- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Yeah! Ik ga zeker voor deze!
Wel kritisch zijn, hé... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
jaja er is een buglijst
<a href="?todo">?todo</a>
en nu geen dubbele dingen meer melden svp 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
mail ze anders even naar [email protected], ik kan er nu ook niet veel van maken
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Yepyep, maar ik vind hem ook oprecht mooier!
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
- stemgrafiek gebruikers gaat op de lijst
Dank !
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Kan die afbeelding echt niet ergens anders geplaatst worden (bv. een link die werkt en zonder zoveel banners). Ik denk maar aan Photogiftworld of een msngroup ofzo. Iets dat bij (waarschijnlijk) iedereen zou werken.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik hoorde van meerdere mensen dat de links het niet goed doen... het is ook een stukje gratis-webspace (sorry). Als de browser hem niet goed laat zien, dan moet je hem ff downloaden ofzo, kweet het ook niet.
Ja, downloaden gaat inderdaad wel. Ziet er mooi uit.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
erg mooie site hoor jordy! 
het is alleen ff wennen.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Klik taalfoutje: Klik hier voor een volledige video-overzicht moet worden:
Klik hier voor een volledig video-overzicht.
Verder krijg ik nu opeens alle post in volgorde van posting en niet meer gerangschikt en zonder uitklappen (was om 19.35)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
yup de rechter vind ik toch ook iets netter
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
alle post?
Ja, maar het gaat nu weer goed.
Mirandak
-
- 110 berichten
- 163 stemmen
Ziet er goed uit de nieuwe site. Mijn complimenten

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
goed nieuws mede-mods, er kunnen weer toevoegingen beoordeeld worden.
't werd tijd, want na een dag staan er al 129 (!) films in de wacht
mochten jullie nog iets vreemds tegen komen hoor ik het wel
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Jongens... een nieuwe poging... <b> Blabla </b> gaat het uploaden. De links zijn nu:
Italian-versie:
Tovenaars-versie:
Als het goed is doet hij het nu... (hoop ik
)
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Alleen de Tovenaars-versie doet 't (bij mij althans).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
even over de alternatieve titels: we kunnen nu iets makkelijker/sneller échte alternatieve titels toevoegen, maar we hoeven ook weer niet overal een NL titel bij te zetten (tenzij hij hier onder die titel te huur of te koop is (geweest))
zo staan er nu een paar correcties van Queto in de wacht waavan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Alleen de Tovenaars-versie doet 't (bij mij althans).
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Haha... weer mislukt...
Het bericht werd anders vertaald door de engine die alles om moet zetten in browser-taal... heb ff een enter ergens tussen gezet en de links doen het nu (waarschijnlijk)
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
even over de alternatieve titels: we kunnen nu iets makkelijker/sneller échte alternatieve titels toevoegen, maar we hoeven ook weer niet overal een NL titel bij te zetten (tenzij hij hier onder die titel te huur of te koop is (geweest))
zo staan er nu een paar correcties van Queto in de wacht waavan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Die is dan ook magisch goed 
Zo is dat! Maar ik heb het gevoel alsof ik nu teveel credits krijg, voor wat luchtig consultancy-werk
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nou ja "noodzakelijk"... of ze regelmatig gebruikt worden/werden lijkt me een mooi criterium
je hebt er natuurlijk totaal geen last meer van (bij de oude site kreeg je lange titels), dus als het nuttig of interessant is om een extra titel er bij te hebben...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
links naar de oude site via index.php?id=xxx (zoals bv. een deel van de links op imdb) werken ook weer...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
nou ja "noodzakelijk"... of ze regelmatig gebruikt worden/werden lijkt me een mooi criterium

je hebt er natuurlijk totaal geen last meer van (bij de oude site kreeg je lange titels), dus als het nuttig of interessant is om een extra titel er bij te hebben...
Dan kan je bij elke film die er nu op staat wel een paar alternatieve titels erbij zetten. Om maar te zwijgen over het feit dat de meesten gewoon werktitels zijn.
Ik zou zeggen: alleen indien de alternatieve titel veel gebruikt wordt, of hier onder die titel is uitgebracht. Dit gebeurt vooral vaak bij niet-Engelstalige films. Maar ik zou echt niet bij alle niet-Engelstalige films een Engelse/Nederlandse titel erbij zetten.
But hey.....that's me 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
De Nederlandse titels die ik toegevoegd heb, zijn allemaal daadwerkelijk in gebruik (zie m.n. www.moskwood.nl), ook al klinken ze niet allemaal even mooi. Nu de titel er toch los onderstaat, kun je de titels er net zo goed bijzetten toch?
(dan heb ik het dus uitsluitend over titels van video's en dvd's, geen oorspronkelijke postertitels - dat is niet zinvol)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dan ga ik ze goedkeuren Queto, als het gangbare titels zijn/waren in Nederland...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ohja even testen svp:
alles wat met tv te maken heeft (lijsten enzo) moet nu goed zijn?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik krijg te zien op de eerste pagina nadat je op "Televisie" klikt dat Charlie's Angels om 12:00 begint. Als ik dan doorklik naar wat er nog meer deze week te zien is, staat hij wel op 20:30...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.