• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Prima site, mooi overzichtelijk, maar ik heb toch wat opmerkingen & vragen:

Zo zie ik bij het stemoverzicht van sommige films alleen de stemmen per ster ( dus alleen degene die de film 5 sterren hebben gegeven bijvoorbeeld) en bij andere weer de gehele lijst (variërend van 0.5 tot 5 dus).

Ook is het jammer dat de stemmen van andere users nu alfabetisch gerangschikt zijn, en niet meer op het aantal sterren.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de nieuwe top-lijstjes die erbij staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt voor de feedback, maar ga nou niet allemaal 10x het zelfde melden svp...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Phooze schreef:

Vraag aan Jordy: Wat is precies de omschrijving van een "Offtopic" discussie?

Een discussie die in het off-topic deel van het forum staat

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

nog een kleinigheidje... misschien ben ik wat onhandig, maar je hebt zo je stem veranderd als je met de stemtabel speelt. je hoeft je stem namelijk niet meer te 'bevestgen'...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

erg lastig,kwam ik net ook achter

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Jordy schreef:

ik zal het nog eens met de designer over de letter hebben

Graag. Wil je scalability eventueel (later) overwegen?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Er netjes Jordy!!! Ziet er een stuk moderner uit allemaal. Alleen het lettertype vind ik wat onrustig, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn. Wat ik me wel eens afvraag; hoe vind je het eigenlijk zelf dat je iets gecreëerd hebt waar zoveel mensen lol en plezier aan beleven?

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Als ik zoek naar een heel algemene term (bijvoorbeeld "m"), duurt het een eeuwigheid voor de zoekpagina is geladen, waarna vervolgens slechts de eerste twintig resultaten worden weergegeven. Is het dan niet handiger dat na die twintig ook meteen gestopt wordt met zoeken?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

als iemand zijn top 10 verandert heeft is het jammer dat je niet kunt zien wat hij/zij verandert heeft,dit was op de oude site ook zo maar nu je toch bezig bent....:)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ok Q staat op de lijst

mods: toevoegen kan wel, goedkeuren door mods nog even niet

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Profiel werkt niet helemaal. In profiel gekozen voor het niet tonen van nieuw togevoegd films en gewijzigde top-10s, maar ik zie ze wel.

Thomas

• 209 berichten
  • 586 stemmen

Ziet er strak uit! klasse!

Maar ik kan niet meer zien welke films op welke datum uitkomen of uitgekomen zijn, het lijkt nu allemaal samengevat.

ik kan bij "videotheek" nu niet in één opslag zien wat er bijv over drie weken in de videotheek ligt.

zit ik er naast? kijk ik er overheen?

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Ook nog ff zeuren Op de oude site kon je als je op stemoverzicht klikte meteen alle stemmen zien. Kan je niet ergens instellen dat ik dit zo weer wil zien, want zo moet ik dus alle cijfers langs gaan wat nogal wat tijd kost?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cor gefixed

thomas: ben inderdaad de link naar het volledige overzicht vergeten, ga ik er nu bij zetten

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy, als je bij een film op de naam van de regisseur klikt, krijg je een overzicht van zijn of haar films, maar er staat achter elke film: 0.0...

plofke

• 45 berichten
  • 193 stemmen

Phooze schreef:

(quote)

Mee eens.

Ook mee eens, verder zeer strak en zeer overzichtelijk indeling.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Als ik op 'Updates' klik en ik klik een titel of topic aan (om daar te reageren)......en ik wil na mijn reactie terug naar die updates, dan kan dat niet. Sterker nog, ik krijg nieuwe updates. Hoe komt dit? Kan ik dit zelf veranderen?

Thomas

• 209 berichten
  • 586 stemmen

Jordy, klasse dat je zo snel reageert!

Ik zou zeggen laat je niet gek maken door alle kritiek en tips......het ziet er goed uit!

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Mooi is anders. Netscape 4.75 bakt er weinig van. De update pagina deed er uren over in explorer.

De letters zijn ook veel te klein hier.

Wouter (op een mac)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

netscape 4? een browser uit 97? tja... getest in nieuwe nescape, mozilla, opera en IE

maar goed, wil later nog ewl eens kijken naar oude netscape

thomas: opbouwende kritiek ben ik juist blij mee

ramon; was op oude site niet anders toch? oplossing: nieuw venster openen v. links

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Wouter schreef:

Wouter (op een mac)

There's your answer !!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sorteervolgorde via profiel werkt bij mij wel...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik kon gewoon terugkeren op de oude site Jordy, echt waar...1 druk op 'Vorige'.......raar zeg.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Jordy, ziet er gelikt uit, zo op het eerste oog.

Ik ga snel weer even verder spelen

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1067 stemmen

Ziet er goed uit! Vooral het menu, erg overzichtelijk en netjes. Ik heb nog wel een klein puntje: sommige dingen zitten zo ver uit elkaar, bijv. bij de eerste pagina van het forum de witte ruimtes tussen de onderwerpen. Dat ziet er een beetje rommelig uit imo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik ga zo onderhand eens stoppne, fouten krijg ik er toch niet allemaal uit vandaag, en het lijkt allemaal op z'n minst bruikbaar "for now"

bekende problemen:

prive berichten importeren

alt top 100 niet goed geimporteerd

quoten vanuit updates werkte niet, fixen en uncomment

stemoverzicht: staaf minder lang bij 1 stem

uitgebreid zoeken opsnellen en aanzetten

eigen actief pagina opsnellen en aanzetten

banners in faq

chat werkt niet

spoilers zichtbaar in mozilla en opera?

invoerveld nieuw bericht smal? opera

datum gaat niet goed bij ?tv , staan verkeerde dagen bij

kop bij niet gestemd en toevoegingen van user

plaatjes bij toevoegingen worden niet meegenomen

search traag bij bv. de alleen de letter "m"

"met" blijft staan bij docu zonder acteurs

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik wilde even buurten op de CHAT maar die doet het opeens niet op mijn computer. Er verschijnen gewoon geen berichtjes met lettertjes van gebruikers (o nee, dat heet 'users' op de nieuwe site). Is mijn chat stuk of is niemand aan het chatten?

Toen dacht ik: ik ga Mirc downloaden maar die schakelt automatisch door naar www.chatgirls.nl en dat is niet het soort chatten dat ik zoek, excuse me.

Ook doen de pijltjes rechtsonder op mijn toetsenbord het niet goed en mijn tab doet ook raarder dan anders. Ligt dat aan mijn ouwe barrel van een laptop of gewoon aan iets dat buiten mijn macht ligt?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Als je bij een user op stemmen klikt heb je geen grafiekje meer, jammer. Oude systeem vond ik ook makkelijker, verder ziet t dr een stuk beter uit dan de oude site.

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

"Vreed schoon" zou mijn oma zeggen

Nog een keer bedankt voor deze fan-tas-tische site, Jordy & co.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Prachtig werk Jordy, alleen jammer van de foutjes die erin zitten. Nou ja, alle foutjes die ik tegengekomen ben zijn waarschijnlijk al gemeld behalve dat er bij de update-pagina bij "Pirates of the Carribean" naast "inklappen" nog eens de titel staat, terwijl dit bij alle andere films niet zo is. Ook vond ik het handiger toen het menu altijd bleef staan. Qua uiterlijk mag de nieuwe site er best zijn (ik zie dat je je aangepast hebt aan de newbies door msn-icoontjes in het menu te zetten )

Jordy

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.