- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
andolini
-
- 256 berichten
- 1750 stemmen
Kan natuurlijk zijn dat ik al te veel heb genuttigd in de voetbalkantine, maar ik zie het allemaal nog niet echt duidelijk 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Hmm, dit forum opent niet in nieuw venster, de rest wel. Klopt dit?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Dit is volgens mij nog net een puntje kleiner dan de oude site,
**edit** sorry, onzin, heb net de wayback machine arbij gehaald, dit is dezelfde letter en grootte**
en die vond ik op mijn grootste monitoren al problematisch... Ik blijf voor een vorm van scalability pleiten...
**edit** dat nog steeds**
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ps. ik heb geen problemen met het lettertype / grootte. Maar ik ben dan ook opgegroeid met spiekbriefjes van lettergrootte 7 à 8 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmm, dit forum opent niet in nieuw venster, de rest wel. Klopt dit?
bedoel je de links van het forum, terwijl je "nieuw venster' hebt opgegeven bij profiel?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
Zo kun je een opa sheet maken voor kapp en andere bejaarden.
Jouw tijd komt ook nog wel, broekie. 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Ja, als ik dit forum open, opent het in hetzelfde venster. Alle andere wel in nieuwe venster wat ik ook aan heb staan bij profiel.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
jordy,
gefeliciteerd met de nieuwe site.
het ziet er strak uit. en wat een boel mensen meteen he?
het zal je goed doen dat iedereen zo meeleeft.
groetjes, annette
andolini
-
- 256 berichten
- 1750 stemmen
Bij 'home' zie je niet meer hoeveel 'gasten' er zijn. Was toch altijd wel een prettig gevoel dat er niet alleen maar verslaafden op de site waren 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
bij De Site > Algemeen > Ideeën voor minder urgente wijzigingen van de nieuwe site:
Omdat Jordy het effe druk genoeg had.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
lol lijkt er erg op 
dat van dat nieuwe window gaat op de lijst
nou stop ik echt voor vandaag 
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Prima site Jordy !
Eventjes wennen natuurlijk.
Al iemand gezegd dat het nieuwe logo mooi is ?
stinissen (crew films & series)
-
- 23488 berichten
- 77002 stemmen
ziet er goed uit Jordy 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Nog wat te zeiken: als je een topic uitklapt op de update pagina, naar het laatste bericht gaat en het dan weer dichtklapt dan sta je in de update pagina ineens op de plaats waar je zou zijn als je m niet had uitgeklapt en gewoon doorgescrolled had. Beetje duidelijk zo? Maakt ook niet zo veel uit want echt belangrijk is t niet.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Tis heel mooi in elkaar gezet, maar wat ik toch een beetje mis, is dat je bij elke gebruiker niet meer apart kan zien wat ze bij elke ster hebben staan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHHAAAAAARGH!!!
[Phoenix valt van zijn stoel van het lachen]
HAHAHAHAHHAA!
IK kom nu echt niet meer bij...
Hoeveel mensen gaan dat nu nog posten...?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Nog wat te zeiken: als je een topic uitklapt op de update pagina, naar het laatste bericht gaat en het dan weer dichtklapt dan sta je in de update pagina ineens op de plaats waar je zou zijn als je m niet had uitgeklapt en gewoon doorgescrolled had. Beetje duidelijk zo? Maakt ook niet zo veel uit want echt belangrijk is t niet.
snap wat je bedoelt,is erg lastig.Als je een grote update bij een bepaald topic hebt moet je zowat de hele update pagina omhoog scrollen.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
De lijst met tv films gaat iets fout.
Op de site staat dat once upon a time in the west om 14:45 vandaag is geweest.
Als ik echter bij de lijst kijk waar ik het kan aanpassen staat echter gewoon 23.00 (wat 't moet zijn).
ik denk ik zeg 't ff
excuses voor het geval het al gemeld is
't is niet zo dat ik vraag waarom je niet meer kan zien wat mensen bij iedere ster heeft staan 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Het rechtstreekse linkadres is gewijzigd t.o.v. de oude site. Het woord "id" is vervangen door "film".
oude site: http://www.moviemeter.nl/?id=683
nieuwe site: http://www.moviemeter.nl/?film=683
Hierdoor werken linkverwijzingen op mijn site en de startpagina's niet meer. Ook verwijzigen vanaf IMDB naar MM werken hierdoor niet meer. Komt de oude linkverwijzing nog terug, of kan ik direct beginnen met het aanpassen van de links naar MM?!
