• 15.959 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.486 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

jay73 schreef:

Een kleinigheidje:

Komen de 'echte' sterren terug bij het Stemresultaat van de films? (ipv *** 1/2)

Ik stem ook vóór .

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

kappeuter schreef:

Als jij bij een videotheek een half jaar lang geen films huurt wordt je lidmaatschap ook niet opgezegd.

Moet je eens lid worden bij Office Center....

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1067 stemmen

Mischien is het al gezegt maar wanneer je in de updatelijst bent, je klikt op een link van bijv. een film of een top10, wanneer je dan op vorige klikt is de updatepagina weer opnieuw geladen. Je ziet dus dan de updates van de laatste minuut ofzo. Erg vervelend vind ik dat...

Edit: Soms krijg ik ook een melding: "Waarschuwing: de pagina is verlopen"

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

De vormgeving van de site is echt een stuk mooier geworden, meer klasse zal ik maar zeggen. Ook de mogelijkheid om updates in en uit te klappen lijkt me een vooruitgang. Voor de rest moet ik alle mogelijkheden nog een beetje uitproberen.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

jay73 schreef:

Een kleinigheidje:

Komen de 'echte' sterren terug bij het Stemresultaat van de films? (ipv *** 1/2)

Op zich vind ik het op deze manier net zo duidelijk. Wel een goede reden voor de 'oude sterren' is dat het een soort van eerbetoon van het oude MovieMeter-logo wordt. Die ster heeft daar volgens mij altijd deel vanuit gemaakt (van uitgemaakt? van uit gemaakt? vanuitgemaakt?).

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Da Jando schreef:

Mischien is het al gezegt maar wanneer je in de updatelijst bent, je klikt op een link van bijv. een film of een top10, wanneer je dan op vorige klikt is de updatepagina weer opnieuw geladen. Je ziet dus dan de updates van de laatste minuut ofzo. Erg vervelend vind ik dat...

Maar dat gebeurde eerst toch ook?

Wat ik altijd doe, is de updates-pagina laten staan en de links naar films waarover ik wil kletsen in een nieuwe (Mozilla-) tab openen. Heb ik mijn zegje gedaan, dan sluit ik de tab en keer ik terug naar de updates.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

jay73 schreef:

Ben ik ook helemaal voor, als ik kijk naar wat moviemeter vroeger was (in de FAQ's), dan komen die sterren toch wel mooi visueel weer terug. Aan de andere kant moet het natuurlijk wel staan binnen het design. Ik denk wel dat zoiets moet lukken:

image

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

GerwinF schreef:

Alle gebruikers verwijderen die 1/2 jaar niet meer zijn ingelogd. Zo is je database weer wat leger/sneller.

Op zich wel een goed idee, maar wel wat drastisch. Wat wel zou kunnen is om alle gebruikers te verwijderen die nog nooit een bericht of een stem hebben toegevoegd, en die een half jaar (of een jaar) niet zijn geweest. Het gebeurt volgens mij nogal eens dat mensen zich alleen maar inschrijven en daar verder niets mee doen.

yerdaddy

• 113 berichten
  • 1444 stemmen

Leuke link, ik word helemaal doodgegooid met pop-ups

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1067 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Maar dat gebeurde eerst toch ook?

Oh ik wist niet dat dat eerst ook gebeurde, toen had ik opera waarbij het geloof ik niet zo is. Nu ik XP er opnieuw op heb gezet zit ik nu nog even op IE.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8847 stemmen

Bij de film Tesis: Nummer 94 in de tip 50, dit klopt nog niet helemaal lijkt me.

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

Ook een kleingheidje: als ik op de hoofdpagina kom staat er achter "Welkom terug SilverGun, je laatste bezoek was op" gewoon de datum en de tijd op dat moment.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Een klein vraagje. Als ik een bericht van maanden terug wil veranderen hoe moet ik dat dan doen?. Want er staat bij mijn oude berichten enkel de optie quote en niet bewerk ofzo. Als ik een nieuw bericht geplaatst heb kan ik het alsnog wel bewerken maar hoe zit dat dan me die oude berichten?

Moviestar

• 821 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat de site ermee achteruit is gegaan, dan bedoel ik:

Het is zo kaal geworden en bij de films worden de sterren anders aangegeven namelijk met ** inplaats van de "oude" duidelijke sterren en het invoeren, bewerken van de top 10 is erg onduidelijk en is me ook nog niet gelukt.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

sn@ke schreef:

Een klein vraagje. Als ik een bericht van maanden terug wil veranderen hoe moet ik dat dan doen?. Want er staat bij mijn oude berichten enkel de optie quote en niet bewerk ofzo. Als ik een nieuw bericht geplaatst heb kan ik het alsnog wel bewerken maar hoe zit dat dan me die oude berichten?

