• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.156 films
  • 12.561 series
  • 34.736 seizoenen
  • 655.510 acteurs
  • 200.382 gebruikers
  • 9.460.595 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

IK weet hoe het moet, het lukt, zoals ik al zei, soms wel en soms niet, en dat ligt zeker niet aan mij.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als MusicMeter straks vernieuwd is ga ik m'n cd-collectie opbouwen, hopelijk kom ik dan (als ik het weer intensief ga gebruiken) deze problemen ook zelf tegen zodat ik ze kan fixen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

Mooi dat 'Users' is vervangen door 'Gebruikers'. Staat veel Nederlandser.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik dacht wel even 'He, waar is users gebleven?'

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik moet wel wennen, had het niet gemerkt. Users staat toch altijd leuker, maar 'Gebruikers" is weer origineel..

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha nu de rest nog:

Thuis

VGV

Babbel

Gebruikers

Forum

Bijgewerkt (of zo iets)

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

forum kan dan marktplaats worden

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik voel me echt een drugsverslaafde nu

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

AHWA schreef:

Ik voel me echt een drugsverslaafde nu

Ik dacht direct hetzelfde. Snuf, snuf... :evil

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

He verslaafd ??

(afbeelding)

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ik ook, het staat een beetje vreemd, het heeft zo'n negatieve lading.

Ik zal eerder kiezen voor "Geregistreerden" of "Leden". Of je laat het gewoon bij "Users" [of "members"], omdat bij de rest in het rijtje ook Engelse termen 'gebruikt' (ik kan even niet op een ander woord komen) worden. (zie ook bijdrage van Rujar)

Dan nog even terug op het plaatsen van films in Mijn Films in submappen. Ik gebruik inderdaad Safari. Heeft altijd gewerkt tot sinds kort. Internet Explorer doet het nog steeds, ook al lees ik nu dat sommige mensen ook daar problemen hebben. Ach, ik trek wel aan de noodbel als het straks ook niet in IE werkt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mug schreef:

Ik ook, het staat een beetje vreemd, het heeft zo'n negatieve lading.

Dat was eerlijk gezegd de reden dat ik lang geleden van het oorspronkelijke "gebruikers" naar "users" overstapte. Maar eigenlijk zie ik nu niet meer in waarom het woord in het Nederlands een andere lading zou hebben dan in het Engels.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ach, zijn we niet allemaal aan MovieMeter verslaafd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nééééééén!!!

ik ook niet

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Ik kreeg net maar een halve poster bij het tv-overzicht. Soms gaat het wel goed, soms niet. Ook zo bij het bioscoopoverzicht.

(afbeelding)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

IK ben flink aan het uploaden en downloaden op de server, ivm de MusicMeter-verhuizing, en kom daarbij ook af en toe wat gehik van de server tegen. Misschien heeft het daar mee te maken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Even een mededeling van huishoudelijke aard: MusicMeter draait nu op dezelfde server als MovieMeter, sinds een uurtje. Ik zie dat de server het iets zwaarder heeft dan zou moeten, ik moet blijkbaar hier en daar nog wat optimaliseren.

Het zou dus kunnen zijn dat MovieMeter vanavond rond 20.00/21.00 uur wat trager is dan normaal, dit zal als het goed is eenmalig zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb even gekeken en het ziet er weer hartstikke goed uit. Puik werk Jordy.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Vind het wel jammer dat Users is verandert in Gebruikers ... Users had gewoon meer en Gebruikers doet een beetje Amateuristisch aan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb even gekeken en het ziet er weer hartstikke goed uit. Puik werk Jordy.

thanks

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

mikoz schreef:

Vind het wel jammer dat Users is verandert in Gebruikers ... Users had gewoon meer en Gebruikers doet een beetje Amateuristisch aan.

Amateuristisch? Hier zet ik wel een héle grote vraagteken achter.

Ik vind het echter prima. Hoe minder onnodige Engelse termen die net zo goed in het Nederlandsch kunnen, hoe beter.

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Bij gebruikers moet ik gelijk aan (kinder)misbruikers denken (dit kan aan mij liggen overgens). Vond Users beter. Maar goed; niet al te veel poeha over maken. Maakt nietzoveel uit eigenlijk...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gotti schreef:

dit kan aan mij liggen overgens

och...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Ik vind het echter prima. Hoe minder onnodige Engelse termen die net zo goed in het Nederlandsch kunnen, hoe beter.

Gelijk heb je, maar ik zou wel 'Nederlands' schrijven in plaats van 'Nederlandsch'. Die spelling is al vervangen van in 1954 (in Vlaanderen dan toch).

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

gotti schreef:

Bij gebruikers moet ik gelijk aan (kinder)misbruikers denken (dit kan aan mij liggen overgens). Vond Users beter. Maar goed; niet al te veel poeha over maken. Maakt nietzoveel uit eigenlijk...

Ja precies , Users was stukken beter ..

Maarja zo een groot issue is het nou ook weer niet.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Die verandering zag ik ook gister in een keer. Maakt mij niet veel uit. User of gebruiker. De rest zoals Home, Chat, Updates is allemaal engels, en dit is dan veranderd naar nederlands. Zal de rest ook nog wel veranderd worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als men alles 'vernederlandst' moet men ook de FAQ, de chat en de updates veranderen. Net zoals het feedback-topic. Hoe gaan we dat allemaal noemen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

CAPIpsv schreef:

Zal de rest ook nog wel veranderd worden.

Voor dingen als "home" en "chat" zijn geen goede Nederlandse alternatieven, vind ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.