- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Zou het ook niet handig zijn om een postgeschiedenis in te voeren. Dit is erg handig om vlug nog eens te kijken in welke topics je recent gereageerd hebt. Ook erg gemakkelijk als je een interessante recensie van een andere user gelezen hebt, en effe vlug wilt kijken wat die user nog zoal te zeggen heeft.
Als je op een user (inclusief jezelf) klikt, kun je hem toevoegen aan je updates waarmee je ook zijn postgeschiedenis kunt volgen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Zou het ook niet handig zijn om een postgeschiedenis in te voeren. Dit is erg handig om vlug nog eens te kijken in welke topics je recent gereageerd hebt. Ook erg gemakkelijk als je een interessante recensie van een andere user gelezen hebt, en effe vlug wilt kijken wat die user nog zoal te zeggen heeft.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even over het sorteren van de top 10 lijst, hier staat een aanzet voor een nieuw invoerscherm:
http://www.moviemeter.nl/ac.php
Werkt dit bij iedereen, ook in IE6 en IE7 ? behalve natuurlijk het feit dat de opslaan knop nog niet veel doet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Die pijltjes rechts naast de titels werken bij mij niet. Wanneer ik daar op ga staan dan wordt het een 'kruispijltje' met de tekst "wijzig positie" en kan ik dus niet klikken. Ik kan sowieso niets met dat 'kruispijltje.
zo'n pijltjescursor betekent dat je kunt slepen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Pijltjes werken ook goed, heb zelf overigens Windows XP.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
zo'n pijltjescursor betekent dat je kunt slepen
Maar dat kun je in het gehele blok en daarvoor hoef je niet persé op die kleine pijltjes rechts naast het vak te gaan staan toch?
(heb btw net ipv editten per ongeluk mijn vorige post gewist)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nieuwe versie, met o.a. andere weergave bij films selecteren
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Ik heb al een hele poos problemen als ik mijn reviews uit Word kopieer in een tekstvak, en ze na plaatsing nog wil wijzigen. Alle "vreemde tekens" worden dan ofwel vierkantjes, ofwel een soort code (zoals 8%74^ - ik zeg zo maar wat). Kan dat verholpen worden?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kun je eens zo'n bericht hier plaatsen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Top 10 invoerscherm is overigens gewijzigd, ik hoor wel als er nog problemen mee zijn. Kan iemand de Wiki even aanpassen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik heb al een hele poos problemen als ik mijn reviews uit Word kopieer in een tekstvak, en ze na plaatsing nog wil wijzigen. Alle "vreemde tekens" worden dan ofwel vierkantjes, ofwel een soort code (zoals 8%74^ - ik zeg zo maar wat). Kan dat verholpen worden?
Als je je bericht vervolgens wijzigt is het weer mis, maar na 'verversen' is het vervolgens weer normaal. Volgens mij is het dus niet mogelijk om zo'n bericht hier te plaatsen (en bovendien lijkt het me dus toch ook geen probleem te zijn).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou ja het is niet helemaal netjes natuurlijk. Als JJ_D een bericht plaatst, kan ik eens kijken wat er gebeurt wanneer ik dat bericht bewerk.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
In deze titel van mij in een KO wordt het streepje na een edit vervangen door een blokje en na verversen weer door een streepje...
Saam gang / Three Extremes – Going Home (2002)
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Nou ja het is niet helemaal netjes natuurlijk. Als JJ_D een bericht plaatst, kan ik eens kijken wat er gebeurt wanneer ik dat bericht bewerk.
In orde, ik plaats weldra enkele screenshots...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nee svp geen screenshots, maar het bericht zelf even plaatsen
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Ik denk dat enkele screenshots het gegeven beter zouden illustreren...
edit: Refreshen helpt. 
edit2: ...maar de 2e keer niet meer.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
nee svp geen screenshots, maar het bericht zelf even plaatsen
Hier staat zo'n bericht. Als je het gezien hebt zal ik hem weer keurig maken. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Heb me top10 ingevuld, krijg ik pop-up: 'kan niet opslaan, selecteer 10 verschillende films, kijk bij wiki'. Ik heb 10 verschillende films ingevoerd. Wat kan er zijn?
En nog iets anders: elk atavar die ik wil invoeren weigert ie. Nu heb ik 0 verstand van jpg's enz, maar hij pakt nix.
Ben nieuw, dus weet niet of ik op 't goeie topic zit..
Bedankt alvast.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb me top10 ingevuld, krijg ik pop-up: 'kan niet opslaan, selecteer 10 verschillende films, kijk bij wiki'. Ik heb 10 verschillende films ingevoerd. Wat kan er zijn?
Er is sinds gisteren een nieuwe manier van het invoeren van je top 10, dus daar kan nog een foutje in zitten, Dan is nu alleen de vraag hoe we achterhalen wanneer dit probleem zich wel en niet voor doet, er zijn ook tientallen mensen sinds gisteren die wel met succes hun top 10 hebben aangepast.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4044 stemmen
Ik kan mijn top 10 ook niet aanpassen, d.w.z. nadat ik hem aangepast heb (deze nieuwe manier ziet er overigens al wel ideaal uit, veel makkelijker dan eerst) en ik wil hem opslaan, komt gewoon mijn oude top 10 weer tevoorschijn. Ik krijg verder geen melding o.i.d. maar hij wil eenvoudig geen wijzigingen verwerken. [Firefox 3.0.1]
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Wanneer ik in de nieuwe top10 functie een titel tracht in te voeren, komen de te kiezen titels links in beeld te staan (onder het MM index menu zeg maar). Ik merk ook dat mijn computer het langzaam trekt (iBook g4, dus niet meer de snelste, dat wel). [Firefox 2.0.0]
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend inderdaad, maar Firefox 2 ondersteun ik niet meer (en al helemaal 2.0.0 niet), ik hoop dat je de resultaten (ondanks verkeerde plaatsing op je scherm) wel kunt selecteren. Probeer anders Safari, of update Firefox.
Dat van tsjidde is natuurlijk wel ongewenst. Gaat het elke keer fout? Als je alleen iets verplaatst, zonder nieuwe invoer, gaat het dan wel goed? Ik heb getest op Firefox 3 (Mac/Windows), IE6, IE7, Safari (Mac) en Opera (Mac) en bij mij gaat alles goed.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Probleem doet zich in Safari ook voor. Goed, deert mij verder ook niet echt, verander mijn top 10 toch zelden en dan kan ik wel door die mankementjes heen kijken. Het staat alleen wat slordig he
Zal eens Firefox 3 proberen.
Edit: Firefox 3 doet precies hetzelfde.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4915 stemmen
Als je alleen iets verplaatst, zonder nieuwe invoer, gaat het dan wel goed?
Even getest, maar bij mij doet ie' het prima in Safari. Netjes gedaan trouwens weer, erg handig. Vooral als het werkt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.