alle spoilers 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Bedankt voor de gelukwensen (someone has to do the dirty job).
Voor hen die denken dat dit een feestje waard is, heb ik voor de goede orde taart meegenomen. Ik moet wel bekennen, snoepkont dat ik ben, dat ik de chocola-versierinkjes al opgegeten heb. Geen paniek, die 'overheerlijke' kersjes (vers uit blik) zitten er nog op. Zelfbediening uiteraard. Ranja om de droge bodem weg te spoelen is ook aanwezig.
En, zoals kappeuter al aangaf, als je spoilers en andere ongure zaken tegenkomt in een bericht, klik dan op het uitroepteken in plaats van puberale verwensingen neer te plaatsen bij de film-/forumdiscussie. Ook zij krijgen van mij zweepsla...een persoonlijk bericht.
"Samen komen we er wel uit!" (klinkt wel erg CDA-fähig)
stinissen (crew films & series)
-
- 23802 berichten
- 77550 stemmen
Gefeliciteerd Mug !
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, gefeliciteerd en succes met het werk.... Hoe staat dat nou..het woordje (crew) onder je naam 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Gefeliciteerd, Mug en ook Hemsdale. Als Mug het in de zomer maar laat om 's nacht constant rond mijn hoofd te zoemen ben ik tevreden 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ook namens mij natuurlijk: succes Mug!
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Meteen maar een opmerking over het misbruik melden.
Ik heb zojuist misbruik (een klein spoilertje
) gemeld bij de Shawshank Redemption. Bij het verhaaltje.. bedankt etc. .. klik hier om terug te gaan naar de discussie waar je vandaan komt, klikte ik op 'klik hier', maar toen kwam ik opnieuw in het misbruikscherm, alsof ik nogmaals misbruik wil melden.
Beetje warrig verhaal misschien, maar ik hoop dat het duidelijk is. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen

Bij sommige updates in het updates-scherm staat wel een pijltje voor de naam, maar bij andere niet?
Was dit al bekend?
Edit: Omdat die berichten verwijderd zijn. Got it.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Was dit al bekend?
Yup, het "laatste bericht door..." wordt niet goed geupdate nadat berichten verwijderd worden, inderdaad
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Meteen maar een opmerking over het misbruik melden.
Ik heb zojuist misbruik (een klein spoilertje
) gemeld bij de Shawshank Redemption. Bij het verhaaltje.. bedankt etc. .. klik hier om terug te gaan naar de discussie waar je vandaan komt, klikte ik op 'klik hier', maar toen kwam ik opnieuw in het misbruikscherm, alsof ik nogmaals misbruik wil melden.
Beetje warrig verhaal misschien, maar ik hoop dat het duidelijk is. 
Okee, ik ga vandaag weer eens met de bugs aan de slag
LauraPalmer
-
- 276 berichten
- 617 stemmen
Heej hoi, ik weet niet of jullie het hier al vaker over hebben gehad... maar ik vind het een stuk overzichtiger wanneer de nieuwe berichten bij een topic onderaan worden geplaatst, ipv bovenaan. Ik ben namelijk geneigd een converstatie/discussie van boven naar beneden te lezen ipv van beneden naar boven... 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Dat kun je zelf regelen, door in je 'profiel' 'Oudste bericht eerst' aan te vinken.
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Ik zie de filmlijst 'in bezit' van tomas op deze manier.
Als ik op 'genereer stemtabel' klik zie ik dit.
Mijn eigen lijsten (en van andere users) zien er wel normaal uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Tomas heeft waarschijnlijk niet goed begrepen hoe het werkt, en alle films in het "omschrijving"-veld geplakt.
Dat je geen nette melding krijgt bij de stemtabel is wel iets waar ik even naar zal kijken.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Tomas brengt me wel op een idee 
De films daarin staan echter op alfabetische volgorde, terwijl ik ze gerangschikt wil hebben naar hun 'goedheid'. Is zoiets mogelijk?
bij topic "Mijn Films"
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Je kunt ook voor elke film een submap maken met de naam van de film
. Dan krijg je zoiets als mijn regisseurslijstje...
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Dat begrijp ik niet. Jouw regisseurslijstje staat toch ook op alfabetische volgorde?
Freak
-
- 98 berichten
- 994 stemmen
Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, maar is het mogelijk om een functie in te bouwen zodat je je stemhistorie PER film kan zien?
Nu kan je alleen zien wanneer je voor het laatste gewijzigd hebt, maar ik zou het mooier vinden als er dus zou staan
30 november 2003, gestemd 2.5
10 januari 2004, stem gewijzigd naar 3.5
20 oktober 2005, stem gewijzigd naar 3.0
bijvoorbeeld.
Is dit mogelijk?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is natuurlijk wel mogelijk, maar ik vind het persoonlijk niet belangrijk/interessant genoeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.