- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat er een mogelijk is op Moviemeter om te gaan discussieren over films in het algemeen.
Iedereen heeft toch zijn of haar oordeel over een film, is het dan belangrijk om jouw mening te geven op moviemeter????
Ik trek mij weinig aan van alle commentaren en ook het waarderingscijfer van een film zegt mij niets.
Ik bepaal zelf wel of ik iets goed of niet goed vind en vind het niet belangrijk om mijn mening over een film te delen met anderen.
Leven en laten leven en laat eenieder in zijn/haar waarde ook al ben je het niet eens met iemands uitspraken.
Als je links kijkt zie je "profiel" staan.
Moet je op klikken en dan vind je daar een optie om je uit te schrijven. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
De filmlog bij je eigen gegevens met je eigen stemmen van de laatste maanden, miniatuurposters ... ziet er mooi uit. Complimenten. 
Wat layout betreft vind ik deze site nog steeds erg overzichtelijk.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Was net bezig met het overzicht te typen voor: Films op Belgische commerciële stations. Nu werd ik weeral plots uitgelogd. Nu mag ik weer helemaal terug opnieuw beginnen. Wanneer gaat MM daar iets aan doen ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wanneer gaat MM daar iets aan doen ?
Nooit, browsersessies verlopen nou eenmaal na een bepaalde tijd van inactiviteit. Je kunt bij inloggen aanvinken dat je inloggegevens onthouden moeten worden, dan zou dit niet voor moeten komen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site is nu overigens ook bereikbaar via een alternatief adres:
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Neeee! Dan ben ik niet automatisch ingelogd. Wel geinig, is er eigenlijk wel enig verschil tussen de twee sites?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
De site is nu overigens ook bereikbaar via een alternatief adres:
Waarom krijg ik daar 'afbeelding afkomstig van moviemeter.nl, deeplinken is helaas...'-plaatjes en niet de filmposters?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ach heb het domein toevallig via via over kunnen nemen, voor het geval ik ooit nog iets meer wil doen met Belgische release data en tv-zenders enzo. Heb het voor nu maar even doorgeschakeld naar de normale site, maar je moet inderdaad gewoon maar MovieMeter.nl blijven gebruiken natuurlijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als de problemen met het bewerken van "Word berichten" nu nog voorkomt, kan dit dan even gemeld worden met een linkje naar het specifieke bericht?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Inderdaad een en dezelfde film.
De nieuwste toevoeging is verwijderd en de berichten van de laatste zijn verplaatst naar de eerste toevoeging.
Tommy The Cat
-
- 102 berichten
- 161 stemmen
Vanavond kwam x-men d'r op en morgen x-men the last stand. Moviemeter gaf dit ook netjes aan.
X2 bleek, achteraf, ook op tv te komen. Dit stond echter niet op moviemeter dus daar had ik het begin van gemist.
Ik kijk altijd op moviemeter om te zien welke films erop komen, maar als er films niet worden weergegeven kan ik daar niet meer op vertrouwen.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ja, wat een kutsite. Je wordt zo simpelweg verplicht om een TV-Gids te kopen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Aantal berichten: 18 (waarvan 1 als mening gemarkeerd)
Is in strijd met:
Jupes heeft nog geen berichten als persoonlijke mening of recensie gemarkeerd.
De lay-out is trouwens ook verpest bij zijn filmlog. Duurt bovendien een tijdje voordat al die films geladen zijn, zie ook dit voorbeeld. Een limiet voor wat betreft de hoeveelheid films die in een log worden opgenomen lijkt me niet onverstandig.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
Dat voorbeeld was mij helaas ook al opgevallen 
Dat komt omdat ik al mijn stemmen in 1 dag heb gezet, de hele filmlog is dus overnieuw gemaakt en al mijn 1421 stemmen staan, dan wel met mening, dan wel zonder weergegeven in filmlog. Een limiet -of een andere oplossing- zou inderdaad, zeker in mijn geval, handig zijn. Jupes zal ook wel een hele berg stemmen binnen een dag gezet hebben.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja het staat al op de lijst om hier iets op te verzinnen. Dat die meldingen niet overeenkomen gaat ook op de lijst, bedankt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, wat een kutsite. Je wordt zo simpelweg verplicht om een TV-Gids te kopen.
