• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.418 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Waarom zou je niet via een scriptje mogen stemmen?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Beetje lastig op de Update pagina als je stemmen tonen "aan" hebt staan en er is op 15.000 films gestemd.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Jordy schreef:

Waarom zou je niet via een scriptje mogen stemmen?

zoalng je dat doet op de films die je gezien hebt en ook een beetje nadenkt over je stemmen is daar niets mis mee. Maar zodra je alle 14000 films random een stem geeft wordt er hopelijk toch wel ingegrepen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb ze verwijderd, moet vanavond alleen even de top 100 e.d. goed opnieuw doorrekenen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Agony schreef:

(quote)
zoalng je dat doet op de films die je gezien hebt en ook een beetje nadenkt over je stemmen is daar niets mis mee. Maar zodra je alle 14000 films random een stem geeft wordt er hopelijk toch wel ingegrepen.

tuurlijk, maar je kunt via de site ook op films random stemmen

kost alleen wat meer tijd

maar goed misschien is het toch een idee om dat dan maar af te vangen

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nu zo'n 3 keer de update-pagina sinds gisteren 22.00 proberen te laden, en na 25 minuten ben ik er maar mee opgehouden

Dit is echt een te grote aanslag op mijn frustratie-level zo op de maandagmorgen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Heeft misschien te maken met die 14000+ films waar Topstemmer op heeft gestemd. Misschien even proberen zonder de stemmen per gebruiker te tonen.

koeka

• 3 berichten
  • 2260 stemmen

Als je een stemtabel creert van bijvoorbeeld alle films die beginnen met de letter A dan staan de paginanummers er niet meer boven. Je hebt bijv 600 resultaten gevonden en per pagina worden er 20 weergegeven. Wil ik dus naar de laatste pagina dan moet ik dus een flink aantal keer op de button 'volgende' klikken. Voorheen kon ik gewoon rechtstreeks daarheen door op het betreffende paginanummer te klikken.

Voor de rest, prima site!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De updates sinds gisteren 22.00 zijn er bij mij binnen 3 seconden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

koeka schreef:

Als je een stemtabel creert van bijvoorbeeld alle films die beginnen met de letter A dan staan de paginanummers er niet meer boven. Je hebt bijv 600 resultaten gevonden en per pagina worden er 20 weergegeven. Wil ik dus naar de laatste pagina dan moet ik dus een flink aantal keer op de button 'volgende' klikken. Voorheen kon ik gewoon rechtstreeks daarheen door op het betreffende paginanummer te klikken.

Voor de rest, prima site!

Als je gelijk naar de laatste pagina wilt moet je een andere stemtabel creëren...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

De updates sinds gisteren 22.00 zijn er bij mij binnen 3 seconden.

Misschien omdat die stemmen nu weg zijn?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

waren ze toen dat bericht geplaatst werd ook al, maar misschien had er daar toch mee te maken inderdaad

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik zag dat ik uit de top 100 stemmers gestemd zou worden. Ik moest dus even verder gaan waar ik was gebleven met stemmen (de grote letter S). Als ik dan op een film klik dan opent die zich in hetzelfde venster. Mijn stemtabel is dan weg. Telkens in een nieuw venster openen vind ik ook lastig.

Mijn vraag is dan ook of bij de stemtabellen de films in een nieuw venster geopend kunnen worden.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Jordy schreef:

waren ze toen dat bericht geplaatst werd ook al, maar misschien had er daar toch mee te maken inderdaad

Nee hoor, toen waren de stemmen nog niet verwijderd.

Ik heb er nu ook geen last meer van. Ik begrijp wel dat zo'n overdaad aan stemmen de boel trager maakt, maar een half uur was me toch iets te veel van het goede.

koeka

• 3 berichten
  • 2260 stemmen

Jordy schreef:

Als je gelijk naar de laatste pagina wilt moet je een andere stemtabel creëren...

