• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.962 acteurs
  • 200.413 gebruikers
  • 9.463.035 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

neo schreef:

(quote)

Ik absoluut niet!

kappeuter schreef:

Ja maar jij bent ook voor Feyenoord.

Haha hier schudden ajax en feyenoord elkaar dan de hand. De wonderen zijn de wereld nog niet uit

gotti

• 14091 berichten
  • 5946 stemmen

Heb de laatste tijd nogal eens dat als ik een film, nadat ik er al eens op gestemd heb, een andere cijfer geef, dat mijn vorige stem niet in mijn stemmenoverzicht (en ook niet in het overzicht bij de film zelf) staat. Er staat dan het cijfer dat ik gestemd heb, met niets erachter, alsof dit dan dus mijn eerste stem is. Is dit een bekend probleem(pje)?

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Ik zie wel gewijzigde stemmen in jouw overzicht. Wat wel vreemd is, is bij de film "Once Around".

Die film staat op 4,5 en bij de titel staat: Stem was: 4,5

De oude stem is hetzelfde als de nieuwe stem.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

In de regisseurslijst van Ken Russell staat de film Mahler (1974) nr. 11134, er twee keer in.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Opgelost. De naam van de regisseur stond dubbel erin.

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

kappeuter schreef:

Ja maar jij bent ook voor Feyenoord.

Ik zie het verband niet...

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

salvatore schreef:

Ik vind het de laatste tijd erg vervelend om van de bijvoorbeeld 40 pagina's een pagina 20 ofzo op te zoeken.. Nu moet je 20 keer klikken om eindelijk op die pagina te komen

Kun je een concreet voorbeeld noemen waarbij dit vervelend is? De enige reden die ik me kan bedenken waarom je naar halverwege een discussie wilt (ik kan me vergissen) is omdat je op zoek bent naar dat ene bericht. Dan kun je dus gewoon de search binnen een topic/film gebruiken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Dat is soms wenselijk en soms juist weer niet, lijkt mij. Maar het vreemde vind ik dat het systeem niet consequent is; als ik bijvoorbeeld 'starship troopers' intik, moet ik wel kiezen uit het precies zo geheten deel 1 en de langere titel van deel 2.

ik zal hier nog een naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Rujar schreef:

hee zit er tegenwoordig een copyright op de teksten?? je kan niks knippen plakken....

vreemd, dat zou opgelost moeten zijn. In ieder geval niet meer dat het helemaal onmogelijk is om te selecteren. Kun je eens "hard refreshen" (ctrl F5 geloof ik in IE?), en het dan nog eens checken? Hebben andere IE-ers ook nog steeds problemen met tekst selecteren?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Koekebakker schreef:

Geloof niet dat dit al gemeld is: bij het stemmenoverzicht van een user worden de filmtitels niet vet afgebeeld. Of is dat de bedoeling? Ik vind het in ieder geval minder overzichtelijk.

(in Firefox 1.0.4)

niet de bedoeling inderdaad, gaat op de lijst, bedankt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gotti schreef:

Heb de laatste tijd nogal eens dat als ik een film, nadat ik er al eens op gestemd heb, een andere cijfer geef, dat mijn vorige stem niet in mijn stemmenoverzicht (en ook niet in het overzicht bij de film zelf) staat. Er staat dan het cijfer dat ik gestemd heb, met niets erachter, alsof dit dan dus mijn eerste stem is. Is dit een bekend probleem(pje)?

nee, vreemd, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Locutus schreef:

Wordt het resultaat van de zoekfunctie nog uitgebreid? Ik vind 25 resultaten wel erg weinig...

zal er 50 van maken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

pascal83 schreef:

Weet niet of er nog iets aan gedaan gaat/moet worden, maar bij het uitgebreide zoeksysteem kan maar op een tekstveld tegelijk gezoch worden en niet meerdere (zoals en op titel en acteur).

Dat is zo bedoeld, gemengde zoekopdrachten zijn momenteel te zwaar voor de site

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Daar zou toch iets op gevonden kunnen worden?, niet dat ik iets heb met die Bond maar ik dacht .....

Lijkt me een beetje schieten met een kanon op een mug (of hoe ging dat spreekwoord). Er zouden dan grote veranderingen doorgevoerd moeten worden waarbij films in bepaalde groepen gestopt kunnen worden (ofzo). En dat voor die 2 of 3 reeksen waarbij het via de titel niet dudelijk is dat het vervolgen zijn. Voorlopig even niet dus, sorry.

mrdig

• 499 berichten
  • 2699 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

vreemd, dat zou opgelost moeten zijn. In ieder geval niet meer dat het helemaal onmogelijk is om te selecteren. Kun je eens "hard refreshen" (ctrl F5 geloof ik in IE?), en het dan nog eens checken? Hebben andere IE-ers ook nog steeds problemen met tekst selecteren?

