- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
"bent u zeker dat u dit bericht wil verwijderen ?"
Misschien geen slecht idee, inderdaad.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Een vraagje: Mag hier op MM een "OVERIGE te koop/aangeboden" forum komen/plaatsen? Zoals, stripboeken e.d.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik denk eerlijk gezegd dat dat onderwerp niet echt "populair" genoeg is voor een eigen categorie. Vraag me eerlijk gezegd ook af wat de toegevoegde waarde zou zijn t.o.v. verkopen op marktplaats.nl ofzo
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Zal wellicht eerder zijn gevraagd. (maar heb geen zin om die 271 paginas af te zoeken om het te checken).
Maar het zou wel leuk zijn als we net als bij andere sites een soort Avatar konden toevoegen. Hoeft niet groot te zijn (dus ook niet veel server ruimte in beslag te nemen). Zou wel leuk zijn om berichten zo een wat gepersonaliseerder uitzien te geven.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Gewoon bovenin de laatste tab gebruiken (Zoek bericht) en zoeken op avatar. Bespaart je 271 pagina's doorspitten.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zal wellicht eerder zijn gevraagd.
Uit ten treure....
Daar is de "zoek bericht"-functie voor uitgevonden.
Maar het zou wel leuk zijn als we net als bij andere sites een soort Avatar konden toevoegen. Hoeft niet groot te zijn (dus ook niet veel server ruimte in beslag te nemen). Zou wel leuk zijn om berichten zo een wat gepersonaliseerder uitzien te geven.
Alsjeblieft niet. Dan wordt MM net zo'n kermissite als de rest van de fora. Nu onderscheidt MM zich door rust en eenvoud.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Bedankt voor de tip, heb het toegepast en gezien dat heir inderdaad al eens over is gesproken.
Ach ja, was het proberen waard. Vind het altijd wel leuk om iets persoonlijks toe te voegen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Avatars zijn altijd leuk, maar ik ben het met Dustyfan eens dat het dan veel te druk wordt.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Ergens in deze 272 pagina's is het vast al besproken, maar ik mis de bold-tags erg bij het posten. Is er een kans dat die terugkeren?
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Er werd te vaak misbruik van die tag gemaakt en het kostte de mods te veel werk om dat aan te pakken.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Hmmmmmm....
Kunnen we het niet nog es een tijdje proberen? Hoe ernstig was dergelijk misbruik dan?
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Het is gebleken dat de voordelen niet op wegen tegen de nadelen. Dat is een afweging die na een tijd van misbruik van de tag is gemaakt. Helaas voor iedereen die de tag wel zorgvuldig gebruikte.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Mij nooit opgevallen. Ken eigenlijk geen fora waar je niet op zijn minst enkele vormgevingsopties voor je tekst hebt. Waarom hebben die geen last van 'misbruik'?
Ik snap ook niet goed wat ik me precies bij misbruik van bold-tags moet voorstellen, en hoe en waarom dat erger zou zijn dan misbruik van quotes, italics of kapitalen.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Je kunt italic gebruiken ipv bold.
Cornelis wint kleurwedstrijd in Tytsjerk
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Maar dat is natuurlijk iets anders dan bold. Heb ook al wel eens een nep-URL aangebracht om te onderstrepen. Maar die verschillende vormen bestaan niet helemaal voor niets, denk ik dan.
Bovendien valt cursief veel minder op in bepaalde gevallen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik snap nog steeds niet wat voor een misbruik er dan werd gemaakt...
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Overmatig gebruik van de bold tags. Dus berichten vol bold tekst en oneigenlijk gebruik ervan. Dan krijg je van die schreeuwerige berichten.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Daar hebben we nu toch die meldingsknop voor?
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Dat staat hier los van, de berichten met teveel bold tags vallen meteen op bij moderators. Zoals ik al zei; het gaat om de bewerkelijkheid van het weghalen van storende bold tags.
Als Jordy een 'unbold message' knop kan maken, dan zou het een stuk makkelijker zijn.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Ik pleit er voor het nog es een tijdje te proberen, that's all.
Enneh...

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Oké, jij moet werken aan je overtuiging skills, want dat helpt niet echt...
Ik ben het wel met je eens dat we het kunnen proberen. Ik begrijp dat je als mod niet de hele dag wil gaan zoeken naar berichten waarin de bold tag overdadig wordt gebruikt, maar ik vind het dé tag om bijv. films aan te duiden. Het is juist om een paar woorden uit de tekst te laten springen, en als iemand er dan toch misbruik van maakt, zullen we daar iets toepasselijks op moeten verzinnen...?
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
maar ik vind het dé tag om bijv. films aan te duiden. Het is juist om een paar woorden uit de tekst te laten springen
Dat is nou precies de reden waarom het al gauw oneigenlijk gebruik wordt. Veel gebruikers laten willekeurig een paar woorden uit de tekst springen.
Boven nieuwsberichten vind ik een bold tag nuttig. En handig om iemand op een foutje te wijzen ofzo, maar dat kan ook wel met italic. De tag wordt dus helaas meestal ergens anders voor gebruikt dus hebben we 'm weggehaald.
We hebben het een tijd aangezien toen de site een stuk rustiger was dan nu.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Oké, jij moet werken aan je overtuiging skills, want dat helpt niet echt...
Dank je feestelijk. Jij aan spelling en zinsbouw.
Hierboven heb ik enkele argumenten gegeven, ik bedoelde het samenvattend, om herhaling te voorkomen.
Vooralsnog mis ik een overtuigend antwoord op de vraag waarom de functie ueberhaupt verdwenen is.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Wat een getrut. Die (veel vervelendere) smileys dan ook maar weghalen? Hoofdletters ook?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
Ja, zo is elke discussie snel afgelopen, kapp.

kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
A. we vonden de bold tekst niet mooi staan/niet gewenst op filmpagina's.
B. het is erg bewerkelijk om het aan te pakken.
C. we hadden er al last van op een veel rustigere site, laat staan wat het nu zou betekenen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
A. we vonden de bold tekst niet mooi staan/niet gewenst op filmpagina's.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 682 stemmen
B is alleen een probleem omdat je A als probleem ervaart. C idem dito, en als ik naar Fok (en ook andere fora) kijk, weet ik niet of het waar is.
Ik vind het een geval van het kind met het badwater weggooien.
Persoonlijk ben ik van mening dat dergelijke formatting aan de users is. En alles wat hier de spuigaten dreigde uit te lopen, is altijd op te lossen geweest. Van mij hoef je al die tags niet te gaan verwijderen, je kan users vragen de boel zelf aan te passen, of desnoods berichten verwijderen.
Verder kan je dit topic ook op slot doen, als je geen of minder gezeur van users als mijzelve wil.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Dit begint een bold discussie te worden.
Misschien is het toestaan van de tag in het forum een optie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.