- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij heb ik het nu ook in Safari, zal het even fixen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
het werkt weer, het was in alle browsers even kapot
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Nu doet hij het in Firefox ook. Als het zo blijft werken is het absoluut een mooie functie 
edejong
-
- 277 berichten
- 531 stemmen
Is het misschien een idee om de mogelijkheid van het toevoegen van een link naar een trailer bij elke film? (in het rijtje waar IMDb staat?)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dat is toch al? Kijk maar eens bij The Mist en The Dark Night.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Ik kan mn top 10 niet veranderen. Hij pakt de film in eerste instantie wel, maar zodra ik op opslaan klik, verandert het schermpje weer in: 'voer een titel in', waarna hij een foutmelding geeft.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1377 stemmen
Bij mij ook 
Overigens wel mooi dat nieuwe invoersysteem.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend, maar ik heb echt meer info nodig. Wat is precies de zoekopdracht die je doet? Je selecteert dus wel daadwerkelijk een van de zoekresultaten voor je het veld verlaat? Werkt het opslaan wel als je alleen een film verplaatst zonder opnieuw te zoeken?
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1377 stemmen
Alleen verschuiven werkt wel ja, maar als ik een nieuwe titel invoer, die aanklikt in dat menuutje wat verschijnt (waarop de titel met jaar in die balk komt) en vervolgens op opslaan drukt geeft hij een foutmelding. Hij geeft dan aan dat je een titel moet invoeren en op de plek waar je die nieuwe titel neer wilde zetten staat nu een leeg veld met daarin Voer een titel in...
Edit: hmm, hij doet het 
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Hier heb ik ook problemen met het invoeren van een top10. Als ik een titel intype, en de juiste aanklik uit het lijstje, dan staat ie er wel gewoon, maar als ik dan een ander veld aanklik, om daar een titel in te voeren, verdwijnt de vorige weer. Daar staat dan weer '(voer een deel van de titel in)'.
Edit: nu is het me wel gelukt om alle films erin te krijgen, maar als ik op 'opslaan' klik, verschijnt er een schermpje dat ik 10 verschillende films moet selecteren, terwijl ik dat gewoon gedaan heb.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend, maar ik heb echt meer info nodig. Wat is precies de zoekopdracht die je doet?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Weet je wat vervelend is, vooral bij bv. KO's: als je op een bepaalde pagina staat en er komt een nieuwe reactie binnen, kan je die pas zien als je eerst naar een andere pagina gaat en niet als je al op de nieuwste pagina staat.
Misschien ligt het ook aan m'n pc.
Mallory Destiny
-
- 251 berichten
- 986 stemmen
Ik heb wel eens op flixster.com rondgeklikt, en het is echt een vreselijk lelijke en lompe filmsite. Echter, met één mooi dingetje:
Behalve een stem geven tussen de 0.5 en 5.0, kun je er ook selecteren of je een film nog wil gaan zien (kan hier ook, maar een beetje anders), of dat je geen belangstelling hebt voor een film. de één of andere manier werken deze twee functies ook door in de ratings.
Het ziet er ongeveer zo uit:

Bespaar ik jullie mooi een flixster-bezoek 
Iets voor MM?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Als je een film wil gaan zien kun je die toch aan een persoonlijk lijstje toevoegen? Kun je gewoon in ''mijn films'' aanmaken en komt ongeveer op hetzelfde neer. Boven elke film staat ''toevoegen aan mijn films'', dan kan je de film in een gewenste map plaatsen.
Mallory Destiny
-
- 251 berichten
- 986 stemmen
Klopt. Persoonlijk vind ik dat best een gedoe, maar ik ben dan ook best lui 
Maar waar het meer om gaat, al weet ik niet precies hoe, is dat het op de een of andere manier een waarde meekrijgt die meeweegt in de 'rating', dus in het aantal sterren dat een film krijgt.
Dus waar je nu bij een bericht ook het aantal sterren van een gebruiker ziet, zou je dan bijvoorbeeld een + of een - kunnen zien als iemand aangegeven heeft de film wel of niet te willen zien. Daarmee maak je ook een einde aan de 101 berichten bij een film in de trant van "die wil ik graag zien!!!"
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Maar waar het meer om gaat, al weet ik niet precies hoe, is dat het op de een of andere manier een waarde meekrijgt die meeweegt in de 'rating', dus in het aantal sterren dat een film krijgt
Bedoel je dat een film dan een hoger gemiddelde heeft als veel mensen de film nog willen zien?
Ja, maar dat plusje kan je dan alleen zien als er een bericht geschreven is, dus dat levert in dat opzicht nog niet zoveel op
En ik denk dat velen toch wel ''dat'' soort berichten blijven schrijven.
stinissen (crew films & series)
-
- 23488 berichten
- 77002 stemmen
Die functie hoeft voor mijn niet want ik wil alles zien.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die functie hoeft voor mijn niet want ik wil alles zien.
Net als ik dus. Ik zou nog anderhalf uur kijken naar een hond met een hoed op. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23488 berichten
- 77002 stemmen
Die film heb ik nog niet gezien 
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Effe pietluttig zeiken:

Moet daar niet staan: "Klik hier voor een uitgebreid videotheek-overzicht." omdat er ook bioscoopoverzicht en TV-overzicht staat ?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Weet je wat vervelend is, vooral bij bv. KO's: als je op een bepaalde pagina staat en er komt een nieuwe reactie binnen, kan je die pas zien als je eerst naar een andere pagina gaat en niet als je al op de nieuwste pagina staat.
Misschien ligt het ook aan m'n pc.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Je kunt toch ook gewoon op F5 klikken om de pagina te refreshen?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Het zoekveld rechtsbovenin verdwijnt als ik naar mijn filmupdates ga. Bij regisseurs, forumtopics en gebruikers kan ik wel gewoon van de zoekmogelijkheid gebruikmaken.
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Vervelend, maar ik heb echt meer info nodig. Wat is precies de zoekopdracht die je doet?
Bijvoorbeeld: Ik vul bij de eerste 3 velden een film in, klik gewoon overal in het menuutje op de film die ik wil hebben. Als ik dan na het invoeren van de derde film mijn cursor niet verplaats (dus nergens meer op klik) maar meteen de derde film eentje omhoog verplaats, zodat ie tweede wordt, en ik dan de vierde in wil vullen, dan verdwijnt titel 2, en die krijg ik met geen mogelijkheid meer ingevoerd (behalve dan door de hele pagina te vernieuwen).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt, daar heb ik wat aan, ik zal het ergens dit weekend even fixen
tot die tijd kun je waarschijnlijk je top 10 invoeren door niet tussentijds te verplaatsen,
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Ik heb ook een keer een melding gekregen dat ik 10 verschillende films in moest voeren, terwijl ik dat wel gedaan had. Dat lijkt me dan weer een ander foutje? Ik zal iig nu eens proberen een top 10 in te voeren zonder te verplaatsen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
volgens mij moeten de problemen nu opgelost zijn, zo niet svp weer duidelijke omschrijving van wanneer het fout gaat
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.