- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
OlafK
-
- 955 berichten
- 1827 stemmen
Vraagje: is het mogelijk om je eigen stemlijsten te converteren naar een Word of Excel bestandje, zonder alles handmatig te moeten kopiëren?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Open een stemlijst. Klik bij acties op maak CSV-export en open het in Word of Exel.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vind het enorm onhandig dat ik bij sommige topics in mijn updates altijd doorverwezen wordt naar een bericht waar ik ooit per ongeluk een 'v'-tje aangeduid heb ("toevoegen aan Mijn Updates vanaf dit bericht"), dat kun je blijkbaar niet meer ongedaan maken? Ik weet dat ik vanuit mijn updates ook zo kan doorklikken dat ik enkel de nieuwe berichten zie ("naar eerste nieuwe bericht"), maar ik vergeet dat altijd en bovendien gaat dat trager.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1827 stemmen
Open een stemlijst. Klik bij acties op maak CSV-export en open het in Word of Exel.
Thanks
! Werkt perfect!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind het enorm onhandig dat ik bij sommige topics in mijn updates altijd doorverwezen wordt naar een bericht waar ik ooit per ongeluk een 'v'-tje aangeduid heb ("toevoegen aan Mijn Updates vanaf dit bericht"), dat kun je blijkbaar niet meer ongedaan maken? Ik weet dat ik vanuit mijn updates ook zo kan doorklikken dat ik enkel de nieuwe berichten zie ("naar eerste nieuwe bericht"), maar ik vergeet dat altijd en bovendien gaat dat trager.
stap 1. verwijderen uit mijn updates
stap 2. tosti eten
stap 3. toevoegen aan mijn updates
stap 4. klaar!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In De Site > Algemeen > Het bewerken van je Top 10:
Ik heb gemerkt dat het niet meer mogelijk is om Films in je top tien manueel van plaats te veranderen. (dus bv. de film die op nr.5 staat verschuiven naar nr.8) Dit vind ik vrij ongemakkelijk want nu moet ik iedere keer weer de titel opnieuw invoeren. Nog mensen die hier last van hebben?
Is inderdaad ivm problemen in een niet nader te noemen browser een tijdje uitgeschakeld geweest, maar het zou weer moeten werken nu
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
[
stap 2. tosti eten
stap 4. klaar!
Ik heb het met een broodje gezond gedaan, kan het dan ook?
Hoe dan ook, zal wel laat op het feestje zijn, maar de nieuwe manier van berichtbewerken ziet er goed uit!!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is inderdaad ivm problemen in een niet nader te noemen browser een tijdje uitgeschakeld geweest, maar het zou weer moeten werken nu
... en aangezien het nog steeds problemen gaf bij sommigen, is het helaas weer uitgeschakeld tot ik weer tijd heb om er naar te kijken
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik heb ook even een vraag. Kan je ook bewegende avatars op deze site hebben ?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb ook even een vraag. Kan je ook bewegende avatars op deze site hebben ?
Tuurlijk kan dat. Zachtjes tegen je beeldscherm tikken.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
...Toch bedankt voor een antwoord 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Misschien een lastige toevoeging, of misschien ook niet.
Bij het stemtabel zie je op welke cijfers je gestemt hebt die ik persoonlijk niet eens zo interessant vind maar wel grappig.
Zou het niet handig zijn om te kunnen afleiden uit een stemtabel met welke percentages je op welk genre hebt gestemt?
Zo zie je in één opslag of iemand veel van thrillers, arthouse,animatie, etc. houdt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ook een vraag over stemmen. Is het technisch haalbaar om bij het trekken van een csv-export ook mijn persoonlijke score te kunnen zien? Lijkt me handig bij bvb m'n eigen persoonlijk lijst, maar evengoed bij de top 250 of zo. Je kan die score wel zien bij genereer stemtabel, maar dan kan je weer niet exporteren.
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
M'n complimenten trouwens voor de nieuwe toevoeging aan de site: de trailers. Heb het pas ontdekt en is wel leuk. Heel goed gedaan ook met een simpele klik. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Misschien een lastige toevoeging, of misschien ook niet.
Bij het stemtabel zie je op welke cijfers je gestemt hebt die ik persoonlijk niet eens zo interessant vind maar wel grappig.
Zou het niet handig zijn om te kunnen afleiden uit een stemtabel met welke percentages je op welk genre hebt gestemt?
Zo zie je in één opslag of iemand veel van thrillers, arthouse,animatie, etc. houdt.
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Je moet maar eens proberen bij recente films als Kunfu Panda, Quantum of Solace of Hancock. Staat naast de link van IMDb.
Is nog maar recent dus vooral nieuwe films hebben al een trailer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan je de trailer niet full screen zetten?
ik_ben_gilles
-
- 100 berichten
- 181 stemmen
In De Site > Algemeen > Persoonlijke Flop 10 lijst toevoegen op MovieMeter.:
Ik vind dat mensen in staat moeten zijn om net als een top 10, ook een FLOP 10 moeten kunnen opstellen. Iemand die er ook zo over denkt?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
stap 2. tosti eten
stap 4. klaar!
En dat lees ik nu pas! Wat een geniale oplossing 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Hoe meer lijstjes hoe beter
. Top & flop 10 acteurs/actrices, Top & flop 10 regisseurs, etc... Niet dat het er ooit van komt natuurlijk
.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4901 stemmen
Misschien is het een leuke - wel kleine - toevoeging om in een post te kunnen zien op welke plaats de film in een top tien staat, als die erin staat natuurlijk. We zien nu ook welke beoordeling is gegeven in het vakje naast de gebruikersnaam. Dit word aangegeven met het sterretje wat ervoor staat.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kun je 2 accounts hebben op 1 emailadress?
Heb er net 1 aangemaakt voor mijn partner, maar ik weet niet of Erwinner ergens anders is aangemaakt of op hetzelfde adres. Dus kan ik nu een waarschuwing verwachten? Zo ja, dan zal ik hem op een ander adres moeten aanmaken!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.