• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.391.007 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost als het goed is, trad alleen op bij bewerken volgens mij?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Jordy schreef:

Ah, dus toch een probleem. Ik vroeg mij al af waarom het bewerken niet meer ging. Gelijk maar uitproberen dan .

/edit: alles opgelost

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb op de achtergrond een heleboel code aangepast, opgeschoond en geupdate, dus er is eens kans dat er nog meer kleine probleempjes optreden. Ik hoor het wel.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ik durf het bijna niet (alweer) te vermelden, maar het is weer hommeles met de honderdsten van stemgemiddelden bij toplijsten, tv-lijsten etc in vergelijking met het stemgemiddelde dat daadwerkelijk bij de film staat onder de poster... [Jordy mag binnensmonds vloeken]

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

och heb je een voorbeeld?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Voorbeeldjes van het zorgenkindje:

Tv-overzicht: Mariken

Bios-overzicht + Toplijst: North by Northwest

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Op North is sinds vannacht gestemd, dus vandaar die afwijking met film en toplijst. Dat de gemiddelden in de bios/video/tv-lijst een honderste kunnen afwijken gaat op de lijst.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat van North (dit probleempje dus) is al vele dagen zo... Ik zag dat je nu actief bezig was met dingetjes oplossen, vandaar de reactie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Waarvoor dank, maar om iets op te kunnen lossen moet ik eerst een "echt" voorbeeld hebben om uit te zoeken wat daarmee aan de hand is.

Dus als je ooit een voorbeeld tegenkomt waarbij (bij hetzelfde aantal stemmen) er een verschil in gemiddelde is tussen toplijst en het gemiddelde onder de poster, dan hoor ik het graag

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Jordy schreef:

Ik zag het ook bij topics waar ik niks had bewerkt. Zoals die sticky to-do list. Nu weer helemaal goed zo te zien.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Het slepen van films tijdens het bewerken van je top 10 kan niet meer?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Er is iets mis met de knop rechtsonderaan het topic om een bepaalde pagina te zoeken. Zodra je een getal hebt ingevoerd en op enter drukt krijg je een scherm van zoekresultaten binnen de film, in plaats van de gewenste pagina van het topic...

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

Hey Jordy, ik heb nog een idee (al zijn mijn ideeën nooit gewaardeerd), is het niet leuk om de Metersites een beetje te versieren met de periodes van het jaar? In deze periode hebben we bijvoorbeeld het lang gediscusseerde EK.

Hoe en wat er versierd kan worden, laat ik aan jou over.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Dat heeft Jordy al gedaan, de site is toch helemaal Oranje.

Maar je hebt gelijk hoor. Misschien dat je het logo wat kan aanpassen, wel een leuk idee om misschien met kerst van de letter: O van mOviemeter een kerstbal te maken. En er tussen door wat slingers. En op dat puntje van movimeter (die lang doorloopt tot en met de 't' kan je misschien de kerstman op de slee maken.

Het zijn maar wildse ideeen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dit is een filmsite he, geen voetbalsite. Je moet er ook rekening mee houden dat er mensen zijn die niet van voetbal en het EK houden. Ik ken ze niet, maar het kan

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

Ik weet het, Ajax&Litmanen1. Maar er zijn ook andere periodes, hé!

JohnWilliams schreef:

Maar je hebt gelijk hoor. Misschien dat je het logo wat kan aanpassen, wel een leuk idee om misschien met kerst van de letter: O van mOviemeter een kerstbal te maken. En er tussen door wat slingers. En op dat puntje van movimeter (die lang doorloopt tot en met de 't' kan je misschien de kerstman op de slee maken.

Ja, leuk idee. Leuk voorbeeld.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Voorbeeld 2:

Met Sinterklaas kan je misschien van de T van moviemeTer...een soort staf maken. Van dat puntje wat doorloopt kan je bijvoorbeeld een piet op doen met natuurlijk een zak met cadeau's.

Voorbeeld 3:

Met Pasen kan je van de 'O' van mOviemeter misschien een leuk paasei maken.

Voorbeeld 4:

Met werelddieren dag kan je op de punt van de i die doorloopt een kat maken. Dit kan je ook doen op vrijdag de 13e...

Het zijn alleen maar voorbeelden.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Net als Google?

Ben zelf absoluut geen voorstander van zo'n idee. Maakt het erg lelijk en rommelig.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Het gaat hier over films.. Aub hou het gewoon zoals altijd, de rest van het internet doet al aan die thema's.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tja, blijf bij je leest zeg ik altijd.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

In het verleden is er weleen zo'n kersmuts of sinterklaasstaf in het logo verwerkt, maar dat was volgens mij maar 1 keer of 2 keer.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Misschien mogelijk maken links naar je accounts op andere metersites in je profiel te verwerken? Vind het soms wel interessant om bepaalde mensen op de andere sites op te zoeken. Voor het community-aspect ook niet direct bijzonder verkeerd, lijkt me.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

lordsnoopy schreef:

Er is iets mis met de knop rechtsonderaan het topic om een bepaalde pagina te zoeken. Zodra je een getal hebt ingevoerd en op enter drukt krijg je een scherm van zoekresultaten binnen de film, in plaats van de gewenste pagina van het topic...

Ik gebruik het nooit, maar het gebeurt bij mij ook. Ook bij de knop rechtsboven overigens.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik denk trouwens dat de Belgen hier in opstand komen als we de site nog meer oranje maken voor het EK.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

serpico schreef:

(quote)
Ik gebruik het nooit, maar het gebeurt bij mij ook. Ook bij de knop rechtsboven overigens.

Ik gebruik hem dagelijks om in het eerste "er is er één jarig topic" snel naar pagina 603 te gaan, speedy had daar zo'n handige link geplaatst met plaatjes

Daarom viel het mij vanochtend op dat hij het opeens niet meer deed.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bij mij werkt het gewoon, maar ik zal het op de lijst zetten en ook in IE7 testen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The One Ring schreef:

Ik denk trouwens dat de Belgen hier in opstand komen als we de site nog meer oranje maken voor het EK.

Niet meer oranje please!!! Ik zie nu al scheel van de koppijn van die schreeuwerige kleur.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

zijn er nog meer moviemeter.nl ik kom opeens helemaal ergens anders terecht!!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Kan wel...er zijn zoveel filmsites.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lol, laat die kratjes dan ook nog effe afkoelen voor vanavond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.