- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
manuella
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > wat doe ik fout:
Ik zoek op Richard dean anderson en krijg dan verschillende films te zien.
Als ik er een aanklik kan ik kiezen uit 2 opties huren of kijken welke ik ook doe
de beide pagina,s die dan openen kennen de film en de acteur niet
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Je doet niets fout. Die sponsorlinkjes staan gewoon standaard bij elke film en het hoeft dus niet helemaal zo te zijn dat de betreffende titel daadwerkelijk te huur, te kijken of te koop is bij de sponsor.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Superinteressant die lijsten...
Heb je misschien ook een toplijst van films waar het meest frequent op wordt gestemd? (zonder twijfel dat Pulp Fiction op nummer 1 staat)
Dat kost wat meer tijd, om zo'n lijst te maken, maar veel zal dat niet schelen met de lijst van films met meeste stemmen, gemixed met wat recente populaire films.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
de lijst van films met meeste stemmen
Bestaat die nog? Ik kan hem nergens vinden.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De grafiek van The General's Daughter is werkelijk prachtig
. Eindelijk eens een film waar de mensen het over eens zijn
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Plaatje loop niet echt lekker door bij Spider-Man 3:
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De grafiek van The General's Daughter is werkelijk prachtig
. Eindelijk eens een film waar de mensen het over eens zijn
.
Laat ik die film op IMDB nou een 1 hebben gegeven... dus als hij hier aan de beurt is gaat je mooie grafiekje eraan 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Zeg Jordy, heb je ook zo'n lijstje van users met meer dan 100 stemmen? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat zijn 1501 users, mij iets teveel 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even iets anders.
Ik begreep van FisherKing dat killalot als operator aangesteld gaat worden op de chat. Aangezien we allemaal vinden dat deze gebruikersnaam niet geschikt is voor iemand met een crew-functie zal er voor hem een uitzondering gemaakt worden op de "gebruikersnamen worden niet gewijzigd"-regel. Hij zal voortaan op de site als Hemdale door het leven gaan.
Sorry aan de overige mensen die niet tevreden zijn over hun gebruikersnaam, dit is een éénmalige uitzondering.
Jordy
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8984 stemmen
Yep, en ik ben er blij mee. Bedankt, Jordy. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Moet ik misschien ook maar proberen crew te worden
Gefeliciteerd met je funtie Kill*uhum* Hemdale.
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Hemdale, is dat niet zo'n dubieus kledingmerk? 
Gefeliciteerd Jeroen, en bloedpropje mag nu ook niet meer hé? 
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Hema meets Lonsdale 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wel raar, zo'n naamsverandering ineens. Ik vind het trouwens geweldig logisch dat je dat normaal niet toestaat, het zou nogal een gedoe worden. Zelf ben ik overigens nog steeds erg tevreden over mijn naam
. (Ik ben er zo aan gewend dat als er in de krant een bericht staat over de echte Freud dat ik dan door die naam direct aangetrokken wordt alsof ik die van mezelf zie staan)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nou, hiervoor mag toch wel een uitzondering gemaakt worden, ookal vind ik killalot nog wel meevallen (i've seen worse).
Ben trouwens ook érg tervreden over Angrod_Pallanén
Geweldige naam, al zeg ik het zelf.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik begreep van FisherKing dat killalot als operator aangesteld gaat worden op de chat.
4 altijd aanwezige operators momenteel, terwijl er nooit wat gebeurt waarbij ze überhaupt nodig zijn. Beetje overdreven vind je niet?
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8984 stemmen
Hema meets Lonsdale 
Bij het bedenken van mijn nickname had ik hier overigens niet bij stilgestaan, maar goed, dat geeft ook verder niet 
En bedankt voor de felicitaties 
Nou, hiervoor mag toch wel een uitzondering gemaakt worden, ookal vind ik killalot nog wel meevallen (i've seen worse).
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Dit zijn beide gebruikers die het totaal aantal gebruikers vervuilen, aangezien ze met 0 stemmen en 0 berichten verder totaal geen invloed op de site hebben
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Die zijn al lang geband. Slordig dat ze nog gevonden kunnen worden.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
4 altijd aanwezige operators momenteel, terwijl er nooit wat gebeurt waarbij ze überhaupt nodig zijn. Beetje overdreven vind je niet?
Een behoorlijk terechte opmerking.
Niet dat het kwaad kan, maar nodig lijkt het me niet.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Maar ach, het wordt toch altijd in de doofpot gestopt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Van ene Kipaanspit zijn gisteren een paar berichten verwijderd, maar de films waar hij die gezet had, staan nog wel als nieuw in mijn updates. (zonder dat vakje van 'naar eerste nieuwe bericht gaan' weliswaar). Technisch foutje?
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
De naam "killalot" staat trouwens nog wel in de gebruikerslijsten van stemmen, berichten en toevoegingen.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Maar ach, het wordt toch altijd in de doofpot gestopt.
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De naam "killalot" staat trouwens nog wel in de gebruikerslijsten van stemmen, berichten en toevoegingen.
Ik kreeg inderdaad al een melding dat de nachtelijke scriptjes die deze lijsten opnieuw genereren vannacht gefaald hebben, tijdelijke netwerk-probleem op de server... ik verwacht dat dit vannacht alsnog gebeurt.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Ik wil graag een nieuw crewlid op MovieMeter introduceren:
Mug gaat zich bezighouden met het afhandelen van spoilermeldingen en andere 'alerts' die binnenkomen via de 'misbruik melden' functionaliteit. Ook zal hij zelf actief deze overtredingen signaleren en aanpakken en daarnaast zal hij ook voorbarige stemmen weghalen.
Welkom bij de crew Mug!
Dit is misschien een goede gelegenheid om jullie nog even attent te maken op de 'misbruik melden' functionaliteit.
Via het uitroepteken-knopje naast ieder bericht kun je 'misbruik' melden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.