- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
In een eerdere discussie werd er wel al gevraagd om nog verder te verfijnen op stemmogelijkheden. Er waren mensen die ook 20 (of 19) mogelijkheden niet genoeg vonden.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
In een eerdere discussie werd er wel al gevraagd om nog verder te verfijnen op stemmogelijkheden. Er waren mensen die ook 20 (of 19) mogelijkheden niet genoeg vonden.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Stem je ook op imdb? Daar heb je ook 10 keuzemogelijkheden.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dat was inderdaad het topic, kon het zelf niet meer vinden 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En ook al komen er meer stemmogelijkheden, dan nog komen films vaak op het randje tussen twee beoordelingen te zitten. Die twijfel zit nou eenmaal in onze natuur.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Stem je ook op imdb? Daar heb je ook 10 keuzemogelijkheden.
En ook al komen er meer stemmogelijkheden, dan nog komen films vaak op het randje tussen twee beoordelingen te zitten. Die twijfel zit nou eenmaal in onze natuur.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm, als men hier maar vijf mogelijkheden hadden, dus
*
**
dan zou ik mischien wel stemmen!
btw. als je nu alsnog gaat aanpassen om meerdere mogelijkheden te stemmen dan zouden alle users hun stemmen niet meer kloppen in dat geval!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
btw. als je nu alsnog gaat aanpassen om meerdere mogelijkheden te stemmen dan zouden alle users hun stemmen niet meer kloppen in dat geval!
Iets totaal anders:
Is het mogelijk om bij het zoeken de mogelijkheid te krijgen om te zoeken op je eigen cijfer. Bijv. zoek films tussen 30 en 150 stemmen waarbij mijn stem hoger is dan 3,0*.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Iets totaal anders:
Is het mogelijk om bij het zoeken de mogelijkheid te krijgen om te zoeken op je eigen cijfer. Bijv. zoek films tussen 30 en 150 stemmen waarbij mijn stem hoger is dan 3,0*.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
hmm volgens mij begrijp ik je niet helemaal, jij hebt het toch over 20 mogelijkheden zodat je er nog een kwart kan achter plakken dan kloppen de stemmen van nu toch niet meer.
Het enige is de betekenis die men geeft aan een ster. Bijv. 2,5* zien sommigen als een 5, de ander als een 6 en ga zo maar door.
bvvlerken
-
- 57 berichten
- 69 stemmen
In De Site > Algemeen > Meer release info bij de films...:
Mijne dames/heren,
Zou er niet meer release info bij de films vermeld kunnen worden?
Bijvoorbeeld wanneer de film in de bios komt of op DVD uitkomt?
Gr.
Ben
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Die info is veelal aanwezig als je bij de film op het tabblad 'Statistieken' klikt.
Een 'te koop' release-datum naast 'videotheek' release-datum, zou geen overbodige luxe zijn voor de site....?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat deed lang voor mm begrippen, off line zijn!
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Kan dat voortaan niet tussen 04.00 en 06.00? Dat is de enige periode op een dag dat ik niet behoefte heb aan MM. 
Zou het trouwens mogelijk kunnen worden om als topicopener altijd de openingspost + topictitel te kunnen blijven wijzigen? Vooral fijn bij verkooptopics en topics waarin films m.b.t. een bepaald onderwerp gezocht worden.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Pfff, ik dacht even dat het aan mij lag. Alle meters off-line...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ging me al aanmelden bij de andere filmsites 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dan kom ik je er persoonlijk afhalen mocht je het in je hoofd halen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat deed lang voor mm begrippen, off line zijn!

De schoonmaakster stootte per ongeluk tegen de I/O interface buffer van de server aan (het draaiwiel links van mij, voor de kijker rechts). Excuses.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Je ziet er niet zo goed uit voor je leeftijd Jordy 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hij heeft te veel achter de computer gezeten. 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik had Jordy toch anders voorgesteld.
hahah, grapje.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De schoonmaakster stootte per ongeluk tegen de I/O interface buffer van de server aan (het draaiwiel links van mij, voor de kijker rechts). Excuses.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zit hier nu te bedenken dat dat hele spul nu in een lucifersdoosje gestopt kan worden.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Is het niet een idee om op de meld misbruikpagina automatisch terug naar de discussie te worden verwezen? Nu moet je steeds op 'klik hier' drukken om terug te gaan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Is het niet een idee om op de meld misbruikpagina automatisch terug naar de discussie te worden verwezen? Nu moet je steeds op 'klik hier' drukken om terug te gaan.
soit.
ik_ben_gilles
-
- 100 berichten
- 181 stemmen
In De Site > Algemeen > Het bewerken van je Top 10:
Ik heb gemerkt dat het niet meer mogelijk is om Films in je top tien manueel van plaats te veranderen. (dus bv. de film die op nr.5 staat verschuiven naar nr.8) Dit vind ik vrij ongemakkelijk want nu moet ik iedere keer weer de titel opnieuw invoeren. Nog mensen die hier last van hebben?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Greoon opnieuw proberen, lukt inderdaad niet altijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.