- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
Als je bij een user op stemmen klikt heb je geen grafiekje meer.
Mis ik ook, zou dit graag terug zien.
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
There's your answer !! 
Altijd wel een windhozer die nerveus wordt als het over Macs gaat.
Overigens even fanatiek als die gestopte rokers, Stephan... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ok ik wil (later..) m'n best doen om te zorgen dat het werkt in netscape 4
maar dat het er daar niet helemaal goed uitziet is jammer, dat ligt aan netscape en niet aan de site
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
het is inderdaad wel even wennen aan het nieuwe uiterlijk, maar over een week weet niemand meer dat er ooit een anders site geweest is.
Ik vind in ieder geval dat hij er goed uitziet, maar inderdaar wel dat de letters een beetje klein zijn (ben ook geen 20 meer, ok zelfs geen dertig meer)
Ben ook zeer blij met pull downtjes voor de pagina wisseling.
En nu op naar Muziek, Boek, Spel en welke Meter dan ook nog meer.
Jordy for President!!!!!
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Zo, dat is effe wennen 
Maar het ziet er allemaal prima uit. De puntjes van kritiek die ik heb zijn al genoemd dus daar zal ik niet meer over beginnen.
Vind het alleen wel jammer dat ie niet meer automatisch plaatjes weergeeft, maar dat er 'image' staat waar je eerst op moet klikken.
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Geloof dat ik er uiteindelijk wel aan zal wennen en de voordelen er wel van in ga zien (zeker als de site Netscape vriendelijk wordt).
Wat ik wél jammer vind is dat ik de site er toch wel erg uit vindt zien als zoveel andere.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
O ja,
en slim dat je eindelijk het 'slotjes' - idee erin hebt verwerkt 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
mooi Wouter
en in dat laatste moet ik je wel een klein beetje gelijk geven inderdaad
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
wat echt een gemis is: je kunt per user niet meer zien wat zijn/haar 5 sterren 4,5 sterren of 0,5 sterren films zijn (stemmen staan nu op alfabetische volgorde). Dat was een mooi middel om iemand zijn "smaak" te bekijken. Komt dat nog terug jordy?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
sorteervolgorde via profiel werkt bij mij wel...
Raar, bij mij is de volgorde "oude berichten eerst" hetzelfde als "nieuwe berichten eerst" (wat er voor zorgt dat er "oude berichten eerst" gehanteerd wordt). Ben ik de enige met dit probleem?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Is het niet mooier dat het in en uitklappen dmv een icoontje gaat piv een textlink? Het "edit" "quote" etc werkt nu ook via een icoontje. Gewoon het + en - icoontje uit XP lijkt me wel stijlvol hier.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is altijd even wennen aan een nieuw uiterlijk. Maar als je het weer gewend bent is het gewoon weer hetzelfde.
Om even je vraag te beantwoorden:
Alles loopt goed snel!
Enige waar ik echt aan moet wennen is dat de achtergrond zo leeg is, echt wit. Misschien een idee om die kleur aan te passen. Ik heb nu het gevoel dat de site zo leeg is.
Voor de rest ziet ie er geweldig uit hoor!
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Enige waar ik echt aan moet wennen is dat de achtergrond zo leeg is, echt wit. Misschien een idee om die kleur aan te passen. Ik heb nu het gevoel dat de site zo leeg is.
Ben ik het helemaal mee eens
andolini
-
- 256 berichten
- 1750 stemmen
Gefeliciteerd met de nieuwe site, ziet er erg netjes uit. Ben het eens met Cornelis over het te kleine lettertype (pas 3x gemeld, niet 10x), maar dat houdt de oudjes onder ons tenminste scherp 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
als je het weer gewend bent is het gewoon weer hetzelfde.
Vermits je het nog kan lezen 
Maar serieus, de letter en vooral de lettergrootte zijn een probleem, merk ik na enige gewen-tijd. Ook de spoiler-teksten zijn amper te vinden. Zou het fijn vinden als dat na de laatste technische probleempjes ook aangepakt zou worden, en als ik mijn oor op de chat te luister leg, merk ik dat ik niet de enige ben.
Vind ik wel meevallen.
Ik had het gevoel dat er nogal wat onbegruikte 'real estate' op het scherm was, maar als ik naar een normaal venster ga (ipv Widescreen op de laptop) is het best goed verdeeld eigenlijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Raar, bij mij is de volgorde "oude berichten eerst" hetzelfde als "nieuwe berichten eerst" (wat er voor zorgt dat er "oude berichten eerst" gehanteerd wordt). Ben ik de enige met dit probleem?
forum? films? of allebei?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het niet mooier dat het in en uitklappen dmv een icoontje gaat piv een textlink? Het "edit" "quote" etc werkt nu ook via een icoontje. Gewoon het + en - icoontje uit XP lijkt me wel stijlvol hier.
ja ben ik het wel mee eens
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar serieus, de letter en vooral de lettergrootte zijn een probleem, merk ik na enige gewen-tijd.
ik zal morgen eens met de stylesheet gaan spelen
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Allebei.
En nou de kroeg in! 
andolini
-
- 256 berichten
- 1750 stemmen
Lijkt niet echt veranderd het lettertype, dus groter naar mijn smaak.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
beter zo de letters? of nog groter
Dit is beter, maar van mij mag het nog groter...
Ook in de reageer-vensters en in de linkerkolom (algemeen, actueel etc)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik laat het hier even op staan, hoor wel of het nog groter moet
zelf vind ik dit wel fijn zo
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
verzoek van een oude man: nog iets groter graag.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
forum? films? of allebei?
Beide. Ik bedoel dus dat met beide functies de nieuwste berichten onderaan de laatste pagina (met het hoogste paginanummer) staan. Bij de oude had ik het andersom (nieuwe berichten bovenaan pagina met nummer 1).
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Mischien een idee om 3 stylesheets te maken en dat je zelf kan kiezen welke je gebruikt in je profiel.
Zo kun je een opa sheet maken voor kapp en andere bejaarden.
En een stylesheet met een regenboog achtergrond voor de mensen die het allemaal te wit vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.