• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.093 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Was dat lijntje naast het linkermenu er altijd al?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee dat is sinds Firefox 3.0.1, en misschien zelfs nog wel alleen op de Mac. Als je je browser window groter of kleiner maakt zul je zien dat het streepje af en toe verdwijnt, rare bug

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ook op de pc.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hmm, soms gaat 'ie weg inderdaad, weird. Achja.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4901 stemmen

Leland Palmer schreef:

Misschien is het een leuke - wel kleine - toevoeging om in een post te kunnen zien op welke plaats de film in een top tien staat, als die erin staat natuurlijk. We zien nu ook welke beoordeling is gegeven in het vakje naast de gebruikersnaam. Dit word aangegeven met het sterretje wat ervoor staat.

Was het zo'n slecht idee?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Een vraag. Waarom geldt de 2 jaar regel om in de toplijst te komen ook niet voor de floplijst?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Dat is om te voorkomen dat een hype-film direct doorstoot tot in de top, maar ik heb nog niet vaak gezien dat een film eerst totaal flopt (en je moet al serieus floppen om in de floplijst terecht te komen ) en dan achteraf er toch terug bovenop komt. Maar het is inderdaad niet echt consequent

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

De film waar ik over praat is trouwens Meet the Spartans . Verdiend in de lijst, dat zeker, maar toch een beetje krom dat beide lijsten andere regels hanteren.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

De floplijst is gewoon minder hypegevoelig.

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2611 stemmen

Als je zoekt op 'Saw' komt deel III niet terug als zoekresultaat...

Saw (2004)

Saw II (2005)

Alternatieve titel: Saw 2

Saw IV (2007)

Alternatieve titel: Saw 4

Saw V (2008)

Alternatieve titel: Saw 5

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is het mogelijk om ongeveer 60 stemmen uit te brengen op verschillende films, binnen 1 minuut? Nee toch?

Toch kwam ik dat daarnet tegen! Vreemd?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

60 was een gok, t's nog veel meer! 240 stemmen in 1 minuut....

Effe in mijn eentje doordenken dan maar.

Een export vanaf Imdb ?

starbright boy (moderator films)

• 22443 berichten
  • 5132 stemmen

Ja, dat kan gewoon. Inderdaad via IMDB stemmen importeren. Daar is een tooltje voor. Kijk maar eens op je profielpagina.

Manitobas

• 86 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Zoeken op genre, titels van A-Z:

Als ik zoek op genre, bijv. horror, dan krijg ik 1 pagina met titels en that's all! Hoe kan ik alle andere pagina's bekijken, dus gewoon alle horrortitels? Nergens op deze pagina zie ik dan dat ik door kan klikken naar de volgende pagina!

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Het heef toch een limiet van het aantal zoekresultaten? Het laat gewoon A tot en met nog iets zien en that's it. Zou het zelf ook wel fijn vinden als je van een genre of iets dergelijks alles zou kunnen zien.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Je krijgt de eerste 100 zoekresultaten. Als je het specifieker wil, kan je bijvoorbeeld alle horrofilms uit een land kiezen of een minimaal of maximum aantal stemmen kiezen, zodat je de bekendste of juist de minder bekendste krijgt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Volgens mij al een keer aan bod geweest, maar recentelijk weer veel last van gehad.

Ben niet tevreden (amaj) over de berichtenmelding. Stel je bent een (halve) dag of week niet op de site geweest en je hebt meer dan 1 bericht, dan staat er iets van "Berichten (4)" of zo, aangegeven in de linkerbalk. Zodra je op het berichtenmenu klikt verdwijnt het getal. Soms vergeet ik dat er nog ongelezen berichten zijn, omdat het eerste bericht dat ik lees alweer om een actie heeft gevraagd en ik de ongelezen berichten uit het oog verlies, zeker als het er vijf of zo zijn.

Zo vergeet ik heel vaak nog op berichten te reageren, simpelweg om dat ik die niet gelezen heb, omdat de berichtenmelder niet meer aangeeft hoeveel berichten ik nog niet heb gelezen.

is daar wat aan te doen? Ik krijg namelijk verwijtende PMs van users

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Je verliest ons gewoon uit het oog! Komt zeker door die baby, die geef je zeker wel aandacht?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

mijn baby???

oh ik dacht al, wat ligt die baby van de buren nu al anderhalf uur lang te krijsen!

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

lol.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Wat is permalink?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Adrenal schreef:

Wat is permalink?

De directe link van de desbetreffende post. Handig als je iemand wilt verwijzen naar een specifieke post.

tovertje86

• 24 berichten
  • 58 stemmen

komt er in de toekomst iets dat je via word of collectorz je films kan exporteren naar mijn films? of kan dit al op een makkelijke manier?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

is daar wat aan te doen? Ik krijg namelijk verwijtende PMs van users

Vervelend dat je dit soms hebt, maar ik vind eerlijk gezegd dat de verantwoordelijkheid wat dit betreft bij jou (als gebruiker) ligt. Het lijkt me een kleine moeite om hier zelf op te letten, of om gewoon even al je ongelezen discussies in een nieuw tabblad te openen voor je begint te lezen.

Ik vind het in ieder geval niet interessant of belangrijk genoeg om er werk van te maken, sorry.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Vervelend dat je dit soms hebt, maar ik vind eerlijk gezegd dat de verantwoordelijkheid wat dit betreft bij jou (als gebruiker) ligt. Het lijkt me een kleine moeite om hier zelf op te letten, of om gewoon even al je ongelezen discussies in een nieuw tabblad te openen voor je begint te lezen.

Ik vind het in ieder geval niet interessant of belangrijk genoeg om er werk van te maken, sorry.

Ik zal het de betreffende users melden

O ja en nog iets.

Volgens mij is de meest gestelde vraag op MM "Waarom staat deze film met dit gemiddelde niet in de Top250?" Dat gaat dan altijd over recente titels die nog geen twee jaar oud zijn. Waarom staat de vermelding "staat op #xx in de Top 100 recent" niet onder de poster zoals dat bij de top- en tiplijst wel het geval is?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

In De Site > Algemeen > top 10 wijzigen:

Ik kan geen nieuwe films aan mijn top 10 toevoegen..

Ik krijg geen cursor te zien in de meest linkse vakjes.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Volgens mij is de meest gestelde vraag op MM "Waarom staat deze film met dit gemiddelde niet in de Top250?" Dat gaat dan altijd over recente titels die nog geen twee jaar oud zijn. Waarom staat de vermelding "staat op #xx in de Top 100 recent" niet onder de poster zoals dat bij de top- en tiplijst wel het geval is?

Agree, lijkt me een goede verbetering.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

alleen de "belangrijke" toplijsten (wat natuurlijk subjectief is) krijgen zo'n vermelding

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Zou het ook niet handig zijn om een postgeschiedenis in te voeren. Dit is erg handig om vlug nog eens te kijken in welke topics je recent gereageerd hebt. Ook erg gemakkelijk als je een interessante recensie van een andere user gelezen hebt, en effe vlug wilt kijken wat die user nog zoal te zeggen heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.