- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Als het hetzelfde e-mail adres is, krijg je daar meteen bij aanmaken een waarschuwing van (zelfde e-mail adres kan idd niet).
Als je die melding niet gehad hebt, dan zal het wel om verschillende e-mail adressen gaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ah oke, dan heb ik het toevallig onbewust goed aangemaakt.
Bedankt.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Een toplijst van meest besproken films, is dat niet wat?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
LOTR. Of een andere nieuwe film, waarbij men genoeg tijd had a priori reeds een aantal tientallen berichten te plaatsen. Niet interessant.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Die zullen er uiteraard tussenstaan, evenals films waar wél boeiende discussies plaatsvinden - zoals Cannibal Holocaust. Wel interessant.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Daar zullen er ook 3 of 4 van bijstaan naast de 100 films die ook al in de toplijst van meeste stemmen staan, geen lijst voor nodig om die eruit te halen (laat staan als ze ondergesneeuwd worden). Nog steeds niet interessant. 
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Ja..'je vindt het dierenleed afschuwelijk maar je eet wel biefstuk' discussies. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
In denk dat in een top 250 genoeg verrassende titels aangetroffen zullen worden.
Het is ook niet zo dat ik er naar smacht ofzo, ik ben er gewoon een beetje benieuwd naar, that's all.
Een prominente plek in het menu is dan ook niet nodig, de lijst als verborgen functionaliteit zou al voldoen. Als deze lijst mogelijk is, moet eentje met berichten in plaats van stemmen ook niet zo'n groot probleem zijn. Lijkt mij.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Niet interessant genoeg voor een eigen toplijst, maar wel leuk om te weten
Al is het maar om te weten of de dierenbeschermersdiscussies meer stof opleveren dan de discussies over 'je begrijpt niet wat ik zeg in het bericht waarin ik reageer op het bericht waarin je me beschuldigt dat ik niet begrijp wat je zegt' 
Is LotR The Return of the King de film met het meeste berichten trouwens? Ik vind niet direct een andere kandidaat die aan 130 pagina's geraakt. Pirates of the Caribbean 3, Pulp Fiction en The Shawshank Redemption komen op het eerste zicht het dichtst in de buurt.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Je krijgt dan dezelfde toplijst met Godfather, Shawshank Redemption en Pulp Fiction bovenaan. Interessanter is misschien het aantal berichten per stem.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goed idee, maar dan gaan de mensen express veel pennen bij hun favo film.
Of is dat juist leuk? Geloof het wel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22443 berichten
- 5132 stemmen
Dat wordt volgens mij inderdaad een lijstje met een deel van de top250 aangevuld met recente blockbusters. Die overstijgen met gemak de interessantere discussies. Saw III heeft bijvoorbeeld al twee keer het aantal posts van Cannibal Holocaust. Ik vraag me zelfs af of die laatste de eerste 250 wel gaat halen.
Buiten dat ben ik er niet zo voor omdat het stimuleert om onzinnige posts te plaatsen. Zeker als er een beetje strijd is bovenin het lijstje. Misschien dat Jordy eenmalig zo'n lijstje kan plaatsen, maar liever geen vaste plek op de site.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Waar is het fotoalbum?
(Welk subforum?)
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Misschien een lastige toevoeging, of misschien ook niet.
Bij het stemtabel zie je op welke cijfers je gestemt hebt die ik persoonlijk niet eens zo interessant vind maar wel grappig.
Zou het niet handig zijn om te kunnen afleiden uit een stemtabel met welke percentages je op welk genre hebt gestemt?
Zo zie je in één opslag of iemand veel van thrillers, arthouse,animatie, etc. houdt.
Ik vrees dat dat voor Arthouse niet gaat lukken.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
hoezo
Arthouse wordt hier niet als genre-aanduiding gebruikt ...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Arthouse wordt hier niet als genre-aanduiding gebruikt ...
Animatie is trouwens ook helemaal geen genre, maar dat weer geheel terzijde.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Misschien een idee om op de profielpagina links te plaatsen naar de profielen op Musicmeter, Boekmeter en Gamesmeter, mits ze die hebben natuurlijk 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Waar is die "to do" lijst?
Freud bedankt
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
http://www.moviemeter.nl/forum/1/2772
Staat altijd ergens bovenaan als je in het forumoverzicht bij de topics uit 'Algemeen' gaat kijken.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Een foutje. 99% van wat ik link is tussen een film en filmscore. Mijn automatisme is de schuldige.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Neo's filmmuziek indoctrinatie zonder dat iemand het merkt begint scheurtjes te vertonen...
Sylk
-
- 28 berichten
- 27 stemmen
In Overigen > Algemeen > Functie "wenslijst" ergens?/:
Ik mis een functie waarmee ik "nog -te- zien-fims" zou willen bewaren.
Is die functie er al en kijk ik met mijn neus, is zo'n filmwenslijst er (nog) niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Klik bij de betreffende film op de link 'toevoegen aan Mijn Films'.
Je kunt vervolgens in Mijn Films mapjes aanmaken, dus ook naar wens een 'to see' lijst maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.