- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Leden klinkt beter dan gebruikers vind ik.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
De Vlamingen zijn toch meesters in het vinden / bedenken van allerlei Nederlandse termen voor Engelse begrippen
?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Leden klinkt beter dan gebruikers vind ik.
Ja vind ik ook.
Users het beste dan leden.
Gebruikers vind ik echt niks ..
Het klopt ook niet users zijn de lidmaatschappen.
Als je de site alleen *gebruikt* ben je geen geregistreerd ''user''.
Ik denk dat hier toch nog wel even over gepraat moet worden , want volgens mij vinden wel meer mensne het raar.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik dacht dat "to use" engels was voor "gebruiken", maar het is al weer een tijdje geleden, die Engelse lessen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hier dan maar 
Wat vinden jullie ''Leden van MM'' de beste naam voor de leden van de site.
Users , Leden of Gebruikers ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik vind "gebruikers" het mooist
slotje 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, we kunnen nou allemaal wel gaan gillen dat we iets anders willen (ik stem voor Users
) maar als Jordy "gebruikers" zegt, dan hebben wij verdomd weinig te zeggen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jep vind ik ook , Users of Leden.
Goh dat is al 3-0
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eender wat, als het maar Nederlandstalig is. Gebruikers dus.
Goh dat is al 3-1
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goh dat is al 3-0
Denk je nou echt dat je door dit soort kinderachtig gezeur ineens je zin gaat krijgen ofzo?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Mensen dit is toch niet serieus bedoeld! Waar je je allemaal druk om kan maken....
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8583 stemmen
Het zijn toch altijd dezelfde users met zulke acties.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Als ik mijn mening mag geven als user/gebruiker
, vind ik ook wel users het leukst. De nederlandse vertaling 'gebruikers' vind ik op een of andere manier een beetje negatiever klinkend... Iets gebruiken staat dicht bij inklank tot misbruiken enz... users heeft ook iets "waardigers" dan gebruikers. Ik kan er mijn vinger niet opleggen maar ik vind het niet zo leuk.
Btw: als de term gebruikers dan toch blijft, zijn de gebruikers dan ook verplicht deze term te gebruiken?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het zijn toch altyd de zelfde users die aan me kop zeuren.
Gebruikers is gewoon erg lelijk , dat vinden de meeste hier , maar doe maar lekker wat je zelf wil.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zijn toch altyd de zelfde users die aan me kop zeuren.
Daar heb jij ook wel een handje van.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Daar heb jij ook wel een handje van.
Geloof ik best.
Vind het alleen raar dat zodra er gemerkt word dat de verandering van de mods door de meeste mmers niet gewaardeerd word , mijn reactie genadeloos weggegooid word.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Gebruikers is gewoon erg lelijk , dat vinden de meeste hier , maar doe maar lekker wat je zelf wil.
Wat een heisa om niks. Waar gebruikers toch allemaal een probleem van kunnen maken ...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vind het alleen raar dat zodra er gemerkt word dat de verandering van de mods door de meeste mmers niet gewaardeerd word , mijn reactie genadeloos weggegooid word.
Het is hier toch geen democratie ofzo? Als ik "gebruikers" mooier vind dan wordt het "gebruikers", klaar. Je taalniveau is zo laag dat ik jouw mening over een punt als dit echt niet mee ga laten spelen. Als je het niet bevalt dan ga je je maar lekker ergens anders inschrijven als "user".
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
hoogstens 1000 die een beetje actief zijn.
En Nee ik heb niet iedereen gesrpoken maar als bijna iedereen zegt dat gebruikers niet mooi is dan lijkt het m,e sterk dat dat andere deel dat wel vind.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8583 stemmen
hoogstens 1000 die een beetje actief zijn.
En Nee ik heb niet iedereen gesrpoken maar als bijna iedereen zegt dat gebruikers niet mooi is dan lijkt het m,e sterk dat dat andere deel dat wel vind.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het is hier toch geen democratie ofzo? Als ik "gebruikers" mooier vind dan wordt het "gebruikers", klaar. Je taalniveau is zo laag dat ik jouw mening over een punt als dit echt niet mee ga laten spelen. Als je het niet bevalt dan ga je je maar lekker ergens anders inschrijven als "user".
Je zin klopt niet.
Gaan we nu nog discrimineren ook ?
Laat het maar zo alsje maar weet dat je er als een van de weinige een voorstander van bent.
Al zal bijna niemand het laten merken omdat niemand met jou in disscusie jou zou gaan.
Ik laat hier mijn mening blijken , maar als je er zo op ingaat best.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8583 stemmen
Je zin klopt niet.
Gaan we nu nog discrimineren ook ?
Laat het maar zo alsje maar weet dat je er als een van de weinige een voorstander van bent.
Al zal bijna niemand het laten merken omdat niemand met jou in disscusie jou zou gaan.
Ik laat hier mijn mening blijken , maar als je er zo op ingaat best.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit topic bestaat inderdaad uit een paar honderd bladzijdes aan mensen die suggesties doen, die ik vervolgens afwijs.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Daarbij is MM een van de weinige sites die naar zijn gebruikers luistert. (Ik ken er genoeg waar het maar een zooitje ongeregeld is)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik laat het hierbij.
Ik merk het er word goed geluisterd.
Ik heb gewoon rustig geprobeerd een soort polletje te houden , en dat werd afgekraakt.
Maar ga vooral niet tegen de groep in , want dat kost je je status.
De Groeten.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Maar waar maken mensen zich tegenwoordig toch druk om? Of we nu gebruikers, users, leden of aambeien genoemd worden, het zal me worst wezen.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Het is hier toch geen democratie ofzo? Als ik "gebruikers" mooier vind dan wordt het "gebruikers", klaar.
Zonder gebruikers (ofte users) zou de site tenslotte ook niet zijn zoals ze nu is. Okee, dit gaat nu over een detail zelfs hier, maar ik vind het verre van "gebruiksvriendelijk".
Ja, ik ben er wel wat van geschrokken/ontgoocheld... 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Is ook niet het enige probleem.
Hoe mijn voorstel behandeld word vind ik gewoon zwaar klant-onvriendelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ooit van ironie gehoord ? Alleen al dit topic is het bewijs dat er naar de gebruikers geluisterd wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.