- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
vreemd dacht dat men hier wel de rechten zou hebben op die naam.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Lol, laat die kratjes dan ook nog effe afkoelen voor vanavond.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Lees anders gewoon even waar het over gaat.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik snap het niet, wat is er met die site?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat zal allemaal wel maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik hier met een omweg beland!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Die Falscher is niet te vinden als je zoekt zonder trema op de a. Je kan natuurlijk zoeken met trema, maar ik ken die snelcodes daarvan niet, en dan moet je dus Word oid opstarten en dan symbool invoegen. Misschien kan dit makkelijk 'verholpen' worden zodat je hem ook zonder zoeken met trema vindt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
niet bij iedereen
ik zal er weer eens in duiken eerdaags, zou nl. wel moeten werken
Relax
-
- 88 berichten
- 267 stemmen
Mischien is het een idee om de leeftijden bij een film te zetten ?
Het kan wat zijn voor ouders die hier een film zoeken voor hun kinderen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Mischien is het een idee om de leeftijden bij een film te zetten ?
Het kan wat zijn voor ouders die hier een film zoeken voor hun kinderen.
Is al een paar keer naar voor gebracht. Maar daar zijn A aparte sites voor en B (grotere struikelblok) is dat die rating scheelt van land tot land. Je kan alleen Nederland nemen, maar daar zijn de Belgen en andere nationaliteiten (die er ook zijn) vet mee. En wat met films die nooit officieel zijn gelanceerd hier en dus ook geen label van hier opgeplakt hebben...?
't Zou idd handig zijn, maar is praktisch niet haalbaar op MM. (was eerder ook al de mening van de crew hier op de site)
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Er is iets mis met de knop rechtsonderaan het topic om een bepaalde pagina te zoeken. Zodra je een getal hebt ingevoerd en op enter drukt krijg je een scherm van zoekresultaten binnen de film, in plaats van de gewenste pagina van het topic...
Het werkt weer, bedankt Jordy 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Is het misschien een optie om de beschikbare sterren uit te breiden? I.p.v. 0,5* t/m 5,0* (met 0,5* per tree) veranderen naar bijvoorbeeld 1* t/m 10* waarbij het stapsgewijs per 0,5* omhoog gaat. Dit geeft een verdubbeling in je aantal keuzes. Met het huidige stemsysteem merk ik dat het, naarmate je op meer films stemt, geen goede weergave meer geeft van je opinie. Sommige films geef ik een 6,5 en anderen een 7,5. Echter vaak belanden ze in de 3,5* bak.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar is al veel vraag naar geweest. Echter zonder (gunstig?) gevolg. 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Probleem daarmee is eigenlijk dat Legan zijn probleem ermee is opgelost, maar anderen nog verder willen gaan. Die zijn dan weer verongelijkt dat ze niet per 0.25* mogen gaan stemmen.
Anderen hebben het dan alweer erg lastig met de overvloed aan huidige stemmogelijkheden en raken helemaal de weg kwijt bij 20 mogelijkheden.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Probleem daarmee is eigenlijk dat Legan zijn probleem ermee is opgelost, maar anderen nog verder willen gaan. Die zijn dan weer verongelijkt dat ze niet per 0.25* mogen gaan stemmen.
Anderen hebben het dan alweer erg lastig met de overvloed aan huidige stemmogelijkheden en raken helemaal de weg kwijt bij 20 mogelijkheden.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
10 stemmogelijkheden is meer dan genoeg wat mij betreft.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Beter iets dan niets zou ik tegen die personen zeggen.
Wie zegt dan dat je ze allemaal moet gebruiken? En ik denk dat de meesten binnen de kortste tijd dat wel zouden doen.
Wel ja, maar die personen die nog meer stemmogelijkheden willen gebruiken dan weer net dezelfde argumenten als jij, waardoor het dus een straatje zonder einde is.
Daarbij is het overschakelen naar een telling waar je bepaalde waarden niet gebruikt niet zo vanzelfsprekend als jij hier aangeeft.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Als de keuze er is zullen mensen ze in overweging nemen. Het negeren van stemmogelijkheden is gewoon niet zo makkelijk. En als ze ze in overweging nemen, raken ze voornamelijk maar verwarder omdat ze niet kunnen kiezen.
Zijn vast ook wel al testen rond gedaan. Je hebt vaak van de enquetes waar je bepaalde vragen moet beantwoorden met een schaal. Wanneer mensen moeten kiezen tussen "slecht - matig - goed" zal die keuze veel trefzekerder en minder willekeurig zijn als dat ze een schaal van "1 - 10" voorgeschoteld krijgen. Hoewel ze natuurlijk voor zichzelf ook gewoon de verdeling naar "slecht - matig - goed" kunnen maken.
Je hoeft me verder ook niet op m'n woord te geloven, heb ook geen bronnen bij de hand.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Wel ja, maar die personen die nog meer stemmogelijkheden willen gebruiken dan weer net dezelfde argumenten als jij, waardoor het dus een straatje zonder einde is.
Daarbij is het overschakelen naar een telling waar je bepaalde waarden niet gebruikt niet zo vanzelfsprekend als jij hier aangeeft.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Tja, mijn antwoord staat hierboven. Misschien moet je de eerdere discussies er maar een op naslaan.
Als er geen goeie argumenten zijn om die escalatie tegen te gaan lijkt me dat een goeie reden inderdaad.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Zijn vast ook wel al testen rond gedaan. Je hebt vaak van de enquetes waar je bepaalde vragen moet beantwoorden met een schaal. Wanneer mensen moeten kiezen tussen "slecht - matig - goed" zal die keuze veel trefzekerder en minder willekeurig zijn als dat ze een schaal van "1 - 10" voorgeschoteld krijgen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Als er geen goeie argumenten zijn om die escalatie tegen te gaan lijkt me dat een goeie reden inderdaad.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Een escalering daar naar 1024 films zou leiden tot een verzwakking van de lijst (gemiddeldes onder de 3.6*) en een veel te lange speelduur. Dit geval is anders, aangezien je nooit een goeie reden kan vinden voor verbreding van de stemmogelijkheden.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Een escalering daar naar 1024 films zou leiden tot een verzwakking van de lijst (gemiddeldes onder de 3.6*) en een veel te lange speelduur.
Dit geval is anders, aangezien je nooit een goeie reden kan vinden voor verbreding van de stemmogelijkheden.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Wat zeer persoonlijk is, het probleem is dat je met 1024 films alle deelnemers hindert, met uitbreiding van de stemmogelijkheden hinder je niemand (als je je eigen argumenten aanhoudt).
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Wat zeer persoonlijk is, het probleem is dat je met 1024 films alle deelnemers hindert, met uitbreiding van de stemmogelijkheden hinder je niemand (als je je eigen argumenten aanhoudt).
De filmlijst bestond tot gisteren uit 256 films en zijn nu verdubbelt. Iets waar zowat niemand tegen was! Waar is er gesproken over 1028 films? Dit is vergelijkbaar met de huidige stemmethode. Deze biedt nu 10 mogelijkheden en zou gemakkelijk kunnen worden verdubbelt naar 19 kiesmogelijkheden.
Dus als je gaat vergelijken moet je wel de juiste waarden gebruiken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.