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik vindt de nieuwe lay out erg stijlvol en mooi. Proficiat Jordy.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Zo, net weer terug.
Jordy: a job well done! 
Ik vind het nieuwe design alvast er-rug goed! Nu zal ik eens even door de nieuwe MovieMeter gaan fietsen. 
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Het rechtstreekse linkadres is gewijzigd t.o.v. de oude site. Het woord "id" is vervangen door "film".
oude site: http://www.moviemeter.nl/?id=683
nieuwe site: http://www.moviemeter.nl/?film=683
Hierdoor werken linkverwijzingen op mijn site en de startpagina's niet meer. Ook verwijzigen vanaf IMDB naar MM werken hierdoor niet meer. Komt de oude linkverwijzing nog terug, of kan ik direct beginnen met het aanpassen van de links naar MM?!
waar op IMDB vind jij links naar MM?
(die lui op IRC begrepen er geen SARS van
)
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Alvast wat gezeur van mijn kant:
1. Sommige iconen, zoals quote en het bewerken van je eigen bericht, leggen zichzelf niet uit
2. Een directe link naar het toevoegen van een film zou handig zijn. Je moet nogal een onlogische weg afleggen als je een film toe wil voegen
3. Film toevoegen kan vreemd genoeg niet met Mozilla
4. De 'nieuw in de bioscoop' mag wat mij betreft wel terug op de voorpagina. Geeft nieuwe bezoekers ook wat meer om te zien dan alleen het welkomstwoord en de actieve gebruikers
5. Jammer dat je niet vanuit de updates-lijst gelijk kunt reageren. Je moet nu toch weer eerst naar de betreffende thread, naar beneden scrollen en dan reageren.
Verder niets dan lof. Het tekstveld onderaan elke thread om direct te reageren, de betere indeling van alle lijstjes, in- en uitklappen en de instelbaarheid hiervan, veel duidelijkere en sneller aan te passen sterren voor een film, dropdowns waardoor je gelijk naar een pagina kunt waar je gokt dat het bericht wat je zoekt staat, de buttons onder het reactieveld en het kunnen zien van een voorbeeld, en daarnaast natuurlijk de vele goede dingen die oude site al in zich had.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHHAAAAAARGH!!!
[Phoenix valt van zijn stoel van het lachen]
HAHAHAHAHHAA!
IK kom nu echt niet meer bij...
Hoeveel mensen gaan dat nu nog posten...?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
niet iedereen heeft de 9 pagina's die dit topic bevat doorgelezen.....

Overigens voor de duidelijkheid: vanaf pag 4 is het pas nieuw, en je kan in principe even Jordy's postings doorlezen, dan weet je wat al op zijn lijst staat, immers.
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1067 stemmen
Ik heb wel een leuk idee:
Het zou leuk zijn dat je op MM een persoonlijke "to see" kunt maken. Wanneer je een film tegenkomt die je wel interresant lijkt klik je op "toevoegen aan to see lijst" bijvoorbeeld.
Zelf gooi ik dat altijd in een txt bestand maar het zou toch een handige functie zijn. Nietwaar?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik heb wel een leuk idee:
Het zou leuk zijn dat je op MM een persoonlijke "to see" kunt maken. Wanneer je een film tegenkomt die je wel interresant lijkt klik je op "toevoegen aan to see lijst" bijvoorbeeld.
Zelf gooi ik dat altijd in een txt bestand maar het zou toch een handige functie zijn. Nietwaar?
uitstekend idee!
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Alle gebruikers verwijderen die 1/2 jaar niet meer zijn ingelogd. Zo is je database weer wat leger/sneller. En die to-see-list is erg handig! Ik zit steeds met een notepad bestandje op mn buroblad te klungelen. Voor de rest TOP!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.