• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.956 acteurs
  • 200.413 gebruikers
  • 9.463.022 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Ghola schreef:

(quote)

Hier precies hetzelfde. Ik gebruik IE.

Ja, heb ik ook. Lollig eigenlijk, als je het erover hebt gaat het prompt mis. Geen slapende honden wakker maken ofzo .

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Vertigo (1958) staat in de genrelijst van westerns.... Lijkt me niet de bedoeling...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3253 stemmen

Bij deze film staat onder de poster dat er 1 stem geplaatst is van 5*. Kijkend onder tablad Stemmen staat er niks.

http://www.moviemeter.nl/film/25249/info/

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het zal wel al gezegd zijn, maar ik vind het nogal lastig dat als je bij een forumtopic klikt op 'Zoek bericht' of zoiets, dat je dan niet langs dezelfde weg ook terug in het topic zelf kunt geraken. Misschien kun je er gewoon nog een knop bijzetten 'berichten' of zo, want het is tamelijk verwarrend zo.

Het gebeurt vaak dat in een topic de auteur van een bericht (vetgedrukt links ervan, je weet wel) niet wordt weergegeven. Als ik dan refresh komt hij wel, maar voor het refreshen is het gewoon onzichtbaar. Dat gebeurt soms bij mijn eigen naam als ik pas iets gepost heb, maar ook soms gewoon midden in een topic bij een willekeurige andere user.

Voor de rest nog eens mijn complimenten voor de vernieuwing, nu ik het gewend ben vind ik Musicmeter ineens verouderd en dankzij het zoeken op auteur heb ik eindelijk gevonden wat (denk ik) mijn eerste bericht op deze site is

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Freud schreef:

Het zal wel al gezegd zijn, maar ik vind het nogal lastig dat als je bij een forumtopic klikt op 'Zoek bericht' of zoiets, dat je dan niet langs dezelfde weg ook terug in het topic zelf kunt geraken. Misschien kun je er gewoon nog een knop bijzetten 'berichten' of zo, want het is tamelijk verwarrend zo.

Dat knopje is er, even zoeken

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Je kan via de vetgedrukte link wel terugkeren, maar dat had ik de eerste keer niet door. Nog verwarrender is trouwens dat als je op bijvoorbeeld 'zoeken' klikt, je ineens de andere tabbladen gewoon niet meer kunt bereiken. Dan zit je plots op een andere pagina, iets wat je normaal niet verwacht met dergelijke knoppen. Maar het is gewoon een kwestie van duidelijkheid, eens je het weet is het natuurlijk makkelijk te omzeilen.

Ik zou 'zoeken' en 'index' niet daar zetten, omdat het lijkt alsof die knoppen enkel bij het betreffende topic horen, zoals dat bij de films het geval is.

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Dustyfan schreef:

Vertigo (1958) staat in de genrelijst van westerns.... Lijkt me niet de bedoeling...

Ik zie het niet:

http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/western

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Nou niet meer, nee... Gelukkig. Het was vanmiddag wel zo, echt... Zou het dan toch spoken op Moviemeter...

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Die lijsten worden 's nachts gegenereerd. Des te vreemder...

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Waarom staat de registratiedatum eigenlijk 2 keer vermeld in een profiel?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Freud schreef:

ga ik naar kijken, lijkt me dat je een punt hebt

Het gebeurt vaak dat in een topic de auteur van een bericht (vetgedrukt links ervan, je weet wel) niet wordt weergegeven. Als ik dan refresh komt hij wel, maar voor het refreshen is het gewoon onzichtbaar. Dat gebeurt soms bij mijn eigen naam als ik pas iets gepost heb, maar ook soms gewoon midden in een topic bij een willekeurige andere user.

Ja het is nog steeds niet veel soeps in Internet Explorer. Eerst was het totaal niet mogelijk om tekst te selecteren in IE. Via een smerige hack dacht ik dat opgelost te hebben. Nu is het "een beetje" mogelijk om tekst te selecteren, maar vallen usernames soms weg.

