• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.049 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.406 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

waar op IMDB vind jij links naar MM?

Bijna elke film heeft een link naar MM bij de miscelaneous links. Sommige werken, weer andere werken niet heb ik gemerkt. In ieder geval kan ik mijn links gaan aanpassen.

(die lui op IRC begrepen er geen SARS van )

Ja, viel het op?!

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Letters veel beter zo.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

GerwinF schreef:

Alle gebruikers verwijderen die 1/2 jaar niet meer zijn ingelogd. Zo is je database weer wat leger/sneller.

Op zich een goed punt, maar dan houdt het 'gebruikers sparen' van Jordy wel op. Want geef toe: +3000 gebruikers is behoorlijk indrukwekkend, als we de nu inactieve leden eruit gooien blijven er misschien een paar honderd over.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ondanks de Jan de Bouvrie kleurtjes nu prima leesbaar

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

De knoppen 'vet', 'cursief', 'spoiler' etc., bij het plaatsen van een reactie, lijken niet te werken. Bij Mozilla doen ze niets als ik erop druk, onder IE zijn ze allemaal grijs (inactief).

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2321 stemmen

Jordy,

Gefeliciteerd met de nieuwe site...'t is even wennen, maar ziet er erg strak uit.

El Ninjo

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Precies, en we verliezen een hoop stemmen.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

mooie nieuwe site !

maar

hoe kan je nu zien welke films je allemaal 5 sterren hebt gegeven en welke een 4

nu zijn ze op naam gesorteerd en dat vind ik eigenlijk lastig.

Dus bij stemmen , misschien de mogelijkheid om op de stem te zoeken of zo. dus alle films die je 3 ster hebt gegeven onder elkaar etc etc .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

tv-films ga ik naar kijken

imdb links via index.php3 werken wel, maar links naar index.php blijkbaar nog niet inderdaad

Yak: eerst tekst selecteren, dan gaan de knoppen werken

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

...........

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Phoenix schreef:

...........

Ga je nu iedere keer reageren op die posts, dat is namelijk net zo irri

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

De knoppen 'vet', 'cursief', 'spoiler' etc., bij het plaatsen van een reactie, lijken niet te werken. Bij Mozilla doen ze niets als ik erop druk, onder IE zijn ze allemaal grijs (inactief).

Bij mij werken ze ook niet (Mozilla en Safari op de mac) zelfs niet als ik tekst selecteer.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

GerwinF schreef:

Alle gebruikers verwijderen die 1/2 jaar niet meer zijn ingelogd. Zo is je database weer wat leger/sneller. En die to-see-list is erg handig! Ik zit steeds met een notepad bestandje op mn buroblad te klungelen. Voor de rest TOP!

Met beiden helemaal eens!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet of iemand het al gezegd had, maar de update pagina doet er nu stukken langer over om geladen te worden. De site is verder veel sneller, maar de update-pagina is echt een stuk slomer geworden.

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

komt waarschijnlijk door de user "topstemmer" die het voor elkaar heeft gekregen om binnen enkele minuten op alle films te stemmen.. (waardoor de update pagina erg lang duurt)

Gaatje in de beveiliging?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik heb het idee dat de updates pagina nu in één keer wordt geladen en pas getoond wordt als de pagina gereed is. ´Vroeger´ werden de updates stapgewijs geladen en zag je meteen al de eerste berichten voordat de lijst was uitgeladen, geloof ik

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Yep, dacht ik ook, maar een feit is wel dat het nu écht lang duurt, voordat je schermpje gevuld is.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Verder vind ik alles er prima uitzien! Paar kleine dingetjes waar ik me wat aan stoor zijn al genoemd, dus weinig opbouwende kritiek van mijn kant

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Als iemand het voor mekaar krijgt om binnen een paar minuten op 14.703 films te stemmen zit er een aardige lek in de beveiliging.

Trouwens deleten en bannen die hap. (vind ik)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

tovenaar schreef:

Yep, dacht ik ook, maar een feit is wel dat het nu écht lang duurt, voordat je schermpje gevuld is.

