• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.058 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.734 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

In de updates blijven alle privé berichten staan, ook als je ze al gelezen en beantwoord hebt, en op updates drukt

Mza

• 356 berichten
  • 1924 stemmen

Even wennen maar ik vind het er netjes uit zien. Vooral de updates pagina met het uitklappen vind ik erg handig.

manic

• 474 berichten
  • 1391 stemmen

Ik wil slechts de crew even feliciteren met de nieuwe lay-out. Er zullen vast wel kinderziektes inzitten, maar dat komt zeker weten allemaal goed. Gisteren moest ik info van IMDB halen, ben blij om weer hier terecht te kunnen!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

pm's komen terug inderdaad

en spoilers ga ik NU naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik zie geen spoilers bij films die ik niet gezien heb

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

ik zie geen spoilers bij films die ik niet gezien heb

Ik heb nu geen photoshop, dus ik kan even geen mooie scrnshot ervan maken, maar ik zie dan onder de datum "bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen" Maar de tekst eronder is gewoon zwart. Als ik de tekst selecteer komt er verder ook niks "boven water". Ik heb het bv. bij Apocalypse Now.

Ik heb dit alleen kunnen testen met Mozilla en Safari.

EDIT: In explorer op de mac werkt het inderdaad wel, maar het lijkt me wel raar als de mozilla gebruikers in dit geval worden benadeeld en allemaal spoilers kunnen lezen

Mindflight

• 126 berichten
  • 1300 stemmen

de site is wel een beetje wit

maar wel mooi logo.

het is wel wennen

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

wordt idd weer wennen. maar ziet er mooi uit hoor

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

aha ik zal de spoilers straks even testen met mozilla

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

jammer dat de update knop zover weg zit.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

jammer dat de update knop zover weg zit.

Ja, het is gewoon jammer dat er geen "middenframe" meer is en dat daardoor het linkermenu wegscrollt. Maar verder op en top!!! Perfecte lay out. Niet schreeuwend en niet teveel franjes. Ik was eerlijk gezegd bang dat er teveel gadgets zouden komen. Mooi Jordy!

Mza

• 356 berichten
  • 1924 stemmen

Ik zit er nog een beetje over te twijfelen of het nu fijner is dat het stemoverzicht opgedeeld is in de verschillende stemmen. Zo heb je een minder goed overzicht. Maar aan de andere kant groeit moviemeter continu en het aantal stemmen ook. Dus bij extreem veel stemmen heb je misschien zelfs wel meer overzicht.

Wat ik wel een vondst vind is dat je bij het stemoverzicht ziet wie de betreffende film in zijn persoonlijke top 10 heeft staan.

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Allereerst hartelijk gefeliciteerd, Jordy.

Nu mijn puntjes: handig dat je gewoon erbij kunt schrijven en niet eerst naar een berichtenpagina hoeft te gaan.

Het uitklappen vind ik ook handig en dat het bij het updaten nu per onderwerp gaat en niet meer alles gewoon hups achter elkaar. Daar ben ik blij mee.

De letter komt op mij klein en daardoor ook hoekiger en onrustiger over. Ik ben nogal een letter-freak; het zou best kunnen dat ik er over een tijdje wel aan wen maar nu vind ik het nog k....

Een ander nadeel vind ik (en ook dat maakt het onrustig lezen) dat als mensen smilies e.d. plaatsen de regel een stukje naar beneden schuift (voorbeeld: het bericht van Pjotr in de discussie bij Punch Drunk Love). De hele rust verdwijnt daardoor uit het beeld en de soberheid vond ik nou juist het grote pluspunt van MovieMeter-OudeStijl.

De letters in dit berichtenkadertje zijn trouwens ook lastiger dan bij de MM-OS.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik zal het nog eens met de designer over de letter hebben

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

Mza schreef:

Wat ik wel een vondst vind is dat je bij het stemoverzicht ziet wie de betreffende film in zijn persoonlijke top 10 heeft staan.

is zeker een leuke vondst, kun je ook je zelf (eigen top 10)vergelijken met andere .

