- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Hoe kort? Kon gisteren ook al een bericht niet verwijderen en dat stond er net een minuut of korter.
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Toch wel langer dan 10 seconden na het plaatsen, neem ik aan. Zo lang de verwijder-knop er nog staat, moet ik toch kunnen verwijderen? Ik kan op de knop klikken wat ik wil, maar er gebeurt gewoon niets.
kappeuter (crew films)
-
- 74739 berichten
- 5987 stemmen
Oh, dan zal het toch een bug zijn. Jordy heeft gisteren de berichten verwijderen optie verbeterd.
Dat zou nu moeten kunnen zonder een refresh van de pagina.
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
De img-tag moet ook in kleine letters, anders wil hij het plaatje niet plaatsen.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het opmerkingen topic bestaat nog wel maar is niet meer te zien?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
In De Site > Algemeen > standaartdeviatie:
sorry ik ben een tijdje uit de running nu weer terug en zag dit achter het gemmidelde staan ,,
wat betekend het 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vraag het me al langer af: hoe lang kun je een bericht nog wijzigen of verwijderen? Wordt dat met een tijdslimiet bepaald, heeft het te maken met opnieuw inloggen, of met het aantal berichten dat je erna geplaatst hebt?
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2770 stemmen
In De Site > Algemeen > standaartdeviatie:
sorry ik ben een tijdje uit de running nu weer terug en zag dit achter het gemmidelde staan ,,
wat betekend het 
Heeft te maken met de normale verdeling. 68% van je stemmen zal zich waarschijnlijk bevinden tussen het gemiddelde - standaarddeviatie en het gemiddelde + standaarddeviatie.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het topic bij de MM Pakketservice - Agoniya is al een paar dagen kwijt. Verstoppertje spelen is leuk....voor eventjes.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Heeft te maken met de normale verdeling. 68% van je stemmen zal zich waarschijnlijk bevinden tussen het gemiddelde - standaarddeviatie en het gemiddelde + standaarddeviatie.
dus als ik het goed begrijp: hoe hoger dit getal, hoe, laten we zeggen, ruimdenkender je bent 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Ik vraag het me al langer af: hoe lang kun je een bericht nog wijzigen of verwijderen? Wordt dat met een tijdslimiet bepaald, heeft het te maken met opnieuw inloggen, of met het aantal berichten dat je erna geplaatst hebt?
Tijdslimiet is 12 uur, ongeacht de dingen die je verder noemt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De img-tag moet ook in kleine letters, anders wil hij het plaatje niet plaatsen.
Hmn, slordig, gaat op de lijst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Toch wel langer dan 10 seconden na het plaatsen, neem ik aan. Zo lang de verwijder-knop er nog staat, moet ik toch kunnen verwijderen? Ik kan op de knop klikken wat ik wil, maar er gebeurt gewoon niets.
Is dat de meest recente Opera? Niet in Opera getest eerlijk gezegd, zal ik straks eens doen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij mij werkt het wel in Opera, dus ben idd benieuwd welke versie je gebruikt Hannibal. Kun je wel je top 10 bewerken (werkt nl. via dezelfde techniek)?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het topic bij de MM Pakketservice - Agoniya is al een paar dagen kwijt. Verstoppertje spelen is leuk....voor eventjes.
Niet meer terug te vinden, helaas 
14 april was dit de lijst
- Ramon K
- stinissen
- chiquita
- starbright boy
- Mug
als het erg belangrijk is kan ik eerdaags wel even een recentere backup in duiken
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2770 stemmen
dus als ik het goed begrijp: hoe hoger dit getal, hoe, laten we zeggen, ruimdenkender je bent 
Ehm, nee. Hoe groter de deviatie, hoe meer spreiding er zit in de stemmen die je geeft.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Standaarddeviatie is meer een begrip voor statistiek en kansberekening dan voor het dagelijkse leven
Als ik me niet vergis wordt het vooral gebruikt omdat gemiddelde alleen te weinig vertelt over de werkelijkheid: als je tien keer een 0.5 en tien keer een 4.5 geeft dan heb je hetzelfde gemiddelde dan iemand die tien keer 2.5 uitdeelt, zoiets. Wat je er nu precies uit kunt afleiden weet ik niet zo goed, maar het toont wel hoe extreem je bent in het geven van stemmen.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2770 stemmen
Ja het is een statistisch begrip. Wat Freud zegt over het gemiddelde klopt, het geeft niet genoeg informatie. Er zit nog een hoop meer achter de standaarddeviatie, maar daar zal ik jullie allemaal niet mee vervelen.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13061 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/181/votes/5.0#all
Staat een "lege stem", althans, wel 5* maar door niemand geplaatst. (geplaatst: 29 mei 2002)
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Bij mij werkt het wel in Opera, dus ben idd benieuwd welke versie je gebruikt Hannibal. Kun je wel je top 10 bewerken (werkt nl. via dezelfde techniek)?
Ik gebruik versie 8.0, en mijn top 10 kan ik wel gewoon bewerken.
Een bericht verwijderen lukt nog steeds niet.
Ik ben ook niet de enige zag ik. Flipsen schijnt er ook last van te hebben.
In FireFox lukt het trouwens ook niet.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/181/votes/5.0#all
Staat een "lege stem", althans, wel 5* maar door niemand geplaatst. (geplaatst: 29 mei 2002)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik kan ook al geen berichten meer verwijderen 
glannestino
-
- 99 berichten
- 510 stemmen
In De Site > Algemeen > waarom kan ik mijn top 10 niet invoeren?:
Ik weet niet of dat dit bij iedereen is, maar als ik bij mijn top 10 alle fims heb ingevuld in ik druk op "opslaan", dan krijg ik een venster dat hij de top 10 niet kan opslaan. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd, en ik heb ook de FAQ doorgelezen, maar bij mij doet hij het niet. Weet iemand of dat dat een bekende bug is?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
misschien had je per ongeluk 9 ipv 10 films invuld ofzo
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
glannestino:
Ik denk dat je niet meteen op opslaan moet klikken, maar eerst de desbetreffende films moet selekteren, omdat er meerdere zoekresultaten kunnen zijn.
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Heb ik ook last van, al die keren heb ik 10 films ingevuld en alle films aanklikken heb ik ook gedaan.
glannestino
-
- 99 berichten
- 510 stemmen
ik heb op alles gelet, en ik heb 10 films geselecteerd, maar nog steeds doet hij het niet...
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Na het melden van misbruik:
"Bedankt. Je melding zal zo spoedig mogelijk door één van de moderators behandeld worden. Klik hier om terug te keren naar de discussie waar je vandaag komt."
Vandaag -> vandaan
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In FireFox lukt het trouwens ook niet.
Vreemd hoor, vervelend ook dat ik de fout zelf niet kan reproduceren. Ook niet als ik als normale user inlog. Zal er vandaag of morgen even induiken. Kun je wel PM's verwijderen? Kun je zowel forumberichten als filmberichten niet verwijderen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dan krijg ik een venster dat hij de top 10 niet kan opslaan.?
Wat is de precieze melding?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.