Ik zet 'm straks voorlopig weer terug naar de oude situatie. Er schijnt nog een mogelijkheid te zijn waarbij je Explorer kan dwingen om naar een compabilteitsmodus van IE 5.5 terug te gaan. Nadeel is dat er dan weer een hele lading bugs van DIE explorer bij komen

staat niet het hoogst op m'n lijstje...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Waarom staat de registratiedatum eigenlijk 2 keer vermeld in een profiel?

Ja goede. Ik vind 'm eigenlijk niet als subtitel horen bovenaan, maar een pagina wordt, vind ik, veel mooier als er een subtekstje onder de kop staat. Misschien iets anders verzinnen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Freud schreef:

Dan zit je plots op een andere pagina, iets wat je normaal niet verwacht met dergelijke knoppen..

Mijn gedachte was: je zit op dat moment niet meer 'in" dat topic, die heb je totaal verlaten als je een globale zoekopdracht gaat doen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Bij deze film staat onder de poster dat er 1 stem geplaatst is van 5*. Kijkend onder tablad Stemmen staat er niks.

Zolang dat niet vaker voorkomt hou ik het even op een conversiefoutje (van oude naar nieuwe site)

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Komt wel vaker voor, ik dacht op de oude site ook al. Ik dacht dat ik het ook al eens had gemeld, maar kan het niet terug vinden. Ik ga nog wel even zoeken.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Op de een of andere manier geven de Oude Updates van gisteravond een 'onbekende fout' (zowel bij updates sinds tijdstip als bij updates per dagdeel); daaromheen (dagdeel gistermiddag of iets van vandaag) lijkt het wel goed te werken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Die 'onbekende fout' heb ik ook een paar keer gehad bij de oude updates. Zelfs toen ik een keer een bericht wilde plaatsen. Volgens de 'onbekende fout' was de beheerder van deze site automatisch op de hoogte gebracht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb het op de lijst gezet, bedankt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

Volgens de 'onbekende fout' was de beheerder van deze site automatisch op de hoogte gebracht.

Ah dat was dat alarm vannacht

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Die beheerder heeft het maar druk.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Raar woord, eigenlijk, "beheerder". Het is toch geen camping hier

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Haha ja. Alsof er naast jou nog een mannetje is met een groot sleutelbos.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er kan weer gewoon via het uitroepteken-icoontje misbruik gemeld worden aan de mods

Besje

• 9 berichten
  • 19 stemmen

In De Site > Algemeen > smilies bug:

Ik wilde even zeggen dat wanneer je op een snelkoppeling van de smilies drukt. De tekst van de smilie boven in de site komt!!

(ik gebruikt ie 6.0)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb al een paar maal hetzelfde gehad als ik een link naar een andere site wil plaatsten. Dan staat de url van die andere bovenaan de pagina van MM.

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Ik wil mijn bericht verwijderen, omdat ik zelf een fout had gemaakt in de link die ik plaatste, maar verwijderen lukt niet.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Als je een link tussen url-tags plaatst?

Anders is dat namelijk de bedoeling. Lange links verpesten dan de lay-out.

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

kos schreef:

(quote)
Als je een link tussen url-tags plaatst?

Anders is dat namelijk de bedoeling. Lange links verpesten dan de lay-out.

De link die ik bij Fargo zette wilde hij niet plaatsen omdat ik URL met hoofdletters had geschreven, toen ik er kleine letters van maakte plaatste hij hem wel.

Als ik nu op wijzigen klik, en wijzig url weer in hoofdletters krijg ik weer dat bericht, dus het ligt aan de hoofdletters. Hij wil hem alleen plaatsen in kleine letters.

(afbeelding)

Zo wel

(afbeelding)

Zo niet

Wat ik vreemder vind is dat ik geen berichten meer kan verwijderen.

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Je eigen berichten verwijderen kan maar een korte periode.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.