- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Je stuurt een moderator (weet niet meer wie) even een mailtje met je nieuwe emailadres en zij zullen het voor je veranderen, via het profiel is dat niet mogelijk (dacht ik altijd).
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Kan inderdaad alleen door moderators worden gewijzigd.
Stuur maar even een PM.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik denk dat ik het niet in het goede topic plaats, maar ik heb een tekenfilmversie van Alleen op de Wereld gekocht, die 90 minuten duurt, en die geregisseerd wordt door Osamu Dezaki. Op Moviemeter kan ik die niet vinden, alleen een film die geregisseerd is door Mr. Seriwaki. Op imdb kom ik deze titel alleen tegen als televisieserie, dus nu vraag ik me af of deze titel wel toegevoegd mag worden? (Of ik doe het verkeerd en had eerst een moderator moeten pm-en, natuurlijk..)
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik denk dat ik het niet in het goede topic plaats, maar ik heb een tekenfilmversie van Alleen op de Wereld gekocht, die 90 minuten duurt, en die geregisseerd wordt door Osamu Dezaki. Op Moviemeter kan ik die niet vinden, alleen een film die geregisseerd is door Mr. Seriwaki. Op imdb kom ik deze titel alleen tegen als televisieserie, dus nu vraag ik me af of deze titel wel toegevoegd mag worden? (Of ik doe het verkeerd en had eerst een moderator moeten pm-en, natuurlijk..)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Sinds wanneer is dat bericht wijzigen aangepast? Ziet er strak uit in ieder geval 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Het quote-systeem is een beetje vernaggeld. Als je bijvoorbeeld een bericht probeert te quoten waarvan de gebruiker al iemand heeft gequote, dan pakt 'ie die quote niet meer. (hopelijk is het een beetje duidelijk...)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Dat is bewust gedaan, om te voorkomen dat een bericht vol staat met quotes.
Als je zorgvuldig quote heb je er geen last van.
Dit systeem bestaat overigens al heel lang.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat is bewust gedaan, om te voorkomen dat een bericht vol staat met quotes.
Als je zorgvuldig quote heb je er geen last van.
Dit systeem bestaat overigens al heel lang.
Dat weet ik dat het zo is, maar dat bedoel ik niet.
En ook als je zorgvuldig quote (hoe moeilijk kan het zijn met een simpele druk op de knop?) pakt 'ie de quote niet. Ik moest hem namelijk handmatig aanpassen, en toen deed 'ie het wel.
Een van de laatste berichten bij 'Domino' heeft zo'n verkeerde quote. (het bericht van DeSteven007 van 9 juni 2008, 11:15 uur)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik heb het betreffende bericht aangepast, de quote staat nu wel goed.
Ik denk dat jij daarnet die foutieve quote had gequote en dat het daarom niet werkte.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nadat ik een fout wou verbeteren in een berichtje werd het euroteken verkeerd weergegeven.
De eerste maal was het goed.
De tweede maal kreeg ik een vierkantje met 3,10
En de derde keer ? 3,10
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Nadat ik een fout wou verbeteren in een berichtje werd het euroteken verkeerd weergegeven.
De eerste maal was het goed.
De tweede maal kreeg ik een vierkantje met 3,10
En de derde keer ? 3,10
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
"Wijste", is dat de overtreffende trap van "wij"?
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Je bent niet wijs. 
In de woonplaats van Speedy wonen alleen wijze mensen, en die ene oude, die ook nog een beetje stout is, is Speedy zelf. 
Captain Pervert
-
- 4662 berichten
- 2107 stemmen
Ooooh zie ik daar Ajax in de reacties. Wat trendy. Refreshen is zoooo 2002.
Complimenten 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
"Wijste", is dat de overtreffende trap van "wij"?
Neen van wijs. De slimste, de meest wijze, of in het minder bekend Vlaams: wijste
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
n de woonplaats van Speedy wonen alleen wijze mensen, en die ene oude, die ook nog een beetje stout is, is Speedy zelf. 
Snel nog even tussendoor:
" Ninive quattor habet portas. Haec portae, quamvis posint, vix umquam clauduntur : unde vulgari loco Ninive dicitur antiquissima, audacissima, sapientissima " (Sanderus, Flandria Illustrata 1644)
Zo werd Ninove genoemd in Flandria Illustra . De oudste omdat de naam verwijst op Ninive, indertijd de hoofdstad van Assyrië. De stoutste omdat men de vijand durfde ontvangen met open poorten . De wijste omdat de verenigingen van Ninove geen nar hadden.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
[...] De wijste omdat de verenigingen van Ninove geen nar hadden.
Sinds 23 december 1956 is dat gebrek aan een nar toch opgelost?
Hannibal
-
- 9367 berichten
- 3287 stemmen
Oooohhh !!!!
(*Hannibal slaps tsjidde around with a large trout.)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sinds 23 december 1956 is dat gebrek aan een nar toch opgelost?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Kletsen doen we in de chat.
Voor de crewleden en users met meer dan 10.000 berichten geldt een uitzondering, die mogen kletsen waar ze willen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal er binnenkort even naar kijken
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik heb even een vraag. Ik heb op het moment 953 berichten gepost. Maar ik sta nog niet in de toplijst maar daar staat wel iemand in met 945 berichten. Hoe kan dat ?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Welke toplijst, volgens mij mis ik hier iets.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Oeps sorry. De gebruikers-Berichten lijst.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Welke toplijst, volgens mij mis ik hier iets.
Ik heb even een vraag. Ik heb op het moment 953 berichten gepost. Maar ik sta nog niet in de toplijst maar daar staat wel iemand in met 945 berichten. Hoe kan dat ?
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Ik plaatste net een bericht waarin allerlei ''n''-en worden toegevoefd. Ook wordt alles gewoon automatisch aan elkaar geplakt en kan ik geen regel overslaan.

Hier zie ik zo ook allerlei ''n''-en een een foute opmaak;
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.