- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
uit de FAQ
In de loop van de tijd is de site, met de opbouwende kritiek van een groeiend aantal bezoekers, steeds uitgebreider en (hopelijk) beter geworden.
Het was dus gewoon een reactie op het irritante "ik bepaal wel even wat er gaat gebeuren"-toontje van mikoz.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hoe mijn voorstel behandeld word vind ik gewoon zwaar klant-onvriendelijk.
Ten eerste ben je geen klant, maar ben je iemand die blij mag zijn gratis gebruik te maken van deze site. Ten tweede deed je geen voorstel, maar probeer je (nadat ik al gezegd had het niet met je eens te zijn) je mening op een vervelende manier door te drukken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Conclusie voor deze zondagavond: als je een suggestie voor een verbetering hebt is deze welkom, maar accepteer het als er niets mee gedaan wordt.
welterusten
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bedankt dat je me grote aandacht voor de site zo waardeerd.
Dat is toch wel een aardige quaote die je eruit gooit voor al mijn uurtje achter MM.
Zonder de users is er geen site , dus ik zou er wat voorzichtiger mee om gaan.
Natuurlijk ben ik ook niet 100% vriendelijk geweest , vind het gewoon raar dat er zo over gedaan word , ( En ja ik bracht het eerst wel rustig en wou aantonen dat je fout zat met een poll ). Toen was mijn taalgebruik misschien wat te aanvallend.
Buiten dit ben ik uitstekend tevreden over MM , daarom is het zo jammer dat hier zo op gereageerd word.
Zonde doet toch wel afbraak.
Fijna avond en Welterusten.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik laat het hierbij.
De Groeten.
Jammer, elke actieve user voegt wat toe. Maar veel plezier op andere forums
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Het was dus gewoon een reactie op het irritante "ik bepaal wel even wat er gaat gebeuren"-toontje van mikoz.

Maar volgens mij was je toch iets te licht/vlug geraakt hoor. ik dacht dat Mikoz het ook niet zo ernstig bedoelde... Zeker niet aan het begin waarbij je zo heftig reageerde voor de eerste keer. (op die 3-0 uitspraak)
Ik heb dat ook veel, dat ik uitspraken totaal anders opvat dan dat ze bedoeld zijn. Ik denk dat dat hier ook zo gebeurd geweest is... Denk je ook niet? (als je het eens herleest)
(niet verkeerd opvatten he!
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar volgens mij was je toch iets te licht/vlug geraakt hoor.
Dat zou kunnen. Excuses dan daarvoor. Ik zal proberen me voortaan weer wat diplomatieker op te stellen in dit soort gevallen.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Fantastisch! Zal ik zeker onthouden voor de volgende keer dat je mij aanvalt
(wat gelukkig nog niet veel gebeurd is...)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Excuses voor mijn aanvallende gedrag.
Maar dat was een reactie op dit.
En ik zou liever zien dat je zegt ''wat menselijker'' reageert en begrijpt dat users voor de site het belangrijkst zijn.
De opmerking dat ik blij mag zijn dat ik gebruik van de site kan maken vond ik zwaar ketsend na al die maanden.
Zand erover , ik laat het zitten jij beslist.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
En ik zou liever zien dat je zegt ''wat menselijker'' reageert
Mijn reactie was eerst heel rustig en normaal, pas later raakte ik geïrriteerd. Ik (als mod/admin/whatever) moet me dan maar inhouden en tot tien tellen, excuses daarvoor, te weinig slaap ofzo waarschijnlijk.
Dat begrijp ik maar al te goed, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik dat allemaal niet zo letterlijk meende, maar zal er voortaan wel een knipoogje bij zetten ofzo.
Nou goed, zand erover inderdaad
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ach, het blijft irritant dat sommige users/gebruikers (
) op elk topic soms/vaak niet al te snuggere/nuttige/interessante posts posten, om over het taalniveau dan maar te zwijgen.
Dit gaat de users/gebruikers die meestal wel snuggere/nuttige/interessante posts posten weer irriteren, waarna de soms/vaak niet zo snuggere weer boos reageert, en de snuggere het vervolgens toch wel weer een beetje lullig vindt (intelligentie en anti-lompheid zijn niet te koop) en zijn reactie nuanceert...
Snuggeren: gedoog/negeer niet zo snuggere posts
Niet snuggeren: lees je toekomstige post eens na en bedenk dat je mede-users/gebruikers kunt irriteren
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zo! En nu maar knus naar jullie warme nestjes, en denk eraan, oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaaplekker... 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Uhmm .. Ja interresante post JordyBeukeboom.
Zo zit het niet maargoed .
Laten we maar gaan slapen ja .. het is al laat 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja interessant he...
