• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.227 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.067 gebruikers
  • 9.375.219 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Misschien niet eens zo'n verkeerd idee om die bril dan daadwerkelijk aan te schaffen. Prima lettergrootte, en ander sleutel je toch gewoon wat aan je browserinstellingen (of wat OH zegt, of ctrl + scrollen).

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch schreef:

Ik heb er in ieder geval enkel last van als ik mijn stukjes eerst in Word getypt heb.

Het gaat over het wat er gebeurt na een edit. Aan mijn wordversie ligt het niet hoor, ik typ alles rechtstreeks in MM.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat over het wat er gebeurt na een edit.
Ja, dat begrijp ik. Als ik een bericht edit, krijg ik die codes uitsluitend als ik tekst vanuit Word plak. Anders niet. Zal het even illustreren (edit volgt zo).

------------------------------------------------

vanuit word:

%u201CTEST%u201D

Test test test %u2013 test test test %u201Ctest %u2018 test%u201D

---------------------------------------------------------

vanuit mm:

"TEST"

tEST TEST TEST - TEST TEST TEST "TEST ' TEST"

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb geen problemen met code's of zoiets dergelijks.

Wat wel lastig is, is dat als ik een recensie wil typen ik eerst iemand moet quoten en dat moet wissen zodat ik alle extra optie's krijg zoals iets arceren of het krijgen van de knoppen met quote tags ofzo.

Ik hoop dat ik hiermee wel te begrijpen ben hehe.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Je kan ook gewoon van de "nieuw bericht"-optie bovenin gebruikmaken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Verhip...

Na bijna 3 jaar lid zie ik dat pas...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

die moet ingelijst worden

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Halcyon schreef:

als ik een bericht wil editten, gebeurt het één op twee keer dat bepaalde leestekens de edit niet overleven.

zie De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb al eens een moderator een pb gestuurd maar je mag je naam niet aanpassen, dat zou technisch te lastig zijn.

Het is vooral een kwestie van dat we daar niet aan willen beginnen, in verband met de verwarring die daar bij komt kijken, omdat we dan aan de gang kunnen blijven, en het feit dat allerlei quotes en andere berichten met verwijzingen naar de oude gebruikersnaam ineens niet meer kloppen. Deels vergelijkbaar met het feit dat de edit-optie maar tijdelijk beschikbaar is, dus.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verhip...

Na bijna 3 jaar lid zie ik dat pas...

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Ja, dat begrijp ik. Als ik een bericht edit, krijg ik die codes uitsluitend als ik tekst vanuit Word plak. Anders niet. Zal het even illustreren (edit volgt zo).

vanuit word:

%u201CTEST%u201D

vanuit mm:

"TEST"

Heel herkenbaar inderdaad. Het gebeurt bij mij ook vaak. Sowieso altijd bij rare op aparte leestekens die je kopieert van word naar moviemeter.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Daarom gebruik ik altijd (voor MM) kladblok, zeer eenvoudig

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Heb het een tijdje geleden hier al gesuggereerd zien worden maar ik vroeg me af of het mogelijk is om bij je "stemmen-pagina" ook te filteren op 'Landen', 'Genres', 'Jaartallen' en 'Decennia' net als bij de Overige Toplijsten.

Green Destiny

• 254 berichten
  • 1396 stemmen

Filteren op jaartallen is mogelijk, je klikt op je stemtabel zodat je de volgende url in je adresbalk krijgt:

http://www.moviemeter.nl/user/30680/votes/

Type achter votes een jaartal, zoals bijvoorbeeld:

http://www.moviemeter.nl/user/30680/votes/2004

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

speedy23 schreef:

Ik zou al heel tevreden zijn met 'Voetbal' en 'Overige sport'.

Zie nu pas deze discussie maar wil even mijn steun betuigen voor dit voorstel. Voetbal en overige sport uit elkaar halen en ik zou een nog gelukkiger man zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Er waren meerdere toto topics in het MovieMeter forum.

De crew heeft besloten daar een centraal topic van te maken, dat voor allerlei sportevenementen gebruikt kan worden voor het doen van voorspellingen en het maken van poules.

Overigen >> Algemeen >> sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Voor alle duidelijkheid, het Championsleague topic is ook hierin opgegaan, want dat topic was bedoeld voor voorspellingen.