Andere stemtabel?? Betekent dat ik anders moet zoeken, zodat het resultaat kleiner is?

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Mijn vraag is of het lettertype groter kan en bij tv meldingen deze week, ook de dagen er bij kunnen dus niet alleen de datums.

starbright boy (moderator films)

• 22422 berichten
  • 5129 stemmen

Net terug van lowlands en de site aangezet. Dan is het wel even wennen. Maar nu ik het allemaal een half uurtje heb aangezien oogt het fris, duidelijk en bruikbaar.

Een paar dingen had ik, maar die zijn allemaal al gemeld.

Een flink aantal verbeteringen ook. De leukste vind ik het lijstje van mensen die de film in hun top 10 hebben bij de film. Een klein, maar bijzonder fijn idee.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Phooze schreef:

(quote)

Ga je nu iedere keer reageren op die posts, dat is namelijk net zo irri

wat is er mis met mijn vraag dan???

ideen voor minder urgente wijzingen heet dit topic????

toch ene normale suggestie die ik doe?

wat bedoel je hiermee phoenix ...................

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

jah. ware het niet dat het al 80 keer gezegd was.

vandaar.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Ik vind het ook jammer dat ik mijn 5 sterren films niet gerangschikt meer kan aanschouwen. Of is de crew hier mee aan het experimenteren? Ik vind het wel aardig dat ik de films op alfabetische volgorde kan zien, maar qua toegevoegde waarde is het beter je halve ster t/m 5 sterren films gerangschikt te zien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar ik kom de chat niet meer op. Of moet je deze nog inbrengen zeg maar?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Probleempje met de stemtabellen. Wanneer ik een stemtabel creeer en een film uit die lijst open in een nieuw venster gaat het mis. Als ik dan nl. naar de volgende pagina van deze stemtabel wil krijg ik de volgende melding: Er kan geen stemtabel gegenereerd worden: geen films geselecteerd

Ik doe dus niets in het brwoservenster van de stemtabel. Ik open alleen een film uit die lijst in een nieuw venster (dit doe ik wanneer ik twijfel of ik de betreffende film wel gezien heb en even het verhaaltje erbij wil lezen). Heb alleen ik dit probleem?

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Een kleinigheidje:

Komen de 'echte' sterren terug bij het Stemresultaat van de films? (ipv *** 1/2)

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

jay73 schreef:

Een kleinigheidje:

Komen de 'echte' sterren terug bij het Stemresultaat van de films? (ipv *** 1/2)

Ben ik het mee eens! Misschien iets trager, maar wel een stuk mooier en duidelijker.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Agony schreef:

Heb alleen ik dit probleem?

Probleem heb ik ook.

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Ik kan mijn gelezen prive berichtten niet verwijderen ik krijg dan een fout melding Privéberichten

in-box | out-box

verstuur bericht

Foutmelding

neem svp contact op met [email protected] met de volgende gegevens:

UPDATE pm SET show_user_to = 'N' WHERE id =

script: /?pm=&delete

mysql error message:You have an error in your SQL syntax near '' at line 1

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

mooi hoor!

1 klein klachtje echter, ik zou graag weer zien dat je op de startpagina (mits ingelogd) gelijk de lijstjes ziet van, deze week op tv, bios, videotheek net zoals op de oude.

dat scheelt weer een klik en gemak dient de mens.

onder "je hebt blabla prive berichten" is nog een mooi plekkie hiervoor lijkt me zo.

tijmengozer

• 124 berichten
  • 3277 stemmen

Zet dit maar helemaal onderaan het lijstje

Bij films op tv tussen elke dag even een balkje met de dag erop, net zoals dat op de oude site was.

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

tijmengozer schreef:

Zet dit maar helemaal onderaan het lijstje

Bij films op tv tussen elke dag even een balkje met de dag erop, net zoals dat op de oude site was.

Helemaal mee eens.

ziet er strak uit de site en to see list goed idee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.