• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.905 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.119 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Leuk dit. Wil ik Hide and Seek (2005) kijken die volgens MM vandaag op tv is, blijkt het een andere film te zijn. Kan ik dus echt niet waarderen. Daarnaast is 48hrs (1982) op tv op Veronica, maar wordt niet vermeld in de MM televisiegids.

Wat is dit nou MM? Erg vervelend voor iemand die MM als filmgids gebruikt

stinissen (crew films & series)

• 23487 berichten
  • 77002 stemmen

Maikeru schreef:

Leuk dit. Wil ik Hide and Seek (2005) kijken die volgens MM vandaag op tv is, blijkt het een andere film te zijn. Kan ik dus echt niet waarderen. Daarnaast is 48hrs (1982) op tv op Veronica, maar wordt niet vermeld in de MM televisiegids.

Sorry voor het ongemak omdat de verkeerde Hide and Seek vermeld werd maar dit stond ook afgelopen week op cinema.nl waar we onze info vandaan halen de site is normaal zeer betrouwbaar en een vergissing is menselijk...

Dat vergissen menselijk is blijkt wel want de film 48 Hours wordt inderdaad niet vermeld omdat het om het vervolg Another 48 Hrs. wordt uitgezonden die wel gewoon bij de tv vermeldingen wordt genoemd.

Nogmaals sorry voor het ongemak.......

http://www.moviemeter.nl/film/1329

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Misschien iets tijdelijks, maar als ik op "Mijn Updates" klik dan verdwijnt het zoekveld in de rechterbovenhoek. Ook na een aantal keren refreshen. Maar het is alleen bij de Mijn Film Updates en niet bij de overige.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Dat had ik ook al gemeld, maar dat werd weer eens genegeerd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Gut meid

Volgens mij is het gefixed. Alles in dit topic wordt heus wel gelezen (en terechte meldingen ook nog gewaardeerd), maar als ik op elk bericht in dit topic ook nog moet gaan reageren kan ik m'n baan wel opzeggen.

Grindhouse

• 828 berichten
  • 1686 stemmen

Maikeru schreef:

Zelfde probleem vandaag ook al met The Thief of Bagdad. Op MM stond dat het deze film zou zijn, terwijl er een of andere tekenfilm uitgezonden werd.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Dat er iets anders wordt uitgezonden op TV dan dat er op een website als MM of in een TV-gids staat vermeldt is niet ongebruikelijk. Soms gaat het om een vergissing en een andere keer komt het omdat de zender op het laatste moment zijn programma wijzigt. Vervelend maar niet te voorkomen.

Wees blij dat je MM kunt gebruiken als een gratis tv-gids

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Idd, het kan aan de tv-gids online liggen, maar zenders doen er ook niet moeilijk over om een herhaling of een andere film in hun programmering te gooien.

Olivier Smolders

• 57 berichten
  • 0 stemmen

Ik erger me er 100 % aan dat er geen Avant Garde, Experimentele short movies op deze site staan; wat dacht je van het werk van: Kenneth Anger, het oude werk van Orson Welles, het werk van Jean Painlevé, het werk van Hans Richter, maar niet te vergeten het werk van James Broughton. Op deze site ontbreken vele belangrijke films van de filmgeschiedenis; en dat is erg jammer.

Grindhouse

• 828 berichten
  • 1686 stemmen

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas mogen er om de een of andere onduidelijke reden geen films korter dan 45 minuten op deze site... Behalve de films/regisseurs die jij noemt, is het ook heel jammer dat meesterwerkjes als Zéro de Conduite en Partie de Campagne ontbreken.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Dat is volgens mij een discussie die al sinds jaar en dag gaande is. Jammer maar helaas

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Ergeren? Spaar je de moeite zou ik zeggen.

Ik heb nog wel geprobeerd langer werk van Stan Brakhage op de site te krijgen, maar er zijn nauwelijks (zeg maar geen) fatsoenlijke afbeeldingen te vinden.

Je moet ergens een keuze maken. De keuze voor een plaatje (poster, still etc) dat per sé moet en een minale lengte in plaats van de te willen streven naar compleetheid (het is een discussiesite geen naslagwerk) vind ik te billijken.

Je kunt bij cast & crew wel een topic opnenen om over Jean Painlevé of weet ik dan ook wi eeen disucssie te openen, waarover je over de films etc. kun t discussiëren en hvoor eht voetlicht brengen.

Ik ben trouwens wel blij dat er geen échte kortfilms in de database terecht komen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

De film Dog Soldiers: Fresh Meat is verwijderd.

Het is onduidelijk of en wanneer deze film er nog komt en de film is ook van imdb gehaald.

centurion81

• 2068 berichten
  • 1998 stemmen

Bij de omschrijving van de film Vanilla Sky (1997) staat:

(...)Hij krijgt van een dokter te horen dat het mogelijk is om zijn gezicht te herconstructeren. Remake van de Spaanse film "Abre los Ojos"(...)

Herconstructeren is niks. Dit moet herconstrueren zijn.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Je kunt op de knop corrigeren drukken, het plot aanpassen en inzenden.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4040 stemmen

Wow, de zoekfunctie is mooi aangepast! Netjes!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Das strak! Nice!

Bespaart me iig een hoop muisklikken en batterijen.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Ziet er inderdaad prachtig uit, leuke toevoeging Jordy!

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Erg fraai inderdaad! En ook sneller dan voorheen krijg ik de indruk .

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Mooie toevoeging die zoekfunctie, Jordy! Mare, mijn top tien is na het onderhoud zonet ineens spoorloos verdwenen. Toen ik zonet in mijn stemmenlijst zag merkte ik ook op dat er veel films misten, maar die zijn bij een volgende keer kijken geloof ik weer terug.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd, er is alleen wat recente filminformatie verloren gegaan (en deels teruggezet, zie toevoegingen topic), ik heb niet aan de stemmen of toplijsten gezeten

*edit* als je je top 10 ongewijzigd opslaat is ie weer terug op je profielpagina

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en mooi dat jullie het leuk vinden, de precieze afstemming (hoeveel zoekresultaten, enzo) kan eventueel nog aangepast worden als dat in de praktijk niet fijn blijkt

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Jordy schreef:

Vreemd, er is alleen wat recente filminformatie verloren gegaan (en deels teruggezet, zie toevoegingen topic), ik heb niet aan de stemmen of toplijsten gezeten

De stemmen waren verdwenen voordat de site uit de lucht vloog, maar heb zonet even gekeken en alles is weer gewoon gelukkig. Wel vreemd dat mijn top tien ineens foetsie was, maar die is niet moeilijk om terug te zetten. Nogmaals mijn complimenten Jordy, echt geweldig gedaan weer.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zeer vette toevoeging Jordy!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig Jordy! En het werkt hier direct!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter heeft al een weekje mogen testen, dus dat als er geen bugs in zitten dan is dat ook zijn verdienste

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Dan direct ook mijn dank aan kappeuter, vind het een erg handige en inzichtelijke toevoeging.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Natuurlijk ook aan kapp, mijn complimenten

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Wauw, geweldige toevoeging!! Zeker goed!

De Mees

• 558 berichten
  • 64 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.