Gaat nog steeds niet helemaal goed. In sommige posts gaat het wel goed en in sommige niet. Ik kan bijv prima tekst selecteren in de bovenste post en in de tweede post op deze pagina, maar het gaat al iets minder goed in de derde post en daaronder. Het gaat helemaal fout in de onderste post (nu deze dus). Ja moeilijk uit te leggen.

EDIT: ik merk dat het mis gaat op deze pagina vanaf post 3, vanaf de tekst 'rujar schreef'. Als je tekst hieronder selecteert dan wordt alles geselecteert tot onder 'rujar schreef'. Alles boven 'rujar schreef' in post 3 van deze pagina gaat het wel goed. Hopenlijk heb je iets aan dit specifieke voorbeeld op deze pagina.

Locutus

• 606 berichten
  • 5918 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

zal er 50 van maken

Tnx . Vind 50 nog niet veel trouwens hoor. Ik vraag het met name omdat ik bijvoorbeeld een film zoek met een bepaalde acteur. Als ik dan zoek op die acteur, wil ik graag alle films waar hij/zij in speelt. Sommige acteurs spelen wel in 100 films denk ik, dus die wil ik dan ook zien. Maar 50 is al 2x zo goed als 25

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Dan heb je nog altijd IMDB

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Het meerendeel van de acteurs komt niet aan een carriere met 50 films hoor.

Locutus

• 606 berichten
  • 5918 stemmen

Yekezzez schreef:

Ik wil niet naar IMDB, alleen als het echt niet anders kan

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Yekezzez schreef:

Maar dan is de moeite alsnog hetzelfde als je bijvoorbeeld alle films van een akteur naar je eigen updates wilt slepen.

Locutus

• 606 berichten
  • 5918 stemmen

Ik vind het gebruik van tabbladen soms niet handig in de nieuwe site. In sommige gevallen staat er wel een tabblad, maar is het eigenlijk een link naar een andere pagina. Als je er dan op klikt, krijg je ineens andere tabbladen dan degene die je net had. Heel verwarrend allemaal. Is het niet beter om daar iets anders van te maken? De "echte" tabbladen werken trouwens prima hoor, maar liever geen tabbladen gebruiken als het geen tabbladen zijn imho.

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Kun je daarvan voorbeelden geven?

chrissie

• 749 berichten
  • 5091 stemmen

Komt er nog terug de mogelijkheid om in je berichten dingen in het vet te zetten of blijft het bij italic?

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Nee die mogelijkheid is bewust uit de site gehaald. Komt niet terug.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3277 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Kun je een concreet voorbeeld noemen waarbij dit vervelend is? De enige reden die ik me kan bedenken waarom je naar halverwege een discussie wilt (ik kan me vergissen) is omdat je op zoek bent naar dat ene bericht. Dan kun je dus gewoon de search binnen een topic/film gebruiken

ik weet van het bestaan van de search. Maar ik heb nou al een paar keer meegemaakt dat ik een oude discussie wilde lezen ofdat ik in het forum paar dingen wilde lezen en dat ik er gewoon met moeite kwam

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Kun je daarvan voorbeelden geven?

Klik op "home", het tabblad 'users' bijvoorbeeld

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De site is overigens, begreep ik van de host, straks een kwartiertje offline wegens werkzaamheden aan de kast waar deze server in staat

jassonn

• 5303 berichten
  • 3253 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Jordy's reactie

.

Maakt mij niks uit hoor, ik hou toch niet van Bond . Maar toen ik een keer de gemiddelde van bepaalde Bond films wou bekijken typte ik automatisch James Bond in. En dat werkte dus niet. Het was dan ook maar een gedachte die ik zo een keer had.

Ghola

• 427 berichten
  • 945 stemmen

mrdig schreef:

EDIT: ik merk dat het mis gaat op deze pagina vanaf post 3, vanaf de tekst 'rujar schreef'. Als je tekst hieronder selecteert dan wordt alles geselecteert tot onder 'rujar schreef'. Alles boven 'rujar schreef' in post 3 van deze pagina gaat het wel goed. Hopenlijk heb je iets aan dit specifieke voorbeeld op deze pagina.

Hier precies hetzelfde. Ik gebruik IE.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.