• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.085 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.202 acteurs
  • 200.368 gebruikers
  • 9.459.443 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Heb het nooit gezien, kan dus ook niet oordelen over rechten die de film wel heeft en andere niet, maar Qeuto Yurlunyur heeft qua Disney wel gelijk, sommige mogen niet op de site, bijv. Walt Disney Fabels, dus als die niet op de site mogen vanwege de eerder uitgebrachte compilaties dan mag de Animatrix er ook niet op, ik bedoel, er worden geen uitzonderingen gemaakt toch?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Het argument tegen Animatrix was dat het een compilatie van (deels) eerder uitgebrachte korte films was. Om dezelfde reden worden ook bepaalde Disney-video's geweerd.

Zijn And Now For Something Completely Different en Memories ook niet gewoon gecompileerde films?

Onderhond

• 87694 berichten
  • 13053 stemmen

De filmpjes van Memories (goed geprobeerd trouwens) zijn nooit eerder uitgebracht. Omnibus films zijn dus niet verboden.

Zoals gezegd, enkel een wat flauw marketingzetje wordt hier aangewend om Animatrix van de site te houden. The Animatrix is altijd een volwaardig en compleet concept geweest, en altijd zo bedoeld, maar omdat er eerst via de site enkele filmpjes in crappy mov te zien waren is er dus blijkbaar besloten de film niet op Moviemeter te zetten. Kwestie van "regel is regel en verder niet nadenken.

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Als het zo is dat die filmpjes nooit echt eerder zijn uitgebracht maar puur als promotie op de site zijn gezet lijkt het me inderdaad geen probleem.

Onderhond

• 87694 berichten
  • 13053 stemmen

Eerlijkheidsgehalve moet ik dan ook wel melden dat Flight of The Phoenix geloof ik wel ooit op TV uitgezonden werd (zonder de rest erachter) voor hij in de bios kwam.

In ieder geval is de film gemaakt zoals elke andere omnibus, en zijn de film veel verwanter dan menig ander omnibus project. Enkel wat freaky marketing en rare voorvertoningen schijnen een probleem te vormen.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Dus ik snap niet wat er mis mee zou zijn...

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Haha

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Sinds vanavond, neem ik aan, kan ik plots geen films meer toevoegen? Vanmiddag wel nog gedaan.

Vanaf "Step 2 t/m 4" blanco scherm.

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

Ik kwam ook iets vreemds tegen in het updates overzicht van de laatst toegevoegde films.

Het blaadje bij de vierde film (Soldier of God) in de lijst is oranje en daarboven zijn ze weer wit.

Screenshot.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat komt doordat bij die titel al een bericht is gepost.

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

ah natuurlijk!

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Na crewoverleg is besloten dat The Animatrix toegevoegd mag worden aan de site. In het verleden gold de eis 'moet in de bios zijn uitgebracht' nog, nu is het enkel nog van belang dat de filmpjes gemaakt zijn in het kader van 1 overkoepelend project en gemaakt zijn om tezamen op 1 dvd (/vhs) te komen. Dat is dus inderdaad wel het geval beamen wij ook.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooi. Dan ik daar mooi op stemmen.

Onderhond

• 87694 berichten
  • 13053 stemmen

Laten we de eer aan neo ?

En voor deze beslissing.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Blijkbaar nam Hannibal het heft in eigen handen

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Die filmpjes waren toch ook in de bioscoop uitgebracht. Weet het allemaal niet meer precies. Maar ik herriner me nog dat een zo een tekenfilmpje werd vertoond voordat Matrix Reloaded begon in de bios.

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

Onderhond schreef:

Laten we de eer aan neo ?

neo schreef:

Blijkbaar nam Hannibal het heft in eigen handen

Ik had hem al toegevoegd voordat Onderhond zijn bericht schreef.

Toen ik het bericht van Kappeuter las begonnen mijn vingers uit zichzelf te bewegen.

Sorry Neo.

Misschien kan hij weer verwijderd worden en voor de vierde keer toegevoegd worden?

diddledidoo

• 239 berichten
  • 0 stemmen

Erg handig hoe Moviemeter in elkaar zit; complimenten voor diegene(n) die de kennis heeft/hebben om zoiets op te zetten!!

Ik gebruik met veel plezier de mogelijkheid om lijstjes te maken van de films die ik op dvd heb, wil hebben, of nog wil zien. Nou heb ik in totaal dus drie lijsten. Als ik een film zoek die ik in een lijst wil zetten, dan klik ik op 'Toevoegen aan Mijn Films.' Uiteindelijk klik in links in het menu onder 'Mijn Moviemeter' op 'Mijn films'. Dan sleep ik de films naar de juiste submap. Dit werkt in 95% van de gevallen prima. Er doen zich soms echter twee gekke dingen voor...