Algemene voetbal/sport discussie kan gewoon plaatsvinden in het Studio Sport topic.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)

vanuit word:

%u201CTEST%u201D

vanuit mm:

"TEST"

Ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat je niet iets vanuit Word moet kopiëren naar iets anders. Dat gaat altijd via 'kladblok'. Maar omdat het bronbestand soms wel een Word Bestand is, zou ik het incidenteel over het hoofd kunnen zien. Maar pas kreeg ik het niet voor elkaar in een op het oog normaal MM-bericht.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kappeuter schreef:

Er waren meerdere toto topics in het MovieMeter forum.

De crew heeft besloten daar een centraal topic van te maken, dat voor allerlei sportevenementen gebruikt kan worden voor het doen van voorspellingen en het maken van poules.

Overigen >> Algemeen >> sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Voor alle duidelijkheid, het Championsleague topic is ook hierin opgegaan, want dat topic was bedoeld voor voorspellingen.

Algemene voetbal/sport discussie kan gewoon plaatsvinden in het Studio Sport topic.

Of net hetzelfde, maar één topic dat een andere naam krijgt. De crew moet in de politiek gaan...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Nou...

4 topics zijn samengevoegd tot 1.

Er staat nadrukkelijk sporttoto. Kan dus ook bijv. voor wielertoto gebruikt worden, waar voorheen het enkel voetbal betrof.

We zien niets in een apart voetbaltopic, tennistopic, schaatstopic, wielertopic whatsoever. Daarom zoals het vanaf het begin is geweest een centraal sporttopic.

Daar kun je het vanzelfsprekend mee oneens zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jongens, jongens, jongens....

Er is niemand die vraagt voor zeventien sporttopics. Twee is meer dan voldoende. Eén voor de voetbal en één voor alle andere sporten samen.

Om de simpele reden dat je vandaag een bericht over tennis, schaatsen, wielrennen whatsoever mag plaatsen en dat je er morgen opnieuw een half uur mag naar zoeken omdat er alweer enkele pagina's voetbal achter staan.

Wat wordt er in mijn uitleg niet begrepen?...

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

speedy23 schreef:

Wat wordt er in mijn uitleg niet begrepen?...

Ik denk dat er niemand is die je niet begrijpt, maar zoals kappeuter schrijft zijn ze het er niet mee eens. Wellicht houden ze niet van users die drammen.

speedy23 schreef:

Waarom wil haast niemand het hier snappen? Is er hier nu toch bijna niemand die één seconde zijn logisch verstand gebruikt?

Het begint erop te lijken dat jij dat zelf bent

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Ik denk dat er niemand is die je niet begrijpt, maar zoals kappeuter schrijft zijn ze het er niet mee eens. Wellicht houden ze niet van users die drammen.

Dat moeten zij dan maar weten. Ik ga mijn (enigszins kleine) sportgeneugten wel anders zoeken.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Dat moeten zij dan maar weten. Ik ga mijn (enigszins kleine) sportgeneugten wel anders zoeken.

SportDome.nl

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Weet er iemand hoe je een correctie bij Imdb indient? Kan het niet direct vinden of ik kijk er faliekant naast.

Edit: laat maar ik heb het zelf gevonden. Je moet naar de betreffende film gaan en helemaal naar onder scrollen en daar staat Update. Wel zeer ongebruikersvriendelijk om iets te corrigeren, dan is dat hier wel beter.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Is er geen mogelijkheid om die stembox gewoon uit te zetten totdat de film in premiere is gegaan?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Volgens mij is dat te lastig PR, want welke premiere? In NL? Iemand kan 'm ook in het buitenland kijken hè..

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Is er geen mogelijkheid om die stembox gewoon uit te zetten totdat de film in premiere is gegaan?

Prima idee.

Goldenskull schreef:

Volgens mij is dat te lastig PR, want welke premiere? In NL? Iemand kan 'm ook in het buitenland kijken hè..

De eerste officiële release, ongeacht land.

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

remagwna schreef:

Jammer dat er een mogelijk is op Moviemeter om te gaan discussieren over films in het algemeen.

Iedereen heeft toch zijn of haar oordeel over een film, is het dan belangrijk om jouw mening te geven op moviemeter????

Ik trek mij weinig aan van alle commentaren en ook het waarderingscijfer van een film zegt mij niets.

Ik bepaal zelf wel of ik iets goed of niet goed vind en vind het niet belangrijk om mijn mening over een film te delen met anderen.

Leven en laten leven en laat eenieder in zijn/haar waarde ook al ben je het niet eens met iemands uitspraken.

Allemaal goed en wel. Maar wat ik mij dan afvraag: wat kom je hier dan in hemelsnaam zoeken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.