• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.272 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.079 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Waar is er gesproken over 1028 films?

In een eerdere discussie werd er wel al gevraagd om nog verder te verfijnen op stemmogelijkheden. Er waren mensen die ook 20 (of 19) mogelijkheden niet genoeg vonden.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

In een eerdere discussie werd er wel al gevraagd om nog verder te verfijnen op stemmogelijkheden. Er waren mensen die ook 20 (of 19) mogelijkheden niet genoeg vonden.

In theorie is alles mogelijk, maar zulke zaken moet je gewoon stap voor stap nemen en later pas kijken of verdere stappen het noodzakelijk is. Hoewel nu niet aan de orde, plaats ik wel de kanttekening dat overdaad schaadt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Stem je ook op imdb? Daar heb je ook 10 keuzemogelijkheden.

Zie ook alternatieve schaalverdeling mbt. stemmen

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Dat was inderdaad het topic, kon het zelf niet meer vinden

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

En ook al komen er meer stemmogelijkheden, dan nog komen films vaak op het randje tussen twee beoordelingen te zitten. Die twijfel zit nou eenmaal in onze natuur.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

kappeuter schreef:

Stem je ook op imdb? Daar heb je ook 10 keuzemogelijkheden.

Klopt. Hoogst vervelend.
Knisper schreef:

En ook al komen er meer stemmogelijkheden, dan nog komen films vaak op het randje tussen twee beoordelingen te zitten. Die twijfel zit nou eenmaal in onze natuur.

Maar lang niet zo erg als nu het geval is

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hmm, als men hier maar vijf mogelijkheden hadden, dus

*

**

dan zou ik mischien wel stemmen!

btw. als je nu alsnog gaat aanpassen om meerdere mogelijkheden te stemmen dan zouden alle users hun stemmen niet meer kloppen in dat geval!

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

combi schreef:

btw. als je nu alsnog gaat aanpassen om meerdere mogelijkheden te stemmen dan zouden alle users hun stemmen niet meer kloppen in dat geval!

Als je de sterren verdubbelt, verdubbel je ook de cijfers (ook x2). Verder verandert er helemaal niets (zoals bijv de lijsten e.d.).

Iets totaal anders:

Is het mogelijk om bij het zoeken de mogelijkheid te krijgen om te zoeken op je eigen cijfer. Bijv. zoek films tussen 30 en 150 stemmen waarbij mijn stem hoger is dan 3,0*.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Als je de sterren verdubbelt, verdubbel je ook de cijfers (ook x2). Verder verandert er helemaal niets (zoals bijv de lijsten e.d.).
hmm volgens mij begrijp ik je niet helemaal, jij hebt het toch over 20 mogelijkheden zodat je er nog een kwart kan achter plakken dan kloppen de stemmen van nu toch niet meer.

Iets totaal anders:

Is het mogelijk om bij het zoeken de mogelijkheid te krijgen om te zoeken op je eigen cijfer. Bijv. zoek films tussen 30 en 150 stemmen waarbij mijn stem hoger is dan 3,0*.

tja.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

combi schreef:

hmm volgens mij begrijp ik je niet helemaal, jij hebt het toch over 20 mogelijkheden zodat je er nog een kwart kan achter plakken dan kloppen de stemmen van nu toch niet meer.

Klopt, maar in feite verandert er niets behalve dat de stemmen en gemiddeldes worden vermenigvuldigd met 2. Als iets eerst een 3,5 was, wordt het een 7,0. Als iets een 5,0 was wordt het een 10. Een gemiddelde stijgt van bijv. 2,60 naar 5,20. Dus bijvoorbeeld de top 250 blijft hetzelfde alleen worden de gemiddeldes verdubbeld. Nieuwe waardes, zoals 8,5* (in huidig systeem 4,25*) komen vrij. De één zal iets naar beneden waarderen, de ander iets naar boven en weer een ander laat het zoals het is. Uiteindelijk zal er maar heel weinig veranderen lijkt mij.

Het enige is de betekenis die men geeft aan een ster. Bijv. 2,5* zien sommigen als een 5, de ander als een 6 en ga zo maar door.

bvvlerken

• 57 berichten
  • 69 stemmen

In De Site > Algemeen > Meer release info bij de films...:

Mijne dames/heren,

Zou er niet meer release info bij de films vermeld kunnen worden?

Bijvoorbeeld wanneer de film in de bios komt of op DVD uitkomt?

Gr.

Ben

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Die info is veelal aanwezig als je bij de film op het tabblad 'Statistieken' klikt.

Een 'te koop' release-datum naast 'videotheek' release-datum, zou geen overbodige luxe zijn voor de site....?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

dat deed lang voor mm begrippen, off line zijn!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik was ook effe helemaal radeloos.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Kan dat voortaan niet tussen 04.00 en 06.00? Dat is de enige periode op een dag dat ik niet behoefte heb aan MM.

Zou het trouwens mogelijk kunnen worden om als topicopener altijd de openingspost + topictitel te kunnen blijven wijzigen? Vooral fijn bij verkooptopics en topics waarin films m.b.t. een bepaald onderwerp gezocht worden.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Pfff, ik dacht even dat het aan mij lag. Alle meters off-line...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik ging me al aanmelden bij de andere filmsites

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

dan kom ik je er persoonlijk afhalen mocht je het in je hoofd halen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

lol

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

combi schreef:

dat deed lang voor mm begrippen, off line zijn!

(afbeelding)

De schoonmaakster stootte per ongeluk tegen de I/O interface buffer van de server aan (het draaiwiel links van mij, voor de kijker rechts). Excuses.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Je ziet er niet zo goed uit voor je leeftijd Jordy

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Hij heeft te veel achter de computer gezeten.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Scene uit Star Wars?

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik had Jordy toch anders voorgesteld. hahah, grapje.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Jordy schreef:

De schoonmaakster stootte per ongeluk tegen de I/O interface buffer van de server aan (het draaiwiel links van mij, voor de kijker rechts). Excuses.

Accepted!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Ik zit hier nu te bedenken dat dat hele spul nu in een lucifersdoosje gestopt kan worden.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Is het niet een idee om op de meld misbruikpagina automatisch terug naar de discussie te worden verwezen? Nu moet je steeds op 'klik hier' drukken om terug te gaan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Is het niet een idee om op de meld misbruikpagina automatisch terug naar de discussie te worden verwezen? Nu moet je steeds op 'klik hier' drukken om terug te gaan.

soit.

ik_ben_gilles

• 100 berichten
  • 181 stemmen

In De Site > Algemeen > Het bewerken van je Top 10:

Ik heb gemerkt dat het niet meer mogelijk is om Films in je top tien manueel van plaats te veranderen. (dus bv. de film die op nr.5 staat verschuiven naar nr.8) Dit vind ik vrij ongemakkelijk want nu moet ik iedere keer weer de titel opnieuw invoeren. Nog mensen die hier last van hebben?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Greoon opnieuw proberen, lukt inderdaad niet altijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.