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

hele blitse nieuwe look! en die toplijsten (per jaar/decennium/genre) is een leuk extraatje. alleen het in/uit-klappen werkt inderdaad nog niet helemaal... complimenten in ieder geval!

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

updates werkt (volgens mij) ook niet goed. Ik plaatste net een bericht in een forum (beste trailers) en die zie ik niet terug in de updates. Ook niet als ik de tijd een uur terugdraai...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

alleen dit topic staat idd in de updates, vreemd

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Jordy schreef:

ik zal het nog eens met de designer over de letter hebben

Graag! Graag! Graag!

Bedankt! Bedankt! Bedankt!

Het is trouwens heel grappig. Ik zwerf nu een beetje over deze site, moet helemaal wennen aan de opzet, de letters, de kleuren, alles. Het voelt alsof je lievelingsshirt ofzo is gemaakt door iemand maar zo grondig dat ie kriebelt en schuurt. Terwijl ik helemaal zelf dit lievelingsshirt had uitgekozen. En nu is het geen thuis meer. Ik ben nu een gast. Snik. Sorry dat ik niet zo blij ben.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

leuk is ook dat je kunt zien of een film bij iemand in zijn top 10 staat, maar ik mis wel een compleet stemoverzicht, beetje jammer dat je per 'punt' moet kijken... zelfde voor stemmen per user (alleen op alfabet?)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

Stephan schreef:

updates werkt (volgens mij) ook niet goed. Ik plaatste net een bericht in een forum (beste trailers) en die zie ik niet terug in de updates. Ook niet als ik de tijd een uur terugdraai...

Werkt wel. het brichtje heeft er ongeveer 5 minuten geleden in gestaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja verrek, werkt wel..

toevoegen plaatje is niet goed gegaan zie ik, bij film die jak net heeft toegevoegd

even wachten met meer toevoegen svp

lorelei

• 314 berichten
  • 325 stemmen

wauw! Geweldig man! Ik was helemaal vergeten dat de site ging veranderen, dus toen ik net ging kijken op moviemeter dacht ik: Shit heb ik nou iets verkeerds ingetypt? Maarre, echt mooi hoor!

Jordy schreef:

ja verrek, werkt wel..

toevoegen plaatje is niet goed gegaan zie ik, bij film die jak net heeft toegevoegd

even wachten met meer toevoegen svp

Bovendien is de toevoeging van stinissen, maar wordt de user van de beoordeler er dus aangehangen.

Shyamalan

• 30 berichten
  • 26 stemmen

Wat was er mis met de vorige site???

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

Mijn complimenten voor de nieuwe site! Strak en professioneel, daar hou ik wel van.. De algenoemde nieuwe features zijn idd. mooi..

Alleen het stemoverzicht van een user vind ik nu minder.. Nu kan ik niet meer in 1 oogopslag zien welke films een user nu allemaal 5, 4, 3, etc sterren heeft gegeven..

Per letter vind ik nl. veel minder interessant...

't zou mooi zijn als je in je profiel zelf kan kiezen wat je wilt, per letter een stemoverzicht of per ster..

Voor de rest: prima werk!

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Stephan schreef:

Ik had ook problemen met (te weinig) updates, maar ik heb mijn profiel even in "geen off-topic updates" veranderd, en nu werkt het wel.

Vraag aan Jordy: Wat is precies de omschrijving van een "Offtopic" discussie?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Mooi werk Jordy! Klasse! Niks meer aan veranderen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Heel mooi Jordy.

Moet nog even wennen, maar het ziet er erg professioneel uit

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

mrdig schreef:

Alleen het stemoverzicht van een user vind ik nu minder.. Nu kan ik niet meer in 1 oogopslag zien welke films een user nu allemaal 5, 4, 3, etc sterren heeft gegeven..

Per letter vind ik nl. veel minder interessant...

't zou mooi zijn als je in je profiel zelf kan kiezen wat je wilt, per letter een stemoverzicht of per ster..

Voor de rest: prima werk!

Mee eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.