1: De film laat zich niet naar de submap verplaatsen en blijft staan in de map 'Mijn films', ook al probeer ik het een keer of twintig. Op een later tijdstip, of een dag later probeer ik het nog eens en dan lukt het wel.

2: Ineens staat er een hele rij filmtitels in de map 'Mijn films' die ik dagen/weken/maanden eerder al naar een submap had verplaatst.

Ik schrijf dit nu net nadat ik zag dat mijn top 10 in zijn geheel in de map 'Mijn films' zat. Nu hoefde ik gelukkig maar tien keer op de kruisjes achter de filmtitels te klikken, maar het is me ook al een keer of drie voorgekomen, dat de hele inhoud van de map van de films die ik in bezit heb in de map 'Mijn films' stond. Toen heb ik dus zo'n driehonderd keer op de kruisjes moeten klikken.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Het viel mj zomaar ineens op in het forum onder DVD en Video:

* Titels Slechte dvd tegen gekomen? Een film ergens goedkoop gezien?

* Winkels Tips, klachten of aanbiedingen van een specifieke winkel?

Kan iemand mij het verschil uitleggen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De ene categorie gaat over titels, de anderen over winkels.

Jordy

(behulpzaam als altijd )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De film laat zich niet naar de submap verplaatsen en blijft staan in de map 'Mijn films', ook al probeer ik het een keer of twintig. Op een later tijdstip, of een dag later probeer ik het nog eens en dan lukt het wel.

Een probleem dat ik wel eens meer hoor, maar dat ik maar niet zelf kan reproduceren. Ben van plan eerdaags intensief de Mijn Albums-functionaliteit van MusicMeter te gebruiken, hopelijk kom ik het probleem dan zelf ook tegen.

Ik schrijf dit nu net nadat ik zag dat mijn top 10 in zijn geheel in de map 'Mijn films' zat

Dat komt omdat je gisteren om 11.50 uur bij je top 10 op de link "toevoegen aan Mijn Films" hebt geklikt

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Jordy schreef:

De ene categorie gaat over titels, de anderen over winkels.

Jordy

(behulpzaam als altijd )

Dus de een is algemeen en de ander is specifiek? Als ik een DVD ergens goedkoop zie, maar niet zeg waar dat hij zo goedkoop was, dan mag hij in het eerste topic? En als ik klacht heb over een slechte DVD en ik ben vergeten waar dan mag hij ook in het eerste topic? Of gaat de eerste over DVD's die je niet in een winkel koopt, maar op de zwarte markt of download?

Volgens mij is het eerste gewoon een 'Help, ik zoek een DVD!' topic en kan het gewoon als één sticky onder winkels en die enkele zoals "topseries op DVD' gewoon onder 'Algemeen'. Voor mij niet echt duidelijk eigenlijk.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Het ene is als een film in een winkel goedkoop is. Het andere als een winkel een film goedkoop heeft.

Onderhond

• 87694 berichten
  • 13053 stemmen

*klik*

"bent u zeker dat u dit bericht wil verwijderen ?"

- "Oh fuck, gelukkig was er nog een waarschuwingsvenstertje."

Ik hou er zelf ook niet zo van, maar instant delete is in het algemeen toch net iets te drastisch. Mocht ik deze ochtend met slaperige ogen nog ondervinden

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Wel mee eens ja, vooral voor mods af en toe lastig .

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

Raar verschijnsel in dit topic. Het topic staat in de updateslijst als nieuw gekenmerkt (met gekleurd vakje), maar het laatste bericht (van Da Jando) heeft een ongekleurd vakje.

(FireFox)

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik heb IE en heb er geen last van.

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

Bah! Ga je mond spoelen! ( )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yekezzez schreef:

Dus de een is algemeen en de ander is specifiek?

In de eerste categorie kun je het gewoon over dvd-titels hebben. Goh wat is de nieuwe versie van Costa! toch goed! Moet ik de 2-disc of 4-disc LOTR kopen? Hapert jouw Volle Maan ook halverwege scene 23?

In de tweede categorie kun je je ervaringen met en aanbiedingen van bepaalde winkels melden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yekezzez schreef:

En als ik klacht heb over een slechte DVD en ik ben vergeten waar dan mag hij ook in het eerste topic?

Lijkt me wel, heeft niets met de winkel te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.