(Oeps ik negeer mijn eigen advies, nouja, deze kon ik niet laten liggen...
)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Oké, onderwerp afgesloten. Volgende onderwerp: Nieuwsbrief.
Bij "Mijlpalen" gaven wat users aan dat ze nooit een nieuwsbrief hebben ontvangen, nou heb ik ook nooit een nieuwsbrief ontvangen en vroeg ik me eigenlijk af: Is er wel een nieuwsbrief?
Of wordt er met nieuwsbrief die prijsvragen bedoeld?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Er is vroeger wel een nieuwsbrief geweest (die in feite niet meer bevatte dan de huidige welkomstpagina bevat), maar bij gebrek aan zinvolle inhoud is dat gestaakt.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Uuuhh even over dat 'Users' gedoe dat veranderd is naar 'Gebruikers' waar iedereen een probleem van blijkt te maken.
What The Fuck boeit het nou wat daar staat ?
Who Cares ? Als je het correcte Nederlands wilt gebruiken dan hoort daar 'Gebruikers' te staan, ook al staat 'Users' beter.
Het maakt mij niet uit wat er staat, gebruikers is prima! Je kunt ook zeuren om niets. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Al het belangrijke nieuws loopt toch al jaren via dit topic, waarover dan meteen vragen gesteld kunnen worden, enzovoort. Nieuwsbrief lijkt me ook niet nodig.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nee, oké, het ging mij niet om het nut van de nieuwsbrief, maar of sommige users hem wel kregen, terwijl andere hem niet kregen. Maar nou weet ik dat tenminste. 
@ Doom, je hebt gelijk. Maar we gaan niet opnieuw beginnen. 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Bij Bowling for Columbine (2002):
Buiten het feit dat ik die MM niet mag, vind ik toch dat ditsoort documantaires eigenlijk niet op deze site thuishoren. Dit is toch geen film met acteurs enzo. Het is alleen die Moore die een soort National Geographic documantaire filmt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Dit is toch geen film met acteurs enzo.
Inderdaad, het is een documentaire, zoals je zelf al aangeeft.
mikey
-
- 29027 berichten
- 5181 stemmen
Buiten het feit dat ik die MM niet mag, vind ik toch dat ditsoort documantaires eigenlijk niet op deze site thuishoren.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Buiten het feit dat ik die MM niet mag, vind ik toch dat ditsoort documantaires eigenlijk niet op deze site thuishoren. Dit is toch geen film met acteurs enzo. Het is alleen die Moore die een soort National Geographic documantaire filmt.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Het is maar een mening, op deze manier kunnen we alle documantaires van de Discovery Channel over mieren, atomen en weet ik het wel toevoegen.
Het is gewoon geen film.
"Super size me" vond ik wel een geinige, maar die hoef ik hier ook niet zo nodig te zien.
mikey
-
- 29027 berichten
- 5181 stemmen
Nogmaals de vraag: welke docu's zouden wel op deze site mogen?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Klik er dan niet op, waar maak je je druk om. Fijn toch dat anderen die hier wat bij willen plaatsen daar de mogelijkheid toe hebben!
Je snapt het ook niet helemaal, docu's op Discovery zijn natuurlijk heel wat anders dan deze docu, die ook in de bioscoop is geweest en te huur is.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Het is maar een mening, op deze manier kunnen we alle documantaires van de Discovery Channel over mieren, atomen en weet ik het wel toevoegen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Ik beschouw het niet als filmgenre nee,
Het enige wat het met een film in gemeen heeft is dat het met een camera wordt gefilmd.
En als anderen het hier willen zien vind ik dat best, gaf alleen mijn mening.
mikey
-
- 29027 berichten
- 5181 stemmen
Okee, je wilt geen docu's op deze site. Nou ja, ik dacht even dat je een soort van censuur voor ogen had.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Wikipedia:
Films worden net als boeken vaak onderscheiden in genres, welke het thema van de film beschrijven. Genre moet onderscheiden worden van stijl. De stijl van een film beschrijft een manier van filmmaken die genre-overschrijdend is; films uit verschillende genres kunnen in dezelfde stijl opgenomen zijn, maar films in hetzelfde genre hoeven niet op dezelfde wijze opgenomen te zijn.
Hoe gedetailleerder een genre gedefinieerd is, hoe meer moeite een filmmaker zal doen om van de gebaande paden af te wijken, om genres te combineren, en categorieën te ontwijken. Hierdoor is het soms moeilijk om een film in een bepaald genre te plaatsen.
Veel voorkomende filmgenres zijn:
3-D film
Actiefilm
Animatiefilm
Avonturenfilm
Cultfilm
Blaxploitation
Comedy
DOCUMENTAIRE
enz...
Documentaires zijn gewoon een filmgenre en horen hier dus thuis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.