- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Freak
-
- 98 berichten
- 994 stemmen
Jammer. Ik vind het altijd een handige manier om terug te zien wanneer je een film ook alweer gezien hebt.
Als je je stem verandert, ben je dat dus kwijt. Nu mijd ik het veranderen van mijn stem altijd, omdat ik anders kwijt ben wanneer ik een film (voor het eerst) gezien heb.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Tip: Maak een database in Excel, altijd handig.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13053 stemmen
Wat ik in verband met lijstjestopics en andere soortgelijke zooi op deze site wel eens mis is een optie om te zoeken tussen eigen films.
Er is sinds kort een topic over Italiaanse cinema (met lijstjes uiteraard). Ik heb persoonlijk geen zin 800+ stemmen af te lopen om te kijken welke nu weer allemaal Italiaanse films zijn, dus een extra vinkje bij "zoeken" ('zoek in mijn films' of zo) naast de reguliere zoekmogelijkheden lijkt mij af en toe best handig.
Vind het geen groot gemis eerlijk gezegd, maar af en toe zou het best van pas komen, en technisch gezien lijkt het mij niet erg moeilijk. Dus 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Inderdaad een goed idee. Zeker als je een pak films hebt. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoe krijg je dat voor elkaar Mug !
In ieder geval gefeliciteerd 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Is het misschien een ideetje voor in de verre toekomst dat je kan kiezen dat je updates zijn gesorteerd van hoog naar laag (of van laag naar hoog) op het aantal nieuw geplaatste berichten sinds je laatste bezoek? Is niet echt een absolute benodigdheid, maar het is wel handig omdat je meteen kunt zien welke topics druk zijn en welke minder druk.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1289 stemmen
bij the excorcist staat boven de poster nog steeds de aankondiging dat hij 29 oktober op tv komt.
(in opera iig)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
(in opera iig)
In I.E. ook.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Is het niet een idee dat er bij toplijsten - overigen ook een toplijst van miniseries komt? Miniseries staan in geen enkele toplijst, maar ze zijn wel aanwezig op de site, dus lijkt het me eigenlijk best wel logisch dat er hier ook een toplijst of iets dergelijks van komt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het misschien een ideetje voor in de verre toekomst dat je kan kiezen dat je updates zijn gesorteerd van hoog naar laag (of van laag naar hoog) op het aantal nieuw geplaatste berichten sinds je laatste bezoek?
Denk niet dat dat er ooit van komt, dat soort opties zorgen er voor dat de site wat mij betreft te onduidelijk en druk wordt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het niet een idee dat er bij toplijsten - overigen ook een toplijst van miniseries komt?
misschien later eens, zie "to do"-topic
Viperblue
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik mis een algemeen emailadres op de site voor contact klopt dat?
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Klik in het linker menu op Help (Wiki).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
een extra vinkje bij "zoeken" ('zoek in mijn films' of zo) naast de reguliere zoekmogelijkheden lijkt mij af en toe best handig.
yup lijkt me een goed idee
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Is het niet mogelijk om bij het zoekscherm, wanneer je een zoekopdracht geeft met meer dan 100 resultaten, deze allemaal te laten zien d.m.v. vervolgschermen ipv gewoon bij de eerste 100 alles af te kappen.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Grappig, de tip 150 is vandaag de tip 147...?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Misschien zijn er maar 147 films die aan de eisen voldoen..
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Sommige filmtitels hebben als alternatieve titel een in het Nederlands vertaalde titel. Ik weet dat daar al voldoende over gezegd is en over het wel of niet nodig vinden daarvan daar ga ik nu niet over zeveren
Ik verbaas mij er wel over dat de films van Bergman, op een paar na, nog geen alternatieve titel in het Nederlands hebben. De films die koop je hier in de winkel met een Nederlandse titel op de kaft en het lijkt mij dan ook wel zo handig dat alle films van Bergman, die dan op dvd zijn verschenen, dus hier op de site een vertaling krijgen in het Nederlands. Of ben ik nu te veeleisend? 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Dat lijkt me sterk...
En toch is het zo...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Sommige filmtitels hebben als alternatieve titel een in het Nederlands vertaalde titel. Ik weet dat daar al voldoende over gezegd is en over het wel of niet nodig vinden daarvan daar ga ik nu niet over zeveren
Ik verbaas mij er wel over dat de films van Bergman, op een paar na, nog geen alternatieve titel in het Nederlands hebben. De films die koop je hier in de winkel met een Nederlandse titel op de kaft en het lijkt mij dan ook wel zo handig dat alle films van Bergman, die dan op dvd zijn verschenen, dus hier op de site een vertaling krijgen in het Nederlands. Of ben ik nu te veeleisend? 
Nee hoor, sterker nog, we laten het geheel aan jou over! Druk maar op de corrigeer button en laat je dromen uitkomen!
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Misschien zijn er maar 147 films die aan de eisen voldoen..
Moet je nagaan. Een tijdje terug was er nog een discussie om de stemlimiet voor de top- en tiplijst nog verder te verhogen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Voor de Toplijst niet de Tiplijst.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13053 stemmen
Er hebben er erg lang 150 ingestaan, en de onderdrempel (score die een film nu nodig heeft om in de lijst te raken is 3.76) heeft ook al veel lager gelegen. Daar zal het dus niet aan liggen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5248 stemmen
148. Mr Deeds Goes to Town 3.75 (80)
149. Night on Earth 3.75 (74)
150. Birdman of Alcatraz 3.75 (70)
Deze zouden er nog onder moeten staan.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
(precies, gewoon een technisch foutje dat ik meldde, al die doemscenario's slaan gewoon weer nergens op)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Helaas geen tijd om er nu naar te kijken, laten we even kijken of het vannacht goed gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.