- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ok dan vond ik het genoeg voor vandaag
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
ok dan vond ik het genoeg voor vandaag
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Nog een geintje voor als een film 5 sterren heeft!
*edit* : nu met goeie film natuurlijk 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
haha
krijg ik de netscape 4-gebruikers helemaal achter me aan
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
haha... vooral als je het bij deze film doet! helemaal goed... t'is mn nummer 1...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen

Ik weet al hoe dit op te lossen is:
Verander:
< span style='color=#FFECCC'>
In:
< span style='color:#FFECCC'>
In een style moet je namelijk een dubbele punt gebruiken ipv een =
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
haha... vooral als je het bij deze film doet! helemaal goed... t'is mn nummer 1...
heb net een nieuwe film neergezet.... Bedankt voor het compliment!
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
haha... Stephen.. touché, maar je blijft een ranzige rat... haha...
----
Note: Crix slaps Stephen with a bit of a large trout. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar natuurlijk Phooze, bedankt 
dan pas ik het gelijk even aan
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Stephan is Fantasy liefhebber, blijkt wel weer uit z'n flash filmpjes 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zo goed Phooze? (too lazy to check myself..)
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Stephan is Fantasy liefhebber, blijkt wel weer uit z'n flash filmpjes 
Had je ooit mijn versie van 2001 gezien?
http://www.brennfilm.com/flyby.mov
*edit* laat m even laden.... 3Mb
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
zo goed Phooze? (too lazy to check myself..)

Ik heb bv. bij The Usual Suspects mijn stem verwijderd. Als ik echter in de bron kijk staat er nog steeds = ipv :
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dat pak je verkeerd aan. Je moet juist beweren dat Kubrick het van jou heeft. 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
http://www.brennfilm.com/flyby.mov
*edit* laat m even laden.... 3Mb
In ieder geval een stuk boeiender dan Charlies Angels... 
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Dat pak je verkeerd aan. Je moet juist beweren dat Kubrick het van jou heeft. 
Damn... you're right! Wanna be my agent? 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Nog een bugje gevonden:
Als je van pagina verandert dmv de dropdown menu's, dan veranderd de bovenste dropdown menu wel op de nieuwe pagina, maar de onderste blijft staan op het vorige pagina nummer.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
In ieder geval een stuk boeiender dan Charlies Angels... 
En spannender.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Die ster heeft daar volgens mij altijd deel vanuit gemaakt (van uitgemaakt? van uit gemaakt? vanuitgemaakt?).
van uitgemaakt 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Nog even wat betreft die alternatieve titels: nu ze niet meer 'in de weg' staan bovenaan, stel ik voor om gewoon alle alternatieve titels neer te zetten waarvan je logischerwijs zou kunnen verwachten dat mensen ze als zoekterm gebruiken, ongeacht of de titel officieel is. Dus niet de Duitse titel bij een Engelstalige Amerikaans-Duitse coproductie, maar bijvoorbeeld wel de Engelse titel bij (de wat oudere) Franse films, omdat die onder die titel vaak op dvd/vhs zijn hier (Britse import dan meestal: BFI, Tartan, AE etc.) - het vereist dan enig werk om de database coherent te krijgen hier, maar daarbij wil ik best helpen door de benodigde correcties in te sturen.
Nogmaals, het gaat dan dus niet om werktitels e.d., maar om titels waaronder de film echt op vhs of dvd te krijgen is hier.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Nogmaals, het gaat dan dus niet om werktitels e.d., maar om titels waaronder de film echt op vhs of dvd te krijgen is hier.
Ik vind het nog steeds vervelend om overal Nederlandse titels te zien eerlijk gezegd. Doet me teveel aan de KRO denken die aan alle series en films een Nederlandse titel gaf.
Jij vindt het misschien niet meer 'in de weg' staan , maar ik vind het nogal onzinnig eerlijk gezegd. Dan ga je echt steds meer de IMDB kant op.
En moet ik nu bij elke beoordeling alle VHS-DVD shops er op na gaan of de titel die een toevoeger erbij heeft gezet wel klopt?
Maar goed, als iedereen daar voor is.......
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nog steeds vervelend om overal Nederlandse titels te zien eerlijk gezegd. Doet me teveel aan de KRO denken die aan alle series en films een Nederlandse titel gaf.
Jij vindt het misschien niet meer 'in de weg' staan , maar ik vind het nogal onzinnig eerlijk gezegd. Dan ga je echt steds meer de IMDB kant op.
Ik snap je argumenten wel, maar soms is het gewoon veel handiger... neem nu bijvoorbeeld films al 'Het Dappere Broodroostertje' of 'Enter The Dragon'. Onder orginele titels had ik ze nooit gevonden hoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Veel Bergman films zijn destijds onder een Nederlandse titel in de bioscoop gekomen. Hetzelfde geldt voor Louis de Funes en Bud Spencer films. Niet meer dan logisch om de NL titel er in dit soort gevallen bij te zetten.
Ik neem aan dat Queto op dit soort gevallen doelt ?
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Veel Bergman films zijn destijds onder een Nederlandse titel in de bioscoop gekomen. Hetzelfde geldt voor Louis de Funes en Bud Spencer films. Niet meer dan logisch om de NL titel er in dit soort gevallen bij te zetten.
Ik neem aan dat Queto op dit soort gevallen doelt ?

Ik dacht dat Queto meer doelde op alle alternatieve titels die misschien handig zijn om toe te voegen. En met een idee van: het staat nou toch niet in de weg dus waarom niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Alternatieve NL-talige titels zijn van een bepaalde tijd. Komt nu niet meer voor.
Als op imdb de Nederlandstalige titel vermeld staat, vind ik 't prima.
Ik denk niet dat Queto maar lukraak alternatieve titels invoert. Wel met beleid, niet Queto ? 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ligt het aan mij of is het woordje "crew" groter (qua lettertype) dan "moderator" ??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.