Hmn, ik heb het idee dat het niet zoveel uitmaakt eigenlijk. De tijd tussen ´drukken op updates´ en ´wachten tot de lijst gereed is´ is volgens mij (ongeveer) hetzelfde gebleven.

Wat me nu wel opvalt: Ik heb net de letter j en een aanhalingsteken (´) precies onder elkaar getypt en ze vloeien bijna in elkaar over.. Misschien kunnen de regels heel iets van elkaar af worden gezet?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

FisherKing schreef:

Als iemand het voor mekaar krijgt om binnen een paar minuten op 14.703 films te stemmen zit er een aardige lek in de beveiliging.

Trouwens deleten en bannen die hap. (vind ik)

Deze " topstemmer" stemt ook op LOTFR: Return of the King, Matrix Revolutions, Kill Bill, After Death (2004), Back in the day (2004) en nog veel meer films die pas in 2004 uitkomen.

blabla

• 2070 berichten
  • 5246 stemmen

FisherKing schreef:

Heeft gewoon gestemd op alles, inclusief de films die nog in de maak zijn!!!!

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

Yep, hij heeft op ALLE films in de DB van MovieMeter gestemd. Hij moet dit dus wel via een hacktooltje oid gedaan hebben...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

GerwinF schreef:

Alle gebruikers verwijderen die 1/2 jaar niet meer zijn ingelogd. Zo is je database weer wat leger/sneller. En die to-see-list is erg handig! Ik zit steeds met een notepad bestandje op mn buroblad te klungelen. Voor de rest TOP!

Vind ik een behoorlijk stupide en onbeschoft idee. Als jij bij een videotheek een half jaar lang geen films huurt word je lidmaatschap ook niet opgezegd.

Yep, hij heeft op ALLE films in de DB van MovieMeter gestemd. Hij moet dit dus wel via een hacktooltje oid gedaan hebben...

Sorry, wilde even proberen of ik met een scriptje op alle films kon stemmen, het zal niemand meer verbazen dat dat dus inderdaad mogelijk is.

Ik heb er natuurlijk geen enkel probleem mee als die stemmen weer worden gewist, lijkt me zelfs beter, want ik heb niet echt de tijd genomen om al die films goed te beoordelen...

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Jongens, ik weet niet of het al gezegd is, maar ik mis de stemgrafiek bij de gebruikers?

De site is verder wel een beetje heel erg nieuwerwets geworden. Ik hoop dat alle lijsten weer terug komen (top 250 enz ipv. top 100).

Suc6 met alle updates en beveiligingslekken!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

TopStemmer schreef:

Sorry, wilde even proberen of ik met een scriptje op alle films kon stemmen, het zal niemand meer verbazen dat dat dus inderdaad mogelijk is.

Ik heb er natuurlijk geen enkel probleem mee als die stemmen weer worden gewist, lijkt me zelfs beter, want ik heb niet echt de tijd genomen om al die films goed te beoordelen...

Als je er zoveel verstand van hebt, heb je waarschijnlijk ook wel ideeen over hoe Jordy e.e.a. beter kan beveiligen. Join the crew, als Hoofd Beveiliging

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

GerwinF schreef:

Bijzonder slecht idee. Straks ga ik een keer voor een half jaar op stage naar Afrika. Daar hebben ze niet zo heel veel computers in de Bush en dan heb ik meer te doen als stemmen op MovieMeter, met de internet-tijd die er is.

Zou ik terug komen op MovieMeter, ben ik weggegooid! Niet doen dus

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Arjan Erkel zal ook niet blij zijn met een dergelijke actie.

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

Ik zou graag bij de updates pagina ook de stemmen per gebruiker ingeklapt zien. Ik wil niet de hele tijd zoeken naar de gebruikers waar ik geïnteresseerd in ben. Heb je ook niet meteen het probleem van een enorme pagina als iemand in 5 minuten op 14000 films gestemd heeft...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.