Als het goed is heeft Jordy een tijdslimiet gezet op het bewerken van berichten. Zo kan ik mij herrineren tenminste.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Ik kreeg trouwens het volgende tezien bij GEAVANCEERD ZOEKEN:

SELECT films.id, films.titel, films_titels.titel as alt_titel, jaar FROM films LEFT JOIN films_titels ON films.id = films_titels.films_id LEFT JOIN films_regisseurs ON films.id = films_regisseurs.films_id LEFT JOIN films_acteurs ON films.id = films_acteurs.films_id LEFT JOIN films_genres ON films.id = films_genres.films_id LEFT JOIN films_landen ON films.id = films_landen.films_id LEFT JOIN films_stats ON films.id = films_stats.films_id WHERE (films.titel LIKE '%poser%' OR films_titels.titel LIKE '%poser%') GROUP BY films_titels.titel ORDER BY films.titel, jaar

Het lijkt me dat dit de resultaatquery is... maar hij laat het antwoord niet zien...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb cor's "minder urgente aanpassingen" topic weer samengevoegd met dit topic, want het werkte niet echt, het werd nóg een plek waar hetzelde gezegd werd

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen jullie Moderator's niet even inventariseren wat er nu allemaal al is gepost aan fouten en dergelijke. Als dat centraal wordt neergezet, dan weet iedereen of het een en ander al bekend is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yup komt er aan

maar helaas nemen slechts weinig mensen de moeite om terug te lezen of een klacht al gemeld is

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Iedere keer dat ik de chat bezoek (rechtstreeks op de applet) krijg ik "No nickname given" te zien. Als ik dan naar een andere pagina ga zie ik eventjes in een flits "connection timed out" ofzo. Wordt hier aan gewerkt of ben ik de enige die dit ziet ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

- het maken van lijsten staat al lang op de wenslijst, komt er ooit nog wel eens aan, maar voorlopig niet

- oude gebruikers worden niet verwijderd, vind het onbeschoft, heb geen zin om oude stemmen te moeten verwijderen, en op de snelheid van de site heeft een iets grotere userdatabase nagenoeg geen invloed

- het klopt inderdaad dat de opmaak knoppen het niet op elke browser doen, zie het maar als extraatje dan voorlopig

- ik ga dan wel een check toevoegen zodat er alleen van de site gestemd kan worden, als er blijkbaar na 1 dag al misbruik gemaakt wordt van de mogelijkheid...

- stemgrafiek gebruikers gaat op de lijst

- locutus : als je votes niet interessant vindt kun je ze altijd nog allemaal uitzetten, 't blijft voorlopig zo, sorry

- stemtabel weg bij nieuw venster is inderdaad slordig foutje, gaatop de lijst

- lettertype blijft voorlopig zo, dagen komen inderdaad bij de tv-data

- chat is al genoemd, ga ik naar kijken

- fout bij verwijderen prive bericht ga ik naar kijken

- die bios/video lijstjes komen niet terug op startpagina, daar is evt. plek voor de prijsvraag

- da jando: dat was op de oude site ook al, daar is de "open links in nieuw venster" optie bij je profiel voor

- tesis in tip 50 ga ik naar kijken

- laatste bezoekdatum staat genoteerd

- sn@ke: oude berichten MAG je niet bewerken. Dit om te voorkomen dat discussies onlogisch worden

- moviestar: wat lukt er niet bij je top 10?

- crix : geavanceerd zoeken hoort uit te staan wordt aan gewerkt

en cr_ix : ERG MOOI! als je de gif's even op wil sturen (ook halve ster) dan ga ik, als anderen het ook mooi vinden, er in gooien

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Melkor schreef:

Iedere keer dat ik de chat bezoek (rechtstreeks op de applet) krijg ik "No nickname given" te zien. Als ik dan naar een andere pagina ga zie ik eventjes in een flits "connection timed out" ofzo. Wordt hier aan gewerkt of ben ik de enige die dit ziet ?

vreemd, sommigen komen helemaal niet op de chat (ik o.a.) en sommigen wel, maar met nickname problemen...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

en cr_ix : ERG MOOI! als je de gif's even op wil sturen (ook halve ster) dan ga ik, als anderen het ook mooi vinden, er in gooien

Ik vond het inderdaad ook mooi, maar misschien zijn ze te 'schuin', hoe zien ze eruit als ze niet cursief zijn?

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Jordy schreef:

oude berichten MAG je niet bewerken

Welke is uiteindelijk de tijdslimiet voor bewerken geworden?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Lijst met genoteerde klachten, waar iets of niets mee gedaan gaat worden...

Jordy, ik mis een opmerking van mij over die rare "0.0" die achter de filmtitels komen te staan als je bij een film op de naam van een regisseur klikt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

staat op een half uur cor, gaan we het evt. later nog wel eens over hebben

en ok tov zet het er bij

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dank u!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

Ik krijg niks te zien: bij Mozilla een 'sorry, no hotlinking'-achtig bericht, onder IE zelfs een '404 not found'. Kan de juiste link naar het plaatje nog eens gepost worden?

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Ik vond het inderdaad ook mooi, maar misschien zijn ze te 'schuin', hoe zien ze eruit als ze niet cursief zijn?

Hm... dank jullie voor de reacties. 'ns ff spieken hoor... ik heb hier speciaal voor tovenaar een versie gemaakt waar de sterren niet 'italic' staan. Graag hoor ik jullie reactie welke versie ik in moet leveren.

1e versie:

image

2e versie (de Tovenaarsversie):

image

Ik hoorde van meerdere mensen dat de links het niet goed doen... het is ook een stukje gratis-webspace (sorry). Als de browser hem niet goed laat zien, dan moet je hem ff downloaden ofzo, kweet het ook niet.

----

Note: De link doet het bij mij wel (winXP/IE6.0).

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

cr_ix schreef:

(de Tovenaarsversie)

Yeah! Ik ga zeker voor deze!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.