TV gidsen kloppen ook nooit helemaal.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
TV gidsen kloppen ook nooit helemaal.
Nee, dat is waar, maar Drs. DAJA was toch echt wel een beetje sarcastisch denk ik zo.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Vanavond kwam x-men d'r op en morgen x-men the last stand. Moviemeter gaf dit ook netjes aan.
X2 bleek, achteraf, ook op tv te komen. Dit stond echter niet op moviemeter dus daar had ik het begin van gemist.
Ik kijk altijd op moviemeter om te zien welke films erop komen, maar als er films niet worden weergegeven kan ik daar niet meer op vertrouwen.
X2 stond ook niet in de gids. Er zou eerst een registratie van de optredens van 538 op koninginnedag komen. Door het ongeluk is dat komen te verallen en hebben ze gistermiddag/ avond besloten X2 uit te zenden.
Beetje jammer dan om moviemeter daarvan de schuld te geven, zonder zelf even na te denken.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ik kan het niet vinden in een to-do-lijst of iets dergelijks maar ik heb een vraagje:
is het mogelijk om de films/linkjes in bijvoorbeeld de zoekresultaten of de tv-lijst in een nieuwe pagina/tab te laten openen? Net zoals bij de updates etc.
Ik zou dat wel handig vinden en ik kan me niet voorstellen dat het erg ingewikkeld is (al kan ik me vergissen).
dank alvast.
.
coldheaven
-
- 623 berichten
- 188 stemmen
Ik kan het niet vinden in een to-do-lijst of iets dergelijks maar ik heb een vraagje:
is het mogelijk om de films/linkjes in bijvoorbeeld de zoekresultaten of de tv-lijst in een nieuwe pagina/tab te laten openen? Net zoals bij de updates etc.
Ik zou dat wel handig vinden en ik kan me niet voorstellen dat het erg ingewikkeld is (al kan ik me vergissen).
dank alvast.
.
Hou de linker Ctrl-knop ingedrukt terwijl je de film/links aanklikt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Of druk gewoon op de link/film met het scroll wieltje van je muis.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aangezien vast niet iedereen die deze optie aan heeft staan hier op zit te wachten (vind het eerlijk gezegd ook een vreemd verzoek, snap eigenlijk niet meer waarom die optie er voor de updates uberhaupt is gekomen), moet er dus een nieuwe instelling gemaakt worden en hiermee wordt het dus helaas wel een grote aanpassing. Waarom wel zoekresultaten en geen paginalinkjes? Of de linkjes in kruimelpad, menu, tabbladen bij film....? Dat wordt dus een wirwar van opties en instellingen.
Ik denk dus dat het er niet van gaat komen, sorry.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Oke.
. Heb er ook geen verstand van verder, maar het is dus iets ingewikkelder dan ik dacht, helaas.
Ik had het idee dat al die linkjes gemakkelijk automatisch in een nieuwe pagina geopend konden worden. Het grote voordeel vind ik daarmee dat je niet weer helemaal moet gaan scrollen naar het gedeelte van de pagina waar je was als je daar back heen gaat, zoals nu bvb bij het tv-overzicht.
Als ik daar klik op een film bij vrijdag en ik ga terug zit ik weer bij maandag. Klinkt misschien stom maar da's irritant.
.
Had ook niet gedacht dat ik de enige was die dit storend vond, maar is kennelijk weer een raar iets van mij alleen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kan dat gezwets van o.a. Ramon K over het nut van de de doodstraf bij The Life Of David Gale niet beter verplaatst worden naar een forumtopic? Het heeft al pagina's lang niks meer met de film te maken.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Daarvoor is de zgn. ¨meld misbruik knop¨ uitgevonden.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nee. Dit is een feedbacktopic en ik plaats een opmerking. Bovendien is de meld misbruik-knop persoonsgebonden, en aangezien er meerdere personen zijn de de discussie voeren gaat die